Black Monkey..


Plaats reactie
Gebruikersavatar
Jean-Paul Wix
Berichten: 184
Lid geworden op: 16-02-2010 12:37

05-04-2011 09:46

haha dit lijkt wel een hele slechte tell sell reklame...

Hey mike heb jij dit al gezien
wauw jim, wat is dat?
Nou mike dit is de nieuwe...
wauw jim, dat klinkt heel mooi, hoe werkt het...
Nou mike... (zat drie dagen te vissen en opeens dacht ik...)
Jim ik ben helemaal overtuigd, geweldig!!

:roll:
Gebruikersavatar
robert smith
Berichten: 725
Lid geworden op: 22-09-2009 23:06
Locatie: Rotterdam

05-04-2011 11:01

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Check!!!!!!!!!!



Gevangen met de micro swinger :-? :-? :-? :-?
Laatst gewijzigd door robert smith op 13-05-2011 03:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
jan de jager
Berichten: 1501
Lid geworden op: 19-09-2009 17:53

05-04-2011 14:28

robert smith schreef:Gevangen met de micro swinger :-? :-? :-? :-?



Immitatie zeker!!
Gebruikersavatar
robert smith
Berichten: 725
Lid geworden op: 22-09-2009 23:06
Locatie: Rotterdam

05-04-2011 16:22

@ Jan, kan het merk er wel bij zetten, maar dan word het het ook weer zo n verkoop praatje! Ik zie die monkey wel een keer in de praktijk, aangezien hij in de regio veelvuldig verkocht gaat worden! :o :o :o

CHECK!!!!!!!!!!!!!!!


Deze met de cheeky Monkey! :wink: :wink: :wink:
Laatst gewijzigd door robert smith op 13-05-2011 03:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Stef Jansens
Berichten: 978
Lid geworden op: 09-02-2007 21:59

05-04-2011 17:13

robert smith schreef::lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Check!!!!!!!!!!





Gevangen met de micro swinger :-? :-? :-? :-?



You black monkey :lol:
M.v.g Stef Jansens
Gebruikersavatar
robert smith
Berichten: 725
Lid geworden op: 22-09-2009 23:06
Locatie: Rotterdam

05-04-2011 17:18

Deze Monkey vangt zijn visjes wel! :D :D :D

Black/ Pink, maakt niet uit.

mvg.
Gebruikersavatar
leen goudappel
Berichten: 6376
Lid geworden op: 09-07-2008 17:11
Locatie: Trakker Armo

05-04-2011 17:20

''Leef je droom''

8)
.


Damp,zonnetje vogeltjes en de rust,dat is wat een mens belust
Gebruikersavatar
jan de jager
Berichten: 1501
Lid geworden op: 19-09-2009 17:53

17-04-2011 18:50

Om dit topic weer even leven in te blazen en even aandacht aan te geven waar die voor bedoelt is ondanks al de broodje aap onzin reacties die er zijn geplaatst.....

een stukje verslag weer van een nieuw bosmeertje in regio drenthe waar ik zondag in de ochtend tot namiddag wat uurtjes heb vertoefd.....


2 black monkeys tijdens dit dagje natuurlijk stand-by gezet. Heb 5 vissen mogen vangen en het was druk aan het water met karper vissers daar. Ik heb maar 1 iemand nog 1 karper zien vangen en er werd mij verteld dat je hier met 1 per dag heel blij mocht zijn omdat ze erg moeilijk vangbaar zijn. Ik weet dat natuurlijk aas keuze en dergelijke een super grote rol speelt met het vangen van maar kan ook niet zeggen dat de black monkey,s hun werk niet hebben gedaan een fantastische uitvinding en de vissen zitten altijd goed gehaakt hiermee. ( persoonlijke mening ) Heb geen problemen met inhaking van gehad....

veel mensen keken bij mij vanmiddag erg onnozel en sommige die het niet eens kende vonden me maar dom en zagen dit aan voor een belachelijk en achterlijk iets en maakte het ding uit voor van alles en nog wat. Vooral een eigenwijs oud mannetje die zei dat hij dat soort rotzooi niet nodig had om vis te kunnen vangen. Ik had niet eens wat tegen deze beste man gezegd maar goed uitleg hoe het werkte hoefde ik hem niet te geven.... Hij zat tenslotte maar paar meter van mij af omdat het druk bezet was. Maar die keren dat hij niks ving en het niet begreep hoorde je weer een BM naar beneden suizen en daarna een keiharde fluiter geven en ik weer een karper mocht drillen wilde hij uiteindelijk na 4 uur het moeten aankijken hoe meerder vissen de onthakingsmat mochten bezoeken weten hoe het nu zat. Heb deze man eerst gezegd ik dacht dat het u niks kon schelen en u zo u visjes wel ving zonder dat soort rotzooi. Maar goed ben sociaal gebleven vriendelijke uitleg gegeven en hij zou kijken of zijn schoonzoon hem met internet net smart indicators kon leiden om een BM te bestellen. Heb hem een de site gegeven waar de BM te kunnen bestellen.....man begon daarna helemaal te glunderen nooit iemand zo blij gezien na een gesprek met hem te hebben gehad waren na het gesprek grootte vrienden en de man kletste daarna met me erop los en kon zelfs later die middag een blikje fris en een ijsje krijgen haha......mooi nou mensen zijn soms niet te begrijpen.

voor de mensen die er ook 1 of meerdere hebben ik ben ook benieuwd naar jullie ervaringen en meningen....
mensen die er niks van willen weten laat het topic dan zo als het is en reageer dan even in een nieuw anti black monkey topic waar je alle kritiek en gezeur neer kan plaatsen....

Tino nog maals bedankt......

mvg; jan
Gebruikersavatar
Kees Verheij
Berichten: 2866
Lid geworden op: 09-12-2005 20:49

20-04-2011 23:13

Nee, maar nu is het me duidelijk, excuses en ik ben bekeerd. Overigens ben ik nooit anti hoor, ik trek alleen graag dingen in twijfel, vooral van die geweldige reclameverhalen.

Over broodje aap gesproken. Hoe zit dat er trouwens uit, een "nieuw bosmeer"? Enne die karpers, zijn die daar dan vanuit een dressuurput al ingezet, omdat die al zo moeilijk vangbaar zijn?

Sorry Jan, kon het weer niet laten. *Zichzelf een draai om de oren geeft*
The human spirit needs places where nature has not been rearanged by the hand of man.

http://www.canadiancarpsafari.com : rivieravontuur in het groot!
Gebruikersavatar
Stef Jansens
Berichten: 978
Lid geworden op: 09-02-2007 21:59

20-04-2011 23:47

*Zichzelf een draai om de oren geeft*


Een reaguurder verraadt zich!
M.v.g Stef Jansens
Gebruikersavatar
Sven van Anrooy
Berichten: 7339
Lid geworden op: 26-01-2004 16:58
Contacteer:

21-04-2011 08:29

Juistem!
Het juiste water, de juiste plek en dan het juiste aas...

Geniet van mijn afwezigheid..

WC-PB: 1kg+ / 76cm
Gebruikersavatar
jan de jager
Berichten: 1501
Lid geworden op: 19-09-2009 17:53

21-04-2011 09:20

voor de mensen die daar in de buurt wonen en de locale vissers die hier regelmatig te vinden zijn wordt er dus vaak en veel gevist.
De karpers kennen hier de klappen van de zweep en zijn al vaak gevangen. Er zit inderdaad enorme dressuur op vissen laten zich ook bijna niet zien, qua springen rollen etc.
Ook als je ze ziet is dit op een behoorlijke afstand en zal je ze bijna nooit in de kant tegen komen. Alleen in de avonden en in de zeer vroege ochtend kun je ze hier spotten.
maar dan nog ik denk dat ik wel duidelijk ben geweest in mijn bericht hier boven, open even een ander topic en pleur hier al het onzin even neer.

mvg; jan :o
Gebruikersavatar
Dries Jacke
Berichten: 2360
Lid geworden op: 01-04-2007 09:29
Locatie: Friesland

21-04-2011 10:32

Vind het wel apart dat mensen open staan voor de nieuwste montages, elastiek alles wordt toegepast. Maar een BM wordt finaal de grond ingeboord.

Kwestie van tijd dat mensen toch overstag gaan.
Gebruikersavatar
James warner
Berichten: 1241
Lid geworden op: 23-09-2009 20:08
Locatie: Zuid West Nederland

21-04-2011 10:41

In het demo filmpje zie ik de lijn snaarstrak staan. Zowiezo niet mijn visserij. En Jan, doordat je op een nieuw water wat meer vissen vangt dan de locals hoeft die black monkey niet gelijk een wondermiddel te zijn. Kan naar mijn idee aan vele andere factoren hebben gelegen.
ONDER WELK SCHRIFT????

Hey babe, wanna come over to myspace and twitter my yahoo till I google all over your facebook?
guido berkmortel
Berichten: 1860
Lid geworden op: 25-06-2003 02:00

21-04-2011 11:06

Precies Dries (rijmt :lol: ), zo denk ik er ook over....

Iedereen dicht een geurtje, smaakje, diametertje, haakmaatje, ringetje of ergens een onnozel stukje rubber hele hoge "dressuurdoorbrekende" vermogens toe :roll: , en deze BM wordt zonder geprobeerd te hebben bij voorbaat al tot de prullenbak verwezen.
In mijn type visserij zal ik hem (voorlopig) niet nodig te hebben, maar kan me er degelijk wel iets nuttigs bij voorstellen.
Heb hem op de Carp2011 beurs gezien en in handen gehad.
Ik zou weleens een "live" filmpje willen zien waarin daadwerkelijk een tik/ruk aan de lijn wordt omgezet in een run.
Misschien dat dit dan meerdere ogen opend.
Is dit er?
Gebruikersavatar
R de Winter
Berichten: 3066
Lid geworden op: 15-07-2010 15:05
Locatie: JRC Extreme Brolly
Contacteer:

21-04-2011 11:18

ik heb 3 black monkey's alleen weten ze amper wat vissen is laat staan aanslaan :P

Afbeelding
Oja joh!!!
Gebruikersavatar
Kees Verheij
Berichten: 2866
Lid geworden op: 09-12-2005 20:49

21-04-2011 13:24

Stef Jansens schreef:Een reaguurder verraadt zich!


Eeeuuuhhh, ja! :D Een stijlloze zelfs. :oops:

O, en sorry Moderator Jan, voor het bevuilen van jouw topic. Kritiek mag hier natuurlijk niet. O nee, het was zelfs onzin. Laat ik deze terminologie nu vooral op jouw verhalen van toepassing vinden.

Gelukkig lever alleen jij bewijs aan, en ikke niet. :oops:
The human spirit needs places where nature has not been rearanged by the hand of man.

http://www.canadiancarpsafari.com : rivieravontuur in het groot!
Gebruikersavatar
jan de jager
Berichten: 1501
Lid geworden op: 19-09-2009 17:53

21-04-2011 13:59

wat jij wil kees, ieder mag zijn mening hebben. Maar heb je het al zelf geprobeerd. Dan pas zal jou mening misschien nog nuttig worden......... :-?
Gebruikersavatar
robert smith
Berichten: 725
Lid geworden op: 22-09-2009 23:06
Locatie: Rotterdam

21-04-2011 15:51

:o :o :o Zeer overtuigend die donderwolken :( :( :( . Het wordt steeds geloofwaardiger :-? :-? :-? Kijk verheugt uit, naar het volgende verhaal! :( :( :(

mvg.
Gebruikersavatar
Kees Verheij
Berichten: 2866
Lid geworden op: 09-12-2005 20:49

21-04-2011 15:58

Nou Jan, ik denk dat het ding dan overuren draait op een stromende rivier. Ik vis alvast wel met strakke lijnen, da's wel een pre heb ik begrepen. Laten nou de meesten op een dressuurputje graag met slappe lijnen en alles op de bodem willen vissen...

Nee hoor, ik ben gruwelijk gelukkig dat ik niet op wateren vis waar zulke kunstgrepen "nodig" zijn om een visje te vangen, dus ik hoef ze nog niet gratis.
The human spirit needs places where nature has not been rearanged by the hand of man.

http://www.canadiancarpsafari.com : rivieravontuur in het groot!
Tino de bruijn
Berichten: 19
Lid geworden op: 26-01-2011 20:50

21-04-2011 16:48

Goedenmiddag

Wat een verschrikkelijke plaspoppen zitten er hier op het forum de een nog erger als de ander kleuters van 14 tm 55 jaar.

Even voor de duidelijkheid ik kan Jan de Jager totaal niet Jan was een van de eerste die een bm van mij kocht en wat blijkt hij vangt er mee en goed ook.
Ik ben er achter gekomen dat Jan een zeer goede visser is en alles probeert om meer vis op de kant te krijgen.
Ik ben er ook achter gekomen dat er op dit forum niets te winnen is het begint al met de opening in het topic (ik denk tamelijk waardeloos) hoe kan je nu oordelen als je het product niet in je handen hebt gehad als je denkt dat je met strakke lijnen moet vissen snap je het niet (glijlood) of dat de bm iets is voor op de rivier( jammer jammer)



De ene kwetsende opmerking na de andere het is echt te kinderachtig voor woorden

Jan bedankt voor je positieve benadering van de bm de locals van het bosmeer hebben black monkey,s besteld

met vriendelijke groeten Tino de Bruijn :D
Gebruikersavatar
Kees Verheij
Berichten: 2866
Lid geworden op: 09-12-2005 20:49

21-04-2011 17:12

Ik denk dat je vooral eens goed moet lezen lezen in plaats van meteen heel emotioneel te worden als je prachtige product een beetje smadelijk ontvangen wordt. Ik denk dus ook dat zo'n ding kudt werkt op een rivier, en dat kun je ook uit mijn betoog opmaken. Maar kritisch zijn betekent kennelijk dat je je als een kleuter gedraagt. Tja, zo kun je elke discussie doodslaan. Tabee he en succes met je handeltje knul!
The human spirit needs places where nature has not been rearanged by the hand of man.

http://www.canadiancarpsafari.com : rivieravontuur in het groot!
Tino de bruijn
Berichten: 19
Lid geworden op: 26-01-2011 20:50

21-04-2011 17:15

Beste Kees


Voel je soms aangesproken steek je duim in je mond en ga even sabbelen daar word je rustig van.


Met vriendelijke groet Tino de Bruijn :D
Gebruikersavatar
James warner
Berichten: 1241
Lid geworden op: 23-09-2009 20:08
Locatie: Zuid West Nederland

21-04-2011 17:42

Tsjah hij is ook kinderleid(st)er op een kinderdagverblijf. Waar je mee omgaat......
ONDER WELK SCHRIFT????

Hey babe, wanna come over to myspace and twitter my yahoo till I google all over your facebook?
Gebruikersavatar
jan de jager
Berichten: 1501
Lid geworden op: 19-09-2009 17:53

21-04-2011 18:33

hmmm kinderleidster, het is dus een vrouw whahahahaa :wink: okeey ik snap het nu!!!!!!EINDELIJK!!!!!!!!!