Black Monkey..


Plaats reactie
Gebruikersavatar
Lesley van Dinter
Berichten: 1642
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Twente

07-06-2011 13:47

Dat is het geheime deel, als je de endboss verslaat en dan links in de bovenhoek springt dan kom je in dit deel maar is heeeel moeilijk..
©
Gebruikersavatar
Kees Verheij
Berichten: 2866
Lid geworden op: 09-12-2005 20:49

07-06-2011 14:51

Ik heb me net door 10 pagina's Zwarte Aap-lulkoek geworsteld. Geen pretje kan ik jullie verzekeren. De reden hiervoor was deze zin:

Citaat:

Het deel met goede argumenten en vragen beantwoorden is al grotendeels gedaan.

Was ik erg benieuwd naar. Helaas lijkt dit deel zoekgeraakt, want ik kan het nergens meer vinden.
_________________


Lulkoek? Lijkt me niet zo lekker, doe mij maar een broodje aap!
The human spirit needs places where nature has not been rearanged by the hand of man.

http://www.canadiancarpsafari.com : rivieravontuur in het groot!
Gebruikersavatar
Lesley van Dinter
Berichten: 1642
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Twente

07-06-2011 16:29

Broodje zwarte apenlullen koek dan maar..? Lekker hoor..mmmm.
©
Klaas vd Herik
Berichten: 2844
Lid geworden op: 29-03-2011 19:22

07-06-2011 16:57

tja ik heb de moed niet om me door 10 pagina;'s te worstelen.

Wel ben ik er van overtuigd dat een systeem als dit een begin van een oplossing is. Ik zou het in het lood inbouwen. soort rolmaat idee
It's okay 2 pay
Gebruikersavatar
Peter kuipers
Berichten: 1254
Lid geworden op: 20-03-2007 20:17
Locatie: Dokkum

08-06-2011 15:13

Het zijn ook altijd de zelfde "pro" vissers die alles zo goed weten.
Brr wat zullen jullie een boring leven hebben als je alles al weet en kunt.

Ik ben het apparaat aan het testen en kom hier nog uitgebreid op terug.
Baat het niet dan schaad het ook niet.

@wpj

De kleine wielen behoort in mijn ogen zeker wel tot een "circuit" water. Daar kun je het zeker wel op uit testen en dan juist op die over beviste stekken(want daar is dit systeem juist voor bedoeld). Dat jij er al jaren vist/gevist hebt werkt alleen maar in je voordeel. Ik kom er ook al een paar jaartjes en vind het best een pittig water om te vissen. En zo ook een paar vismaten van mij die zeker hun visjes wel vangen hoor. Dit systeem is er voor halve aanbeten die ik regelmatig krijg op de kleine wielen opkomers zakker die niet door gaan en dat heb je veel. En ik ben aan het testen of het ook daadwerkelijk werkt.
Tot nu toe nog geen zinnig word over te zeggen. Als het crap is dan zal ik dat ook zeggen werkt het naar behoren dan zal dat van zelf naar boven komen.
Tot nu toe nog geen bijzondere dingen mee gemaakt die ik anders ook niet gebeurt waren. Wat ik persoonlijk denk is dat het s'nachts vooral in je voordeel zal werken er komt een moment dat je in dut of zal gaan moeten slapen en dan juist op dat moment zal dit in je voordeel kunnen werken.
Want dan zit je niet meer pal achter je hengels alert te vissen.




Maar om het nu zonder te testen gelijk de grond in te boren nee dat is wel erg simpel en kort door de bocht.

Gr peter
vr gr peter
Gebruikersavatar
jan de jager
Berichten: 1501
Lid geworden op: 19-09-2009 17:53

08-06-2011 16:28

Dit is eigenlijk in lijnen ook grotendeels beschreven wat ik er mee bedoel.
En geloof dat ik dit ook al meerdere malen heb proberen uit te leggen.

Ik hoop voor jou Peter natuurlijk dat je er ook goed succes mee gaat krijgen als wat ik momenteel ondervind.
Momenteel vis ik niet zonder deze aanslag apparaten en staan er dan ook 3 actief.
Wat mij gewoon opvalt naast de werking even van de monkey, is dat tot nu toe alle vissen ook binnen zijn gehaald.
Dus geen losschieters en dergelijke problemen maar goed door gehaakt.

Nog maals voor de mensen die er wel belangstelling voor hebben om hier meer info over te krijgen dit kun je altijd krijgen via Tino de Bruin de maker en ontwerper van dit product.
Daarnaast zou ik zeggen blijf het board een beetje volgen en lees gewoon een beetje tussen de negatieve afkrakende berichten door. Dit zijn mensen die het hele ontwerp nog niet eens in de handen hebben gehad of dit ook daadwerkelijk grondig aan het testen zijn geweest.

Succes mensen ik ga nog even black monkeyen.......of te wel zwart apen!!!! :D

mvg; jan
Gebruikersavatar
leen goudappel
Berichten: 6376
Lid geworden op: 09-07-2008 17:11
Locatie: Trakker Armo

08-06-2011 16:32

Niet voor aap staan he Jan. :wink: :wink:

Kop op. Ik zal het blijven lezen hier ookal sta ik er nog altijd negatief tegenover.
We hoeven niet alles positief te zien in dit wereldje. en zeiken hoort er eenmaal bij 8)

Succes ermee.

Gr,

Leen
.


Damp,zonnetje vogeltjes en de rust,dat is wat een mens belust
Gebruikersavatar
Mart Honen
Berichten: 1374
Lid geworden op: 21-09-2009 17:53
Locatie: Breda

08-06-2011 19:56

Lastig hè, onderscheid maken tussen kritische vragen en negatieve afkrakende berichten. Op elke kritische vraag reageren alsof je aangevallen wordt, ik dacht dat dit voorbehouden was aan Louis van Gaal.
Natuurlijk is het niet leuk als je ergens in gelooft en een ander vindt dat maar onzin. Maar da's geen reden om alle kritiek af te doen als negatief gezeik.
Ik weet het ook allemaal niet...
Gebruikersavatar
jan de jager
Berichten: 1501
Lid geworden op: 19-09-2009 17:53

08-06-2011 21:50

Wordt niet gezegd dat alle berichten die het beeld van de monkey schaden niet serieus worden genomen of niet worden beantwoordt.
Alleen is het wel zo dat het constant dezelfde mensen zijn. Zoals ik al eerder zij vind ik als diegene terwijl die er zo veel zogenaamd over weet en hoe het werkt terwijl diegene niet eens 1 heeft laat staan het heeft geprobeerd om daar dan een fatsoenlijk antwoordt op terug te gaan geven.

Ik kan best de info en tips geven over hoe en wat maar dan liever aan de mensen die zich er tenminste ook echt voor interesseren.
En die loop ik meer tegen het lijf tijdens mijn vissessies zelf dan hier op dit zeik board.

mvg; jan
Gebruikersavatar
Arno Bijl
Berichten: 368
Lid geworden op: 24-11-2010 19:44

08-06-2011 21:51

iedereen zeikt de black monkey af, hoe zou dat komen..

1) door J de J! (ga op Tv bij tell sell, je bent über-geschikt!!)
2) iedereen inziet dat de BM waste of money is!
3) er nu weer een gevatte tegen-reactie van J de J komt! :lol:
Gebruikersavatar
Peter kuipers
Berichten: 1254
Lid geworden op: 20-03-2007 20:17
Locatie: Dokkum

08-06-2011 22:00

Dat jou bijdrage a waste of time is is ook duidelijk

Oordeel niet over iets wat je niet kent. Als meneer fairbrass of warwick er mee gekomen was had men de tassen er vol mee zitten hoezo kontje lopers?
vr gr peter
Gebruikersavatar
robert smith
Berichten: 725
Lid geworden op: 22-09-2009 23:06
Locatie: Rotterdam

08-06-2011 22:06

:D Ik zeik, Jan zeik, toen ik daarnet keek stond de teller op 8706 zeikers die keken! Is dat promotie van de zeikers, of niet??? Gaan we straks weer zeiken, of word er dan niet meer gekijk naar het gezeik! :wink:

mvg.
Gebruikersavatar
Arno Bijl
Berichten: 368
Lid geworden op: 24-11-2010 19:44

08-06-2011 22:11

Peter kuipers schreef: Als meneer fairbrass of warwick er mee gekomen was had men de tassen er vol mee zitten hoezo kontje lopers?


Onzin!!! Zal best voor sommige mensen gelden, iig niet voor mij, heb de aankoop van stowbobbins nog steeds niet gedaan! :wink:
Gebruikersavatar
Dion van der Does
Berichten: 574
Lid geworden op: 28-09-2009 14:37

08-06-2011 22:11

Arno Bijl schreef:iedereen zeikt de black monkey af, hoe zou dat komen..

1) door J de J! (ga op Tv bij tell sell, je bent über-geschikt!!)
2) iedereen inziet dat de BM waste of money is!
3) er nu weer een gevatte tegen-reactie van J de J komt! :lol:


En dat is nog niet alles, als u nu belt krijgt u de 2e Black Monkey HELEMAAL gratis!!!
Tight Lines !
Gebruikersavatar
robert smith
Berichten: 725
Lid geworden op: 22-09-2009 23:06
Locatie: Rotterdam

08-06-2011 22:14

Nou, ik anders wel, is ook al karper mee gevangen. Uhm, ze slaan alleen niet aan voor mij! :roll:

mvg.
Gebruikersavatar
jan de jager
Berichten: 1501
Lid geworden op: 19-09-2009 17:53

08-06-2011 22:34

Tell sell reclame ach jah is maar wat jullie er van maken willen.
Gelukkig draait het niet alleen maar om mij of om jullie maar zijn er ook andere mensen die er wel belangstelling voor hebben.

Als het jullie niks kan schelen nogmaals waarom dan toch constant die reacties met vragen.
Laat die vragen dan ook lekker achterwege als je ze toch niet aanschaft.
Bespaart mij weer een bericht naar jullie toe die ik toch niet serieus beantwoordt of ga beantwoorden........

Ga lekker vissen en geniet van het mooie weer
Of ga je in een ander topic vervelen waar dit verhaal ook alweer opgerakeld wordt,
Heb wel 1 ding voor ben in ieder geval al erg populair aan het worden....whahahaha :D

drukte om niets......
:roll:
Gebruikersavatar
Fred Tegelaar
Berichten: 73
Lid geworden op: 08-06-2011 22:25

08-06-2011 22:39

Jan, ik lees hier nu al een tijdje mee en ook in dit topic en ik vond toch dat ik eens moest reageren..
Carpboard heeft er dus een registratie bij vanwege de Black Monkey.. Naja eerder vanwege Jan de Jager.

Ik heb wel respect voor je volharding en doorzettingsvermogen voor je product, maar kijk uit dat je jezelf niet belachelijk maakt want volgens mij zit je net op het randje.

Laat die vragen dan ook lekker achterwege als je ze toch niet aanschaft.


Waarom moeten vragen achterwege blijven? Juist moeten er vragen komen, zodat jij ze kan overtuigen van de Black Monkey.
Maar dit lukt je al een aantal pagina's niet..

Heb wel 1 ding voor ben in ieder geval al erg populair aan het worden....whahahaha :D


Populair zeker ja, of dit je geld op gaat leveren is een tweede..
2010: 20.9 KG Nederlandse vis
2011: 22.6 KG Franse vis
Gebruikersavatar
robert smith
Berichten: 725
Lid geworden op: 22-09-2009 23:06
Locatie: Rotterdam

08-06-2011 22:42

De teller is idd. weer gestegen, ben je trouwens bekend met de woorden, chillen/ korreltje zout/ relax??? :wink:

mvg.
Gebruikersavatar
Wim Baans
Berichten: 1145
Lid geworden op: 10-10-2010 21:48
Locatie: Friesland

08-06-2011 22:45

Heren,

jan de jager schreef:drukte om niets......


Ajuus,
Willem :wink:
Gebruikersavatar
Patrick Visser
Berichten: 546
Lid geworden op: 26-11-2007 16:22
Locatie: Hoorn (the netherlands)

08-06-2011 22:45

Dan plaats ik maar het 270e nutteloze bericht.
geel he
Gebruikersavatar
leen goudappel
Berichten: 6376
Lid geworden op: 09-07-2008 17:11
Locatie: Trakker Armo

08-06-2011 22:52

Fairbrass ken me wat. Al maakt hij goude BMen
Zijn ex dacht daar precies het zelfde over! Zit nu in Florida omdat meneer iets niet kon waarmee zei dus niet tevreden mee was. :wink:

En ze had de broek ook nog aan thuis ook,wat zal die Fairtje het slecht gehad hebben. :o

Lolbroek

Come on!!!!!!!!!!!!!!!

Onzin? Nope zeer betrouwbare bron vanuit Engeland/Frankrijk.

Groetuh



271
Laatst gewijzigd door leen goudappel op 08-06-2011 23:08, 1 keer totaal gewijzigd.
.


Damp,zonnetje vogeltjes en de rust,dat is wat een mens belust
Gebruikersavatar
jan de jager
Berichten: 1501
Lid geworden op: 19-09-2009 17:53

08-06-2011 22:54

Waarom moet altijd alles geld opleveren is helemaal niet nodig.
Vragen beantwoorden hmmm dit lukt mij makkelijk.
Maar ga gewoon niet beschrijven aan mensen die in mijn ogen niet mijn vrienden zijn hoe te gebruiken.
Er zijn verschillende manier en verschillende systemen waarbij dit systeem zeker wel werkt.

Er is al verteld dat het voor een klein selectief groepje vissers is bedoeld.
Dus vissers die niet ver af vissen.
Ik heb voor diegenen die op afstanden vissen een tip gegeven hoe je de monkey toch nog kan gebruiken.
Dat de monkey dan minder presteert lijkt me duidelijk tenzij je met gevlochten zit te vissen.
Maar goed dit is ook al zo vaak besproken in al deze pagina,s.
Ten tweede is de monkey bedoeld zoals aan gegeven op de site voor moeilijk vangbare vissen.
Natuurlijk ligt het deels aan de visser zelf en zou je dus in principe best deze vissen zonder BM ook kunnen vangen.
Toch vang IK meer vissen op zwaar beviste wateren en moeilijke wateren dan hiervoor.
Losschieters geen last meer van gehad en eigenlijk iedere vis op de BM wordt verzilverd.
Maar ik vis dan ook niet zo snel op afstanden van over de 100m.
daarnaast is al meerdere malen verteld dat een freeliner running systeem en dergelijke het beste tot zijn recht komt.
Daarnaast met gevlochten en licht verplaatsen van de lood slaat de monkey keurig aan moet er dan even bij vertellen dat diegene die hem gebruikt deze wel zelf op zijn keuze en manier zelf afsteld. de BM kan erg scherp afgesteld worden maar met stroming, harde wind en dergelijke ook weer wat minder zodat er gewoon meer nodig voor is om deze af te laten gaan. Daarnaast zul je in de avond uren wanneer je ligt te slapen een voordeel hebben omdat je dan minder scherp en dichtbij je hengels zit staat etc om te kunnen aanslaan.
Dit doet de BM dan voor zodat de haak direct bij loodverplaatsing gezet wordt en je de karper eigenlijk bijna niet meer kan verspelen.
Dus schudden met de kop, tijdens vast lood montage, dus met free running etc niks aan de hand of een systeem die het lood lost.

verder moet het tijd hebben om de BM verder en grondiger uit te kunnen testen om tenslotte hier in dit topic en andere de doorslag te kunnen geven.
Ik heb al een aantal malen aangegeven dat dit tijd nodig heeft, ondanks dat veel dezelfde mensen constant door blijven hameren terwijl dit is door gegeven.
Nogmaals ben ik ook te beroerd om het deze mensen letterlijk in de schoot te duwen en gun dit liever aan mensen die zich er dus echter meer voor interesseren.

Daarnaast voor dit soort vragen over de BM moet je gewoon contact zoeken of een mailtje of pb berichtje sturen naar Tino de maker en bedenker van de Black Monkey.

verder beschrijf ik dus alleen mijn aandeel hierover en wat anderen hier voor meningen over hebben vind ik prima ik heb mijn meningen hierover ook.

mvg; jan 8)
Gebruikersavatar
Patrick Visser
Berichten: 546
Lid geworden op: 26-11-2007 16:22
Locatie: Hoorn (the netherlands)

08-06-2011 23:08

Jan,

Hoe gebruik je dit als je op een kade vist van steen/beton? Kan m moeilijk de grond inprikken...dus het is niet echt een indicator die je overal en altijd in kan zetten. Wat met bijv een solar hanger of een mk2 swinger wel weer kan. Op zich wel slim product, maar wel erg prijzig voor iets dat je maar zeer beperkt in mijn ogen kan inzetten.
geel he
Gebruikersavatar
jan de jager
Berichten: 1501
Lid geworden op: 19-09-2009 17:53

08-06-2011 23:12

Dat bedoelde ik ook met een selectief groepje vissers,

Klopt dit gaat idd niet lukken maar dit probleem heb ik ook al door gegeven aan Tino.
Dus in dat geval qua kade vissen of beton en andere harde onderlagen waarbij de peg de grond in moet gaat idd niet lukken met de BM

mvg; jan
Gebruikersavatar
jan de jager
Berichten: 1501
Lid geworden op: 19-09-2009 17:53

08-06-2011 23:19

wat is duur, 40 euro duur vergeleken met de rest van de meuk die we aanschaffen.
Tenslotte wordt er ook veel geld uit gegeven aan onderdelen en machines en tijd in gestopt om ze te maken.

Niks is gratis tegenwoordig meer en 40 euro duur nee ik heb wel andere dingen die duur zijn.
Want 140 euro betalen voor een weegklok vind ik ook duur........Maar jah we willen een Way master. allah reuben heaton......

mvg; jan