delkim problemen bij regen


Plaats reactie
berx gilbert
Berichten: 116
Lid geworden op: 17-11-2006 17:35
Locatie: genk

14-11-2010 19:15

hoi;
wie heeft nog al problemen gehad met de nieuwste delkims bij regen?
bij mij begint het probleem met een biep om de 2sec. en versnellend naar constante toon.de delkim afgezet en het begint opnieuw, nieuwe batterij helpt niet .
andere frequentie ook niet . ik vis al 15 jaar met delkim en nog nooit iets aan de hand gehad. wie kan mij helpen met tips.
grt
als karpers en vrouwen niet op de stek (?) zijn kun je ze niet vangen
zeg da ik et gezeet em
Gebruikersavatar
Martin de Zwart
Berichten: 232
Lid geworden op: 30-05-2006 14:24

14-11-2010 23:24

Ik heb precies hetzelfde probleem bij 1 van mijn Delkims!
Ben benieuwd of er een oplossing voor is.
Gebruikersavatar
Lesley van Dinter
Berichten: 1642
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Twente

14-11-2010 23:55

Hmm heb zo 2 delkim std's kapot gekregen. Allebei na een hevige nacht van regen. Die ene deed het aan de waterkant al niet meer en een andere 2 weken terug nog nadat ik heb te drogen heb gelegd op de verwarming..mischien kunnen ze daar ook niet tegen..? Nou ja, 2 down 4 to go.

Gr.
©
Gebruikersavatar
michiel jongste
Berichten: 807
Lid geworden op: 27-03-2008 19:57
Locatie: Delft

15-11-2010 20:35

Ik heb ook bij 1 van mijn STD's dat bij/na regen het ledje knippert bij een piep en niet bijv 20 sec blijft branden maar in die tijd de hele tijd knippert, achja ze blijven het trouw doen :)
berx gilbert
Berichten: 116
Lid geworden op: 17-11-2006 17:35
Locatie: genk

17-11-2010 19:44

me dunkt dat de nieuwe delkims niet meer zo waterdicht zijn dan die van eerdere types
productiekostverlagend ? die eerste die ik had (waar je vanonder een zenderblokje kon insteken ) kon ik geheel onder water steken zonder problemen.

grt gilbert
als karpers en vrouwen niet op de stek (?) zijn kun je ze niet vangen
zeg da ik et gezeet em
Gebruikersavatar
R. Vos
Berichten: 268