Waarom verdwijnen goede produkten ?


Gebruikersavatar
Jeroen v Engelenburg
Berichten: 670
Lid geworden op: 02-12-2007 18:09

16-11-2010 21:59

is een afwijking van jou....waarom erafhalen trouwens?

vind dat iets wat de molen toch wel een beetje af maakt.
MVG Jeroen
________________________________________________

Hoe hoger je de lat legt, des te eerder ga je er onderdoor.
Dennis Slagboom
Berichten: 2391
Lid geworden op: 12-01-2010 21:58
Locatie: poeldijk

16-11-2010 22:08

En ik heb een hekel aan stickertjes, vindt die aluspoelen veel mooier en heb ook eens een setje hengels bij Cor Spinhoven laten afbouwen waar ik niks op wou van tekst enzo,die stond me ook raar aan te kijken.
Let op slagboom !
Gebruikersavatar
leen goudappel
Berichten: 6376
Lid geworden op: 09-07-2008 17:11
Locatie: Trakker Armo

16-11-2010 22:11

Dan is hij het nu gewent ;)

Ik wil er ook niks op,en was goed 8)

Bedankt whaha

(Athans,dat moet nog blijken als ze straks af zijn)
.


Damp,zonnetje vogeltjes en de rust,dat is wat een mens belust
Gebruikersavatar
Jeroen v Engelenburg
Berichten: 670
Lid geworden op: 02-12-2007 18:09

16-11-2010 22:17

Dennis Slagboom schreef:En ik heb een hekel aan stickertjes, vindt die aluspoelen veel mooier en heb ook eens een setje hengels bij Cor Spinhoven laten afbouwen waar ik niks op wou van tekst enzo,die stond me ook raar aan te kijken.


vindt het een ander verhaal als je hengels laat bouwen je betaald er immers grof geld voor.
ik heb zelf ook geen wout van leeuwen stickers erop.
zijn mooie blanks en dat wil ik niet verzieken met een foute gouden reflex sticker.

o well ieder zijn ding gelukkig :wink:
MVG Jeroen
________________________________________________

Hoe hoger je de lat legt, des te eerder ga je er onderdoor.
Gebruikersavatar
Ivan Tolenaars
Berichten: 372
Lid geworden op: 13-03-2010 06:44

16-11-2010 22:26

Dennis Slagboom schreef:P.S. haalde jullie ook die stickertjes van die (b4500) aluspoelen af, of is dat weer een afwijking van mij ?


Doe dat met al mijn molens eigenlijk.
As the weed gets thicker, minds get sicker
Gebruikersavatar
Sven van Anrooy
Berichten: 7339
Lid geworden op: 26-01-2004 16:58
Contacteer:

16-11-2010 23:23

Ik heb ze er ook afgetrokken. Ook van de A..

Is geen tik, maar destijds had één spoel geen sticker meer, en dan de rest ook maar niet..
Het juiste water, de juiste plek en dan het juiste aas...

Geniet van mijn afwezigheid..

WC-PB: 1kg+ / 76cm
Gebruikersavatar
vincent bakker
Berichten: 236
Lid geworden op: 20-07-2006 02:54
Locatie: Maastricht
Contacteer:

17-11-2010 00:12

Ook een hekel aan stickers, opschriften etcetera hier, en ja helaas is het lastig om exact dezelfde spullen te kopen na een tijdje. Een vriend van mij is daar beetje neuroot in, hij heeft destijds 5 paar van exact dezelfde schoenen gekocht omdat ie wist dat ze van de markt gingen. En dat waren geen schoenen van de schoenenreus maar dure "Van Bommels". Zelfde doet ie met t-shirts, onderbroeken, sokken etcetera...

Verbetering is de vijand van het goede zullen we maar zeggen...
De karper heeft altijd gelijk... http://www.baitcalculator.com
Gebruikersavatar
Marc Schrikkema
Berichten: 3034
Lid geworden op: 09-10-2004 16:43
Locatie: Heerhugowaard

17-11-2010 12:04

5 paar van Bommels? Als hij geen erge zweetkakkers heeft is dit dus genoeg voor heel zijn leven :P

Maar om nu met 5 T-shirts de rest van jou leven te doen? Of zelfs onderbroeken :o
Gelukkig is het een vriend van jou en niet van mij :wink:

Heb het zelf overigens met spijkerbroeken, al tientallen jaren hetzelfde model (alleen de maat is soms opeens afwijkend :oops: ). Hoef er zelf de deur dus ook niet meer voor uit, mijn vrouw ziet dat ik nieuwe nodig heb en presto de volgende dag liggen er nieuwe spijkerbroeken. Als het lekker zit, zit het lekker ..... outdated model? Who cares!

Over het algemeen is het wel een beetje waar met veranderingen ..... je krijgt er meer? features voor terug maar wilde jij dit wel? Meestal niet, de oude wil jij weer omdat die je jaren goed gedient heeft. Iedere verandering is voor mij reden om weer kritisch naar een product te gaan kijken, soms zie je het niet en krijg je achteraf een onplezierige verrassing.

Ben nog steeds beniewd waarom China de reden zou zijn waarom spullen verdwijnen ....... het werd gebracht als o zo logisch maar ik kan er geen touw aan vast knopen.
Blauw helmen, zijn ook maar mensen ..... af en toe laten ze hun emotie spreken :-)
frederik puntdraad
Berichten: 38
Lid geworden op: 18-11-2010 10:50

18-11-2010 17:06

persoonlijk heb ik het altijd jammer gevonden dat octo splice van kesmark er niet meer is want dat was een goed onderlijnmateriaal