Op marktplaats zie ik de volgende visvinder staan. Het kost niet veel, zijn er mensen hier met ervaring?
Ik heb de betreffende persoon gemaild via MP en naar ervaring gevraagd hij verwijst mij door naar de volgende website,
http://www.easy-deals.nl/health-amp-lif ... ischfinder
er staan beoordelingen vind het alleen beetje vreemd dat alle gedane beoordelingen op de website op dezelfde datum zijn...
Visvinder ervaring?
Mike,
Voor 60 euro meer heb je nog een voerboot ook, de 1way titanic IV
Probeer beide en laat het de wereld weten... of je kegt 20 eurie zo te water en maakt eur 50 over naar een goed doel, de blinden ( voor de ramen van mij)
Voor 60 euro meer heb je nog een voerboot ook, de 1way titanic IV
Probeer beide en laat het de wereld weten... of je kegt 20 eurie zo te water en maakt eur 50 over naar een goed doel, de blinden ( voor de ramen van mij)
- Hardy Schuilenburg
Volgens mij is dit geen antwoord op de vraag. Ja soms vraag je je af hoe ze het er voor kunnen maken. Nu weet ik toevallig dat deze artikelen in china gemaakt worden en worden afgenomen in zeer grote partijen de prijzen erg laag kunnen zijn. Ik heb destrijds een duiklamp gekocht die in Nederland 300 euro kost en in china 8 euro weet je meteen wat er ongeveer verdient wordt in de sector. Ook ik ben best benieuwd naar ervaringen met dit item, wie heeft die ervaring?