Welke winkels @ Zuid-Holland hebben NashWideboy assortiment?


wouter mer
Berichten: 825
Lid geworden op: 20-09-2009 10:46
Locatie: Oegstgeest

04-08-2010 09:43

Hallo,

Ik zit er aan te denken een wideboy aan te schaffen.

Weten mensen toevallig winkels in Zuid Holland die het Wideboy assortiment hebben staan (zodat ik kan vergelijken)

Weet dat hier Paddy-Hengelsport eerst de normale wideboy had staan, voor de rest buiten ZH weet ik dat hareco en sanders wat hebben staan, maar dit is wel een uur rijden vandaar dat ik het wat dichterbij zoek.

Wouter,
Gebruikersavatar
Sander van Dongen
Berichten: 410
Lid geworden op: 21-03-2006 10:30
Locatie: Hellevoetsluis

04-08-2010 10:19

Het valt niet mee om diverse stretchers te vergelijken. Ik had dezelfde vraag twee weken terug en ik heb toen o.a. Wout en Hareco gemaild. Beide hadden niet heel veel stretchers op voorraad. Uiteindelijk heb ik de Nash Indulgence X-Strength 4 bij Hareco gekocht. Zij hebben ook de dikke mannen uitvoering maar dat wist je al... :D
Life begins at 11.000 ha
Gebruikersavatar
R de Winter
Berichten: 3066
Lid geworden op: 15-07-2010 15:05
Locatie: JRC Extreme Brolly
Contacteer:

04-08-2010 10:26

zou gewoon op internet kijken is net zo makkelijk toch en ja wil je dat niet moet je er wat voor over hebben he ;)

maar het plashuis heeft ook wel wat hoor is alleen best prijzig, maar kijken kan altijd toch..

PlashuisShop.nl
Noordse Dorpsweg 2
2431 AT Noorden (ZH)
Oja joh!!!
Gebruikersavatar
Sander van Dongen
Berichten: 410
Lid geworden op: 21-03-2006 10:30
Locatie: Hellevoetsluis

04-08-2010 10:39

Internet blijkt niet zaligmakend want het laat niet de actuele voorraadstand zien en dan heb je kans voor niets te komen.
Life begins at 11.000 ha
Gebruikersavatar
R de Winter
Berichten: 3066
Lid geworden op: 15-07-2010 15:05
Locatie: JRC Extreme Brolly
Contacteer:

04-08-2010 10:40

Sander van Dongen schreef:Internet blijkt niet zaligmakend want het laat niet de actuele voorraadstand zien en dan heb je kans voor niets te komen.


uhm misschien even bellen van te voren dan ??
Oja joh!!!
wouter mer
Berichten: 825
Lid geworden op: 20-09-2009 10:46
Locatie: Oegstgeest

04-08-2010 10:40

Ik heb het internet al afgezocht, maar veel winkels hebben geen (fatsoenlijke) sites dus misschien zijn ze hier in de buurt nog aanwezig zonder dat ik het weet. En ik wil ze eerst alle 3 naast elkaar testen, dan ga ik ze niet bestellen.

Weet idd dat hareco veel heeft, bovendien ook in de aanbieding. Alleen beetje ver.

Iemand nog winkels?
Hans de Bruijn
Berichten: 2
Lid geworden op: 04-08-2010 16:13

04-08-2010 16:19

Heb je al eens gelegen op de Wideboy? Ik heb hem, en mij valt hij namelijk tegen. Ik vind dat hij erg doorhangt en de lengte valt mij ook tegen. Hij is wel breed genoeg maar met mijn 195 toch vrij kort. Je moet trouwens een flinke tent en auto hebben want hij neemt veel ruimte in beslag. Het is omdat je voor 2e hands niet veel terug krijgt anders had ik hem al weg gedaan. Heb er zelf een keer of 6 op geslapen.
Gebruikersavatar
James warner
Berichten: 1241
Lid geworden op: 23-09-2009 20:08
Locatie: Zuid West Nederland

04-08-2010 16:26

Hans de Bruijn schreef: Ik vind dat hij erg doorhangt.


Als ik het goed heb zijn bij de nash bedden de elastieken niet erg strak aangespannen. Ik heb de indulgence mark 3 en vond hem ook wat doorhangen. Gewoon de elastieken wat strakker en nergens meer last van. Al geprobeert?
ONDER WELK SCHRIFT????

Hey babe, wanna come over to myspace and twitter my yahoo till I google all over your facebook?
Gebruikersavatar
robert van rijssel2
Berichten: 176
Lid geworden op: 10-09-2007 14:57
Locatie: nieuwerkerk aan den ijssel

04-08-2010 17:49

wout van leeuwen heeft deze stretcher
gilson martine
Berichten: 13
Lid geworden op: 10-04-2010 14:25

04-08-2010 23:22

hey

hier al eens gekeken ?

Super aanbod + Gratis verzending

http://www.heronhengelsport.nl/prodlist.php?page=Karper&sub=Aanbiedingen&sel=KR_A

mvgjes
wouter mer
Berichten: 825
Lid geworden op: 20-09-2009 10:46
Locatie: Oegstgeest

04-08-2010 23:25

Die is nog stukken duurder dan bijv Hareco... maar dat ter zijde.

Ik wil ze eerst alle 3 (of iig 2) naast elkaar hebben staan, dat ik ze kan testen enz.... (dus geen online bestellingen)

En er zijn in Zuid Holland wel een groot aantal winkels die geen site hebben, en die ik ook niet ken, vandaar mijn vraag.
Jo Martens
Berichten: 148
Lid geworden op: 29-06-2006 21:50
Locatie: Diepenbeek

04-08-2010 23:51

Ik heb de Nash Wideboy + bijhorende slaapzak.
Na dat ik de elastieken bij heb gespannen heb ik toch geen enkel probleem hoor.
Ik slaap als een roosje!

Top bedchair, ik wil nooit nog een andere.

Ps: Is ook handig als de vriendin gaat mee vissen...
wouter mer
Berichten: 825
Lid geworden op: 20-09-2009 10:46
Locatie: Oegstgeest

05-08-2010 10:00

Op het moment neig ik veel naar de Air Lite versie, eventueel met een sleepingsystem en dat ik dan mijn huidige slaapzak verkoop. (moet alleen even kijken hoeveel dat gaat kosten, weet dat de strecher los 200 eu is, denk dat het wel iets boven de 300 gaat zitten zo)

Vind het wel apart dat je eerst de elastieken moet aanspannen voordat die blijkbaar perfect ligt, maar dit heb ik er wel voor over, het is bovendien de enige in zijn klasse, ja of ik moet die van skarp nemen.

@ Hans, ik ben zelf ook rond de 1,95, maar een grotere strecher dan dit is er z.g.a. niet, ja een JRC super cocoon, maar die ligt weer niet lekker genoeg. Zelf heb ik de breedte niet nodig, maar het is gewoon zoveel lekkerder dat je een beetje normaal je benen kwijt kan en kan draaien (zelf heb ik thuis een twijfelaar (1,5 bed zegmaar) en wil ook niet meer kleiner :D)

De Strecher die ik nu heb is redelijk kort, maar vooral ook erg strak (soort van hard) krijg er erg veel last van me rug van, en dat is zonde natuurlijk.

Naar mijn idee is zo'n wideboy gewoon een strecher die een leven lang mee kan gaan (vis niet zo heel veel).

Bovendien is mijn huidige 'pauper' strecher net zo zwaar, zoniet zwaarder dan de airlite wideboy. ga er vanuit dat de wideboy ook gewoon op mijn fietskar mee kan (bind ze altijd bovenop mn fietskar, dus die 20 cm breder zal niet zo heel veel uitmaken) (gebruik niet altijd de auto)
ron thijsen
Berichten: 571
Lid geworden op: 08-11-2007 08:52
Locatie: geleen

05-08-2010 10:13

Ik zelf heb de nash Nash Indulgence X-Strength wideboy met de frostbite slaapzak,voor mij geen andere meer,maten en gewicht boeit me niet:op die van de vis na:
Als ik hier op moet letten kan ik net zo goed stoppen met vissen.
Dat met dat elastiek gewoon een nachtje liggen dan geheel natrekken.
De stretcher wordt uit de fabriek met weinig spanning geleverdt dat is omdat iedereen een ander gewicht heeft en toch naar eigen believen gespannen moet worden.
m,f,g, der ronnie.
breek me de slurf niet open
Gebruikersavatar
R de Winter
Berichten: 3066
Lid geworden op: 15-07-2010 15:05
Locatie: JRC Extreme Brolly
Contacteer:

05-08-2010 10:25

wouter mer schreef:Die is nog stukken duurder dan bijv Hareco... maar dat ter zijde.

Ik wil ze eerst alle 3 (of iig 2) naast elkaar hebben staan, dat ik ze kan testen enz.... (dus geen online bestellingen)

En er zijn in Zuid Holland wel een groot aantal winkels die geen site hebben, en die ik ook niet ken, vandaar mijn vraag.


ga dan gewoon naar een winkel die ze heeft ook al is het een stukje rijden heb er wat voor over!!.. en als je ze gezien heb dan bestel je hem via internet he... zo moeilijk is dat toch niet??

of ga desnoods beetje rond kijken in je buurt naar vissers die hem hebben..
Oja joh!!!
wouter mer
Berichten: 825
Lid geworden op: 20-09-2009 10:46
Locatie: Oegstgeest

05-08-2010 10:38

Heb geen eige auto, en zoals ik zei, ik ken lang niet alle winkels, en de winkels die ik wel ken heb ik al opgebeld enz.

Maat van me heeft normale wideboy, maar ik wil ze alle 3 het liefst vergelijken.

Blijkbaar snap je mijn vraag niet helemaal, ik ben op zoek naar winkels die het hele assortiment hebben staan, en dan nog hier in de buurt.
Gebruikersavatar
Yuri Monster
Berichten: 840
Lid geworden op: 22-05-2006 19:52
Locatie: papendrecht

05-08-2010 16:01

kan je ver zoeken denk dat er in heel nederland geen winkel is die ze alle drie op voorraad heeft en in de showroom.

denk dat je bij hareco de grootste kans maakt dat je er 1 of 2 kan zien.
_________________

PB Schub: 18 KG.
PB Spiegel: 24,3 KG.
Gebruikersavatar
robert van rijssel2
Berichten: 176
Lid geworden op: 10-09-2007 14:57
Locatie: nieuwerkerk aan den ijssel

05-08-2010 16:22

bij wout hebben ze meestal 3 verschillende staan maar ze verkopen heel snel die stretchers dus het gebeurt ook vaak dat ze al uitverkocht zijn.
maar ik geef je 1 tip koop alsjeblieft niet die airlite met slaapzak eraan vast daar heeft nash niet echt over nagedacht maar het is een los matras en het ligt op gaas dus als het koud is komt de koude lucht zo van onder naar binnen en hij kraakt als een idioot zou gewoon voor de normale uitvoering gaan met losse bijbehorende slaapzak man.
wouter mer
Berichten: 825
Lid geworden op: 20-09-2009 10:46
Locatie: Oegstgeest

05-08-2010 16:43

Oké robert, thnx, daar heb ik wat aan.

Ik zal niet echt gaan vissen als het héél koud is, maar vroeg me inderdaad al af of het niet cool is zonder onderkant slaapzak, het is wel handig dat je hem er zo op kan ritsen, en je niet met een onnodige onderkant loopt.

Op het moment vind ik de air-lite het interessants mits hij het zelfde ligt als de normale wideboy. Dit omdat die lichter is, een groter kussen heeft, en 3 poten heeft (wat ik makkelijker vind met meenemen, + ik heb nog universele poten liggen). Ook is hij nu in de aanbieding (40 eu goedkoper dan normale). met of zonder sleepingsystem moet ik nog even kijken.
Tim van Zanten
Berichten: 109
Lid geworden op: 02-07-2008 17:55
Locatie: Leusden

05-08-2010 19:12

Heeft Vos hengelsport er niet een paar staan? is wel even rijden ook voor je maargoed. ik zit er zelf ook over na te denken er eentje aan te schaffen. heb er bij Vos op eentje gelegen en ben verkocht!
Carpfishing, a way of life!
ron cuyten
Berichten: 986
Lid geworden op: 09-05-2003 02:00
Locatie: Hellevoetsluis

05-08-2010 22:12

"Hengelsport De Watertoren"
Hele grote nieuwe hengelsportzaak in Dirksland.
Ewoud Kuijvenhoven
Berichten: 183
Lid geworden op: 10-08-2008 07:39

05-08-2010 22:33

Bij Hareco zijn de Nash Indulgence X-Strength wideboy en de gewone Nash Indulgence X-Strength en de aanbieding voor een hele mooie prijs. Dat is dus minder dan een dan een Nash Indulgence mark3 en 4. Bel ze even op en vraag naar de prijs en voorraad. Ik zoe wel snel zijn als ik jouw was. Dit is echt een topaanbieding. Mijn maat heeft er vorige week 1 gekocht en het stiek even aangespannen. Zijn Auping staat volgens mij nu op marktplaats :D
wouter mer
Berichten: 825
Lid geworden op: 20-09-2009 10:46
Locatie: Oegstgeest

06-08-2010 08:39

Weet het Ewout, de Mark4 Indulgence Xtra strength en Wideboy Air lite zijn nu in de aanbieding daar....

Vind het grootste voordeel (te zien van plaatjes op het internet) van de airlite, dat die wat lichter is (moet hem soms op de fiets mee nemen), en dat kussen ziet er ook echt lekker groot enz uit. De normale wideboy heeft helemaal niets van kussens ofzo.
wouter mer
Berichten: 825
Lid geworden op: 20-09-2009 10:46
Locatie: Oegstgeest

06-08-2010 20:58

Ben zojuist naar Hareco geweest, viel me beetje tegen, moest steeds 20 minuten wachten ofzo omdat ze met iedereen aan het praten waren voor tips @ hun eige visserij... en hij had wel de air lite en standaard wideboy staan, heb ze kunnen testen, conclusie:


De normale wideboy is super, erg degelijk, stevig materiaal, eigelijk niets op aan te merken, hooguit had ik een groter kussentje gewilt zoals op de air lite. Zover ik weet is dit gewoon de beste stretcher die er te koop is atm. Maar hij is dan ook 1 vd duurste.

Air lite is inderdaad lekker licht, maar licht wat stijver, kussen is lekker, matras & vulling voeld raar aan, en bovendien is de buitenkant vd voering een raar materiaal, dat zo kapot gaat, heb je zo een winkelhaak in. zag er allemaal nét iets goedkoper uit.....

En Hareco heeft leuke prijsjes.... maar vond service mee vallen, rare (kleine) winkel met alles achter glas, je kan nergens bij en alles erg krap.
Mocht ik de wideboy halen ga ik toch liever naar een winkel als Paddy in Voorburg.
Gebruikersavatar
leen goudappel
Berichten: 6376
Lid geworden op: 09-07-2008 17:11
Locatie: Trakker Armo

06-08-2010 21:06

Je kan overal bij

Sleutel vragen en je kan gewoon alles bekijken en pakken wat je wil!

Dat praten etc etc bij Hareco is onderhand een handelsmerk geworden ;). Vind het er bij horen.
.


Damp,zonnetje vogeltjes en de rust,dat is wat een mens belust