Kevin nash wide boy slaapzakken all season vs Sub zero's?


Plaats reactie
Andy Liu
Berichten: 87
Lid geworden op: 20-12-2010 19:52

24-12-2010 19:47

Wie kan mij vertellen wat de daadwerkelijke verschillen zijn tussen de kevin nash frostbite all season en de Frostbite Sub zero 20.

ik heb ze beide vandaag in de winkel kunne vergelijken..

Froste biite,Sub zero 20 is zwaarder heeft fleece binnenvoering..
Froste bite,Alle season is lichter en geen fleece binnen kant...

IK ben op zoek naar de beste allrounder van de 2. Moet in de zomer ook te gebruiken zijn onder een oval-plu of gewoon in de buitenlucht

Iemand die mij meer kan vertellen over de beide slaapzakken.

NASH site vind ik nu niet echt duidelijk....dus als nash vertegenwoordigers dit lezen...

BTW weet iemand of nash met een 2011 model slaapzak voor de wideboy komt?
Gebruikersavatar
Brecht van de Ven
Berichten: 191
Lid geworden op: 19-09-2009 09:33
Contacteer:

25-12-2010 11:18

Hoi Andy,

Kleine aanvulling op mijn uitleg van gisteren...
De slaapzak van 2010 is ook het model wat voor 2011 blijft. (Had gisteren juist in het 2011 boek gekeken)

Alleen is de benaming Sub Zero 20 niet helemaal goed. Ik vind dat ze dat te verwarrend hebben gemaakt.
Ze hebben 3 modellen:
* De snug Bug is de "simpele" slaapzak.
* De versie met 1 bovenlaag heet de Sub Zero (gewoon of wideboy)
* De versie met 2 bovenlagen die je bekeken hebt is het oudere model All Season en het nieuwere model Sub 20 (zonder benaming Zero), ook in gewoon of Wideboy.

Ben ook wel benieuwd naar meer reacties in verschil van comfort/gebruik...

Groet, Brecht
Andy Liu
Berichten: 87
Lid geworden op: 20-12-2010 19:52

25-12-2010 20:52

Dus de Kevin Nash Frostbite sub zero 20 is een echter 5 seizoenen slaapzak en DE slaapzak voor 2011? Vreemd dat de nieuwe slaapzak lager geprijsd is


Nog mensen met gebruikers ervaringen? Nieuwere Subzero 20 vs oude All season Bag van Kevin Nash
Andy Liu
Berichten: 87
Lid geworden op: 20-12-2010 19:52

28-12-2010 17:41

niemand die zo een zak heeft?
Gebruikersavatar
jeffrey van osch
Berichten: 1844
Lid geworden op: 22-04-2008 00:01
Locatie: s-Hertogenbosch

28-12-2010 22:29

ik heb de frostbite all season en deze bevalt meer dan goed : wel anders dan andere zakken i.v.m. het er niet uit kunnen ritsen van een binnenste gedeelte maar i.p.v. dat kun je hier de ''bovenste'' laag eraf ritsen ..

verder issie lekker warm .. maar zoals je zelf al aangaf zit er geen fleece maar het zogenaamde peachskin , deze is ook lekker warm en makkelijker schoon te houden ( denk hierbij aan omgevallen drinken )
wel is het zo dat als je er snel overheen gaat met je elleboog , je je elleboog kan ''branden'' schuur effect .

lekkere ruime zak ( ik heb de gewone en niet de wideboy ) en deze is al ruim voldoende voor mij ..

mvg jeffrey
Zij die zich verliezen in hun passie zijn minder verloren dan hij die de passie verliest .
www.Force1baits.nl
Plaats reactie