Fox euro warrior


Plaats reactie
Gebruikersavatar
shiffrin lugten
Berichten: 650
Lid geworden op: 21-03-2010 10:06
Locatie: Ultimate cheyenne

05-12-2010 22:20

Ik ben in het bezit van 4 fox euro warriors.Nu wilde ik bij fishingwarehouse nog 4 van deze hengels bestellen en nu blijkt dat fox ze niet meer levert.Mijn vraag is of iemand hier al wat van af weet,ik heb contact opgeneomen met fishingwarehouse en die vertelde mij dat er een nieuwe hengel uitkomt in kurk en gewone handgreep en in januarie beschikbaar zal zijn maar kan nergens foto's of info vinden dus wie weet er meer en zou mijn dit kunnen vertellen moet er echt nog 4 bij hebben het liefst euro warriors.
Een karper in de morguh is een dag zonder zorguh
Gebruikersavatar
louis lunterbusch
Berichten: 40
Lid geworden op: 10-01-2010 16:14

05-12-2010 22:34

Ik zag ze zaterdag j.l. nog bij Vos in Almelo liggen. De nieuwe uitvoering staat op de site van Fox.
http://www.foxint.com/catalogues-produc ... section=17
Gebruikersavatar
shiffrin lugten
Berichten: 650
Lid geworden op: 21-03-2010 10:06
Locatie: Ultimate cheyenne

05-12-2010 22:37

Ja weet wel een paar winkels in nl maar daar betaal je 50 euro meer per hengel in engeland waren ze 75 euro dus dat is bijna 3 extra hengels dus dat gaat hem niet worden.
Een karper in de morguh is een dag zonder zorguh
Gebruikersavatar
louis lunterbusch
Berichten: 40
Lid geworden op: 10-01-2010 16:14

05-12-2010 22:46

Bij Vos waren ze 299,95 Euro voor drie stuks.
Gebruikersavatar
shiffrin lugten
Berichten: 650
Lid geworden op: 21-03-2010 10:06
Locatie: Ultimate cheyenne

06-12-2010 01:31

Te duur maar ff afwachten wat fishingwarehouse voor prijsklasse heeft voor de nieuwe types dan
Een karper in de morguh is een dag zonder zorguh
Gebruikersavatar
leen snoek
Berichten: 607
Lid geworden op: 11-11-2010 22:19

06-12-2010 10:42

3 voor € 250,00 bij Raven/Vlemmix.

99,99 per stuk, maar de prijzen lopen af vanaf 2 tot 3. Bij 2 € 175,00 ; bij 3 € 250,00

http://www.vlemmix.nl/nl/product/karper ... foxcrd053/

Sanders had medio oktober 2010 een aanbieding van 3 voor € 225,00, maar daar zijn ze nu gewoon € 109 per stuk (en ook geen quantumkorting meer).
Naar mijn idee is Raven/Vlemmix de goedkoopste op dit moment.
Of je moet eens op marktplaats kijken:
(staat nu niet veel, en degene die nu aangeboden wordt vraagt een bijna nieuwprijs) dus gewoon regelmatig kijken...http://www.veilingkijker.nl/fox_eurowarrior.html

shiffrin lugten schreef:Ik ben in het bezit van 4 fox euro warriors.Nu wilde ik bij fishingwarehouse nog 4 van deze hengels bestellen en nu blijkt dat fox ze niet meer levert.Mijn vraag is of iemand hier al wat van af weet,ik heb contact opgeneomen met fishingwarehouse en die vertelde mij dat er een nieuwe hengel uitkomt in kurk en gewone handgreep en in januarie beschikbaar zal zijn maar kan nergens foto's of info vinden dus wie weet er meer en zou mijn dit kunnen vertellen moet er echt nog 4 bij hebben het liefst euro warriors.
Gebruikersavatar
shiffrin lugten
Berichten: 650
Lid geworden op: 21-03-2010 10:06
Locatie: Ultimate cheyenne

06-12-2010 12:27

Bij raven zoiezo al niet ken ik me geld net zogoed in het water gooien dus ga wel afwachten tot januarie denk ik en die nieuwe types eens even grondig onderzoeken.
Een karper in de morguh is een dag zonder zorguh
Gebruikersavatar
Sven van Anrooy
Berichten: 7339
Lid geworden op: 26-01-2004 16:58
Contacteer:

06-12-2010 12:53

Raven of niet..

Een Euro Warrior is een Euro Warrior. Wat is het probleem?

Mocht ie kapot gaan kun je hem toch altijd naar de winkel brengen die je die eersten verkocht. Garantie Fux is garantie Fux...
Het juiste water, de juiste plek en dan het juiste aas...

Geniet van mijn afwezigheid..

WC-PB: 1kg+ / 76cm
Gebruikersavatar
melvin verhoeven
Berichten: 415
Lid geworden op: 05-04-2010 20:26
Locatie: Velp

06-12-2010 12:59

hier ben k het helemaal mee eens fox is fox of het nu bij pietje vandaan komt of bij klaasje maakt geen moer uit.
Gebruikersavatar
leen snoek
Berichten: 607
Lid geworden op: 11-11-2010 22:19

06-12-2010 13:21

Niet altijd. Ik geloof dat bv een Fox Euromaster II een onder licentie door/voor bv Sanders gemaakt is (de blauwe). Kan er naast zitten natuurlijk.

Maar in dit geval (de Fox EuroWarrior) maakt het inderdaad niet uit. Toch jammer dat beelden, ten onrechte in dit geval, blijven hangen.

Had overigens een tijdje terug een Skarp boot gekocht op marktplaats voor € 300 (niet verkeerd toch..). Maar daar ontbraken wel de drie afdichtrubbertjes aan de bovenkant. Bij Vlemmix (Tilburg) zouden ze deze wel van de leverancier laten komen. voor noppes. De week daarop weer langsgeweest (omdat ik te weinig tijd had de 1e keer en niet hals over kop de Euro Warriors wilde kopen --. rustig......). Maar de rubbers waren en nog niet. Maar geen probleem "haal ze maar af van die Skarp die daar staat in de winkel.. ik vervang ze wel als ze van de leverancier komen".
Dus al dat gezeur.. Overigens : er zijn veel meer klote medewerkers dan er klote winkels zijn". En als je niet weet wat je koopt blijken er weer meer klote kopers dan klote verkopers te zijn... het houdt elkaar in stand denk ik .. ;-)

melvin verhoeven schreef:hier ben k het helemaal mee eens fox is fox of het nu bij pietje vandaan komt of bij klaasje maakt geen moer uit.
Gebruikersavatar
shiffrin lugten
Berichten: 650
Lid geworden op: 21-03-2010 10:06
Locatie: Ultimate cheyenne

06-12-2010 15:02

Het probleem bij raven heb ik zelf ondervonden was een x daar en dit is geen gelul afgelopen zomer voor hengels aan het kijken ook de fox euro warriors.Dus een medewerker pakt er daar 1tje en zegt zet maar eens goed druk dus hij houd de top beet en ik zet kracht.Die hengeltop breekt gewoon af en na alle andere verhalen van vrienden en mede vissers zal ik daar nooit1 cent uitgeven al was het de laatste hengelshop op aarde
Een karper in de morguh is een dag zonder zorguh
Gebruikersavatar
leen snoek
Berichten: 607
Lid geworden op: 11-11-2010 22:19

06-12-2010 15:09

shiffrin lugten schreef:Het probleem bij raven heb ik zelf ondervonden was een x daar en dit is geen gelul afgelopen zomer voor hengels aan het kijken ook de fox euro warriors.Dus een medewerker pakt er daar 1tje en zegt zet maar eens goed druk dus hij houd de top beet en ik zet kracht.Die hengeltop breekt gewoon af en na alle andere verhalen van vrienden en mede vissers zal ik daar nooit1 cent uitgeven al was het de laatste hengelshop op aarde



En dat komt door Raven? Dream on.
Of moest je die hengel ook gelijk betalen dan?

Of denk je dat ze hengels daar zo vanuit de fabriek de spullen achteraf zo bewerken dat ze kapot gaan (om de koper te pesten ofzo)?

Ik vermoed dat het hier (veel) meer gaat om perceptie. En tja.. dan houdt het op ;-)
Gebruikersavatar
Sven van Anrooy
Berichten: 7339
Lid geworden op: 26-01-2004 16:58
Contacteer:

06-12-2010 15:26

Alsof dat alleen bij Raven gebeurt??

Ik vind je wel heel erg kortzichtig. Als die hengel hier in de shop had gelegen hadden we hem ook gebroken tijdens het kromtrekken. Nogmaals, een Fox Euro Warrior is een Fox Euro Warrior. Waar je hem dan ook haalt..

En als ik bij raven drie van die stokken zou kunnen halen voor de prijs waar ik ze voor wil en nergens anders voor hetzelfde geld te krijgen zijn? Dan is de keuze gauw gemaakt denk ik zo..

In jouw geval niet, want jij denkt natuurlijk dat het Raven zijn schuld is dat een Fux breekt. Mag ik even van de stoel vallen, over de grond rollen en huilen van het lachen..

Ha-Ha-Ha-Bas-sie
Het juiste water, de juiste plek en dan het juiste aas...

Geniet van mijn afwezigheid..

WC-PB: 1kg+ / 76cm
Gebruikersavatar
shiffrin lugten
Berichten: 650
Lid geworden op: 21-03-2010 10:06
Locatie: Ultimate cheyenne

06-12-2010 15:57

Valt wel op dat het daar 10x vaker gebeurt dan bij andere winkels en niet alleen met hengels ook molens,voerboten shimano's met kromme beugels verkopen zkr allemaal schuld van de fabrikant haha tuurlijk.Mag ik even van de stoel vallen, over de grond rollen en huilen van het lachen..

Blijf bij mijn punt Grote winkel,veel aanbod goedkoop(afgedankte zooi).Maar goed ik heb mijn info dus deze kan dicht.Haal 4 nieuwe types in januarie.
Een karper in de morguh is een dag zonder zorguh
gradus scholtens
Berichten: 1559
Lid geworden op: 23-01-2003 01:00
Locatie: westervoort

06-12-2010 17:18

Sorry hoor maar van de euro warriors is bekend dat ze snel breken, wij noemen ze altijd euro breker :lol:


Gradus....
....................
frederik puntdraad
Berichten: 38
Lid geworden op: 18-11-2010 10:50

06-12-2010 21:13

fox komt met een nieuwe euro warrior serie een matte blank en een glimmende blank en ze worden goedkoper dan de oude euro warriors
Gebruikersavatar
Sven van Anrooy
Berichten: 7339
Lid geworden op: 26-01-2004 16:58
Contacteer:

07-12-2010 06:34

gradus scholtens schreef:Sorry hoor maar van de euro warriors is bekend dat ze snel breken, wij noemen ze altijd euro breker :lol:


Gradus....


Zijn het broertjes van de PB Dutch Ace Classic? :lol:
Het juiste water, de juiste plek en dan het juiste aas...

Geniet van mijn afwezigheid..

WC-PB: 1kg+ / 76cm
Plaats reactie