alternatief bedschair / stretcher


Plaats reactie
barry stevens
Berichten: 864
Lid geworden op: 17-07-2005 01:37
Locatie: amsterdam

04-09-2010 00:55

11 jaar geleden kocht ik de Terry Hearn Stealth bedchair,toen nog de dure engelse makelij versie.....ding kostte me bijna 1000 gulden.....nu slaap ik er nog steeds op,hij is superlicht in gewicht en geeft geen kick met me 120 kilogram,ideale stetcher dus....maar vind het toch wat minder comfortabel worden,doek is niet doorgezakt ofzo....misschien omdat ik wat ouder word,maar zijn er nog goede alternatieven voor een bedchair....nou is een luchtbedje ook niet mij ding,maar misschien zoeen hoge luchtbed van de televisie reclames van vroeger.....aerobed ofzo....

heeft iemand suggesties?
www.castmarine.nl

alles voor de karpervisser op het gebied van elektromotoren/accus/laders/rubberboten/buitenboordmotoren etc
Gebruikersavatar
Tim Kreuger
Berichten: 206
Lid geworden op: 21-09-2009 00:29
Locatie: Soul Alcatraz

04-09-2010 02:17

Mja ik weet het niet.. Ik denk dat je toch lekkerder ligt op een goede stretcher. Dingen op lucht vertrouw ik nooit zo. Je pompt je een ongeluk en het kan altijd lek gaan.
Bovendien slaap je in een stretcher denk net wat actiever, waardoor je sneller bij je hengel bent. Als je slaapt alsof je thuis ligt denk je, neeeeee niet weer die wekker ik wacht nog wel even hahah!
Tony Lemmens
Berichten: 72
Lid geworden op: 30-03-2007 16:34
Locatie: België

04-09-2010 08:58

Er Komt een Nieuwe generatie stretchers uit van JRC met een revolutionair knoppen systeem misschien even wachten tot Oktober om een nieuwe stretcher te kopen! Zijn te bezichtigen op de Beurs in Utrecht en Zwolle!
Plaats reactie