nash rs1


Plaats reactie
Gebruikersavatar
Sven van Anrooy
Berichten: 7339
Lid geworden op: 26-01-2004 16:58
Contacteer:

23-01-2011 11:58

Als de winkel ze niet op voorraad heeft gaat het verhaaltje niet op.

Alex, wil je eventjes eens wat dingetjes proberen en doen alsof de receiver kapot is? Hoe is de gevoeligheid, toon en volume dan in te stellen en hoe is ie na resetten dan? Daarmee bedoel ik het volume en de gevoeligheid bij het aanzetten. Dus zonder tussenkomst van afstandsbediening..
Het juiste water, de juiste plek en dan het juiste aas...

Geniet van mijn afwezigheid..

WC-PB: 1kg+ / 76cm
Alex de Hartog
Berichten: 16
Lid geworden op: 23-01-2011 10:36
Locatie: Eindhoven en mijn Karsten

23-01-2011 18:03

Dennis Slagboom schreef:Alex hoelang geldt deze garantie ? Zal toch ook wel beperkt zijn. Ben m'n pluutje van Nash ook wel eens een jaartje kwijt geweest om een paar naadjes dicht te kliederen.


Bij Hareco hebben ze me gegarandeerd dat dit gedurende de eerste 2 jaar is. Een niet opsturen dus maar direct vervangen voor nieuwe..... Ze hebben hier een afspraak met Nash overgemaakt, begreep ik.
kenny vernieuwe
Berichten: 749
Lid geworden op: 09-09-2003 02:00
Locatie: W-vl. Belgie

23-01-2011 19:16

De gevoeligheid, toon en volume kan je volgens mij niet regelen zonder ontvanger. In de handleiding spreken ze daar toch niet over :)
Gebruikersavatar
Edwin Godschalk
Berichten: 95
Lid geworden op: 19-09-2009 18:21

23-01-2011 20:37

Hey

Het geluid etc etc blijf staan zoals deze als laatste was ingesteld.

Gr Edwin
Dennis Slagboom
Berichten: 2391
Lid geworden op: 12-01-2010 21:58
Locatie: poeldijk

23-01-2011 20:41

Bij Hareco hebben ze me gegarandeerd dat dit gedurende de eerste 2 jaar is. Een niet opsturen dus maar direct vervangen voor nieuwe..... Ze hebben hier een afspraak met Nash overgemaakt, begreep ik.[/quote]
Dat is dan goed geregeld ! Ik wens je er succes mee en dat ze maar vaak mogen loeien.
Let op slagboom !
erwin kalsbeeke
Berichten: 3
Lid geworden op: 27-01-2011 01:26
Locatie: eygelshoven
Contacteer:

08-02-2011 21:59

nou nou ik snap niet dat iedereen problemen zoekt om een beetmelder iedereen heeft zijn eigen merk ik ben te vreden met mijn beetmelders van arca specimen ik heb ook delkims gehad maar als je er wat aan hebt hij is kapot en je stuurd het op en blijkt geen fabricage fout te zijn dan dikke vette pech dan heb je geld weg en dat vind ik nou zonde voor het geld een hobby moet leuk zijn en niet van kijk ik ben een karper visser ik heb echte spullen nee helemaal niet een hobby is dat je het leuk vind inntreseerd niet wat voor beetmelders je hebt al je zelf maar te vreden bent over het merk en jah ik heb niks te klagen over mijn merk waar ik mee vis tis goed sterk ook wel betaalbaar voor sommige maar als je door hun word benaderd voor om producten te proberen is het altijd leuk mee genomen en krijg het bovendien kan ik alles vervangen wat ik wil maar daar gaat het hier niet om het gaat zich erom welke beetmelder het boeit allemaal niet als je vangste maar hebt en jah iedereen vergeet wel eens wat ook ik maar je komt er altijd achter als je uitgepakt bent en dat maak ook niks uit daar leer je alleen maar van

erwin
Gebruikersavatar
melvin verhoeven
Berichten: 415
Lid geworden op: 05-04-2010 20:26
Locatie: Velp

08-02-2011 22:40

zo erwin een hele tekst! spatie en ''punt'' toets kapot?

maargoed dit soort dingen kunnen eeuwig over en weer gaan.
heb zo op de beurs gezien..
zag er wel grappig uit toch wel.
en functioneerd.
maar ik hoef het niet mij iets over the top.


mvg
Peter Broers
Berichten: 470
Lid geworden op: 31-05-2006 12:43

09-02-2011 11:59

Zo Melvin een hele tekst! Shift toets kapot?

:wink:
Gebruikersavatar
Sven van Anrooy
Berichten: 7339
Lid geworden op: 26-01-2004 16:58
Contacteer:

09-02-2011 12:11

Verbeter de leesbaarheid: Punt Komma Enter..
Het juiste water, de juiste plek en dan het juiste aas...

Geniet van mijn afwezigheid..

WC-PB: 1kg+ / 76cm
Leon Van Kooten
Berichten: 162
Lid geworden op: 04-01-2008 12:19
Locatie: krimpen aan den ijssel
Contacteer:

19-05-2011 23:48

ik ben ook overgehaald voor de nash pieper zat te twijfelen tussen de delkim of nash een maat van me heeft ze nu heb ze zelf in de handen gehad en vind de nash tog wel beter namens me geveol het enigste is dat delkim zich al bewezen heb en de pieper van nash dat nog moet doen de toekomst zal het wijzen
Gebruikersavatar
Sven van Anrooy
Berichten: 7339
Lid geworden op: 26-01-2004 16:58
Contacteer:

20-05-2011 13:54

Alles kan stuk, ook de door mij zo geprezen RX-en :P Maar is nog te repareren gelukkig.

Ik zou niet weten waar ik nu voor zou gaan, heb die Nash-ies een paar keer aan het werk gezien maar ben nog niet overtuigd..
Het juiste water, de juiste plek en dan het juiste aas...

Geniet van mijn afwezigheid..

WC-PB: 1kg+ / 76cm
Gebruikersavatar
Daaf Wolters
Berichten: 4012
Lid geworden op: 02-03-2003 01:00
Locatie: Hengelo

20-05-2011 15:22

Een van mijn RX-en ligt nu al een week op de verwarming in hoop op genezing. Verwerkte een oversized hekgolf blijkbaar niet zo goed want een tijdje later zag ik gelukkig bij toeval dat een van mijn hangers er af lag...
There aint no way but the hard way!

Spiegel gevangen op het Twentekanaal? Skp@ksnregiooost.nl
Gebruikersavatar
Sven van Anrooy
Berichten: 7339
Lid geworden op: 26-01-2004 16:58
Contacteer:

20-05-2011 19:27

Whaha, die van mij is er spontaan mee gekapt, alleen de vibratiefunctie werkte nog en dat is klote met steunen in het water en dikke golven :lol:

Kon gemaakt worden voor niet al te veel dus hopen we dan maar op ;)
Het juiste water, de juiste plek en dan het juiste aas...

Geniet van mijn afwezigheid..

WC-PB: 1kg+ / 76cm
gradus scholtens
Berichten: 1559
Lid geworden op: 23-01-2003 01:00
Locatie: westervoort

22-08-2011 11:13

Edwin Godschalk schreef:Gradus

Delkim is ook gewoon niks, afwerking van 0,0 batterij klepje, en dan bij de txi dat stompje
voor draadloos ontvangst, man man man en dan maar over het design zeiken van nash, nou sorry maar
daar kan delkim zo te zien nog heel veel van leren.

Jij hebt dan denk ik geluk met je delkims, maar ik heb ze gehad de txi plus, alle standen geprobeerd,
maar dingen blijven maar storen, dat ze daar niet eens wat aan gaan doen, heb er bijna 2 jaar mee
gevist, is dus niet zo dat ik ze maar een week heb gehad, anders mag ik ook geen reden van kritiek hebben.

Ps maatje van mij heeft ook al problemen met een txi plus ( toeval ) toeval bestaat niet.

Gr Edwin



viewtopic.php?f=50&t=64994

Toch niet zo tevreden Edwin?

Ze zijn nu al een tijdje uit de RS1 van Nash, maar ik zie er steeds meer op MP.
Zou toch wel niet voor niks zijn.


Gradus....
....................
Gebruikersavatar
Edwin Godschalk
Berichten: 95
Lid geworden op: 19-09-2009 18:21

13-09-2011 23:10

Hallo luitjes

Nou heb de nash rs1 tjes eruit gekickt

Waarom ??

Heb al gezeik gehad met de ontvanger, heb 1 nacht zonder moeten vissen, dan mis je toch wel de instellingen wie je dan niet kunt doen.

Als de biepers op mute staan kun je ze niet meer bedienen ( instellingen)

Overdag kun je de verlichting niet of nauwelijks zien bij een melding. (biepers)

Instellingen doen is de eerste paar keer heel leuk, leuk om mee te spelen, maar word echt vervelend na verloop van tijd, allemaal veel te omslachtig.

Ontvanger heeft maar 1 toon, mis toch het overnemen van het geluid van de bieper.

Volume stand van de ontvanger, is op de minste stand voor mij soms nog te hard, en bij iedere instelling en druk op de knop van de ontvanger piept het ding, word je echt gek van. ook bij het aan en uit zetten van zowel de ontvanger als de bieper dat iritante gepiep.

Enigste positive wat ik ervan vind is het design, maar smaken verschillen.


Achteraf denk ik toch dat nash de plank goed heeft misgeslagen met deze dingen, en ze zeer zeker niet lang genoeg heeft getest, gezien de 2e ontvanger al een update heeft gehad.

Kortom voor degene wie ze wil kopen, ik heb ze een 7 maanden gehad, en vind het zwaar maar dan ook zwaar tegen vallen, had toch wel iets meer ervan verwacht.


greetz Edwin
Gebruikersavatar
remon van dusschoten 2
Berichten: 921
Lid geworden op: 08-07-2007 08:19
Locatie: nijkerk
Contacteer:

14-09-2011 06:13

ik was ze naar een week vissen al weer zat
steun de ksn wordt lid

http://www.watersense.nl
Bojan van der Linde
Berichten: 1060
Lid geworden op: 26-02-2003 01:00
Locatie: zuid-holland

14-09-2011 08:46

Ik heb de nash nu een paar weken en vind ze helemaal super.
Had hiervoor delkim en had daar een paar x problemen mee en was ze minimaal een half jaar kwijt ivm opsturen naar Engeland.

Dit was ik dus zat en voor de nash gegaan. Instellen op de ontvanger vind ik geen nadeel, ik had het zo door. Ik vind de piepers mooier en veel robuuster ogen dan delkims ( dit is persoonlijk). Enige waar ik aan moet wennen is het geluid.
Enige nadeel wat ik heb kunnen vinden is dat overdags inderdaad moeilijk te zien is welke beetmelder er af is gegaan.

Wat ik dan wel een groot voordeel vind is dat ik de sirens op mijn buzzerbars met de hangers er nog aan in me tas kan doen!
Bij delkim zat ik altijd te klooien met de nightlite's eraan doen en snagears etc.
Het is alleen afwachten hoe deze piepers zich houden over langere tijd.

Ik kraak delkims niet af, ik heb waarschijnlijk gewoon pech gehad. Dit is de eerste x dat ik andere piepers heb dan delkim. Heb hiervoor 8 jaar met de oude versie gevist en 4 jaar met de delkim plus.
Gebruikersavatar
remon van dusschoten 2
Berichten: 921
Lid geworden op: 08-07-2007 08:19
Locatie: nijkerk
Contacteer:

14-09-2011 21:00

Ik zal er waarschijnlijk ook pech mee gehad hebben kwa design vindt ik ze super
steun de ksn wordt lid

http://www.watersense.nl
herman hulsman
Berichten: 1274
Lid geworden op: 25-10-2007 21:27
Locatie: Eemnes

14-09-2011 23:09

Bojan, als jij je delkim's een half jaar kwijt bent voor een reparatie, zelfs al zou dat in Engeland zijn, dan moet je jou winkelier zijn linker bal eraf draaien, dat zit bij hem en zeker niet bij delkim.
Bojan van der Linde
Berichten: 1060
Lid geworden op: 26-02-2003 01:00
Locatie: zuid-holland

15-09-2011 08:07

Ben ook zo slim geweest om ze toen bij raven te kopen met 20% korting dagen.
Kom dr ook niet meer gelukkig sindsdien :roll:
Andy Blom
Berichten: 160
Lid geworden op: 05-06-2011 16:34

07-12-2012 01:25

Er zullen nu wel weer wat nieuwe mensen zijn die een set Sirens hebben gekocht. Wat is jullie ervaring ermee? Ik wil het nieuwe jaar een set kopen denk ik. Ben erg enthousiast na het zien van de sirens. Ook de goede garantie trekt me over de streep.

Vis nu met een fox mmxr set die ik te gek vind maar aan vervanging toe is dus een logische stap is de Fox Nx-R/NTX-R. Maar lees ook erg veel negative berichten wat betreft bugs, fouten en terugsturen.
Bojan van der Linde
Berichten: 1060
Lid geworden op: 26-02-2003 01:00
Locatie: zuid-holland

07-12-2012 08:13

Bojan van der Linde schreef:Ik heb de nash nu een paar weken en vind ze helemaal super.
Had hiervoor delkim en had daar een paar x problemen mee en was ze minimaal een half jaar kwijt ivm opsturen naar Engeland.

Dit was ik dus zat en voor de nash gegaan. Instellen op de ontvanger vind ik geen nadeel, ik had het zo door. Ik vind de piepers mooier en veel robuuster ogen dan delkims ( dit is persoonlijk). Enige waar ik aan moet wennen is het geluid.
Enige nadeel wat ik heb kunnen vinden is dat overdags inderdaad moeilijk te zien is welke beetmelder er af is gegaan.

Wat ik dan wel een groot voordeel vind is dat ik de sirens op mijn buzzerbars met de hangers er nog aan in me tas kan doen!
Bij delkim zat ik altijd te klooien met de nightlite's eraan doen en snagears etc.
Het is alleen afwachten hoe deze piepers zich houden over langere tijd.

Ik kraak delkims niet af, ik heb waarschijnlijk gewoon pech gehad. Dit is de eerste x dat ik andere piepers heb dan delkim. Heb hiervoor 8 jaar met de oude versie gevist en 4 jaar met de delkim plus.


Ook onderhand weer terug geruild voor Delkim.
Klinkt toch meer vertrouwd. Wel jammer want vind het design vd Nash echt gaaf, maar kon niet wennen aan het geluid. Ook het instellen wordt op den duur omslachtig.
paul te wierik
Berichten: 779
Lid geworden op: 19-06-2010 18:20

07-12-2012 08:28

Ik heb ze nu ook een tijdje. Niks mee hoor,
Zakkers komen goed door. Bij stroming en wind krijg je geen valse piepjes door. Led-sterkte is in te stellen, je ziet ze overdag ook gewoon...
En ach, alleen maar instellen met de reciever. Geen problemen mee!
Na 5 jaar delkim ben ik meer dan tevreden over mijn sirens!

En dat er zoveel op marktplaats staan? Delkim setjes ook hoor..... :wink:
Skp twentekanaal. Meld je vangsten terug!!
google en gij zult vinden....
Andy Blom
Berichten: 160
Lid geworden op: 05-06-2011 16:34

09-12-2012 21:18

Meer ervaringen? :-)
Gebruikersavatar
Willem de Bruin
Berichten: 286
Lid geworden op: 12-09-2010 23:23
Locatie: Schloss Ehmanns

14-12-2012 15:11

Bojan van der Linde schreef: Enige nadeel wat ik heb kunnen vinden is dat overdags inderdaad moeilijk te zien is welke beetmelder er af is gegaan.

viewtopic.php?f=38&t=71609
Dat vond ik nou ook, maar heb er wat moois op gevonden.
Het geluid van de sirens vind ik juist weer toppie.
Groeten, Willem
Hoe ouder je wordt, hoe meer je op jezelf gaat lijken.
En neem het leven niet te serieus, je overleefd het toch niet ;)