wie van juliie vist er met ultimate?


rick meulenberg
Berichten: 54
Lid geworden op: 17-08-2008 14:22

15-08-2010 15:22

Trouwens, mijn 2 vismaten vissen ook al tijdje met ultimate bionic's, ook naar volle tevredenheid :wink:! Zegt voor mij genoeg!

vissze! 8)
Gebruikersavatar
thijs wijnhoven
Berichten: 268
Lid geworden op: 02-02-2008 16:35
Locatie: Riethoven
Contacteer:

15-08-2010 15:34

net nog een setje van 3 pas aangesachafte ultimate platiums getest tijdens een nachtje.
1 klein spiegeltje mogen vangen dus de hengel heeft nog niet echt op zn donder gehad.
Maar qua actie is hij zeer geslaagd: een soepele gevoelige top waarbij de rest van de hengel meer ruggegraat heeft. Ze trekken wel echt hoepeltje krom met minimale kracht er op. Gooi er denk ik wel 90 meter mee zonder er echt kracht achter te hoeven zetten dus dat zit alvast wel snor. Verder kan ik nog geen oordeel vellen over de hengels, al had ik liever gezien dat ze nog meer ruggegraat hadden voor het vissen bij obstakels e.d. De hengels zijn 2.75Lb maar neigen naar een soepelere actie. Qua uiterlijk zien ze er alvast heel goed uit. 8)
Gebruikersavatar
Marcel Suchan
Berichten: 372
Lid geworden op: 19-09-2009 13:14
Locatie: jrc one man sti (Z-H)

15-08-2010 16:04

Molens zijn verleden jaar vervangen voor daiwas niet omdat ze slecht waren maar vanwege de beperkte lijncapiciteit.Mijn zoontjes van 11 vissen er nu mee.



R de Winter schreef:ik snap precies wat je bedoelt met ultimate, vroeger was het bagger en daardoor denken veel mensen dat het nog steeds zo is, maar ik heb er niks over te klagen en als je er gewoon normaal mee omgaat is het geowon goede kwaliteit/prijs verhouding..

Ik zelf heb de ultimate dreamcatcher duo en bevalt me prima net als me rodpod ven me melders dat zijn ultimate cultures en doen het super zien er goed uit en zijn waterdicht hehe ;) zou alleen niet de hengels nemen en de molens, want ja ik ken wat mensen die het wel hadden en die er niet fijne ervaringen mee hadden, maar goed bij jou bevallen ze wel dus zo zie je maar weer..

verder had ik vroeger ook 2 tassen en een fouderaal van het merk en dat was echt wel bagger tas was na 3/4 maanden al kapot en de fouderaal zat vol met gaten op den duur, want je legt hem overal neer en ja dan had hij wel van wat beter kwaliteit mogen zijn, maar goed ik betaalde er dan ook wel maar 20 euro voor :D


al met al is ultimate goed omhoog gekomen en is het zeker leuk spul voor iemand die niet teveel wil uitgeven aan zijn hobby of die het niet zo breed heeft..
+=Ik ben geen echte karpervisser,maar vis op karper=+
Marc Claassen
Berichten: 125
Lid geworden op: 16-03-2010 17:28

24-08-2010 21:46

2 ultimate xentron 2.75lb hengeltjes.
ge kent de groete uit brabant kriege k*t!
stefan broks
Berichten: 1085
Lid geworden op: 01-08-2008 10:34
Locatie: schijndel

24-08-2010 22:10

vind het overigs wel jammer dat de weegsling van ultimate in combi met die culture weger niet goed op elkaar afstemt vooral als die nat is kan ik hem niet helemaal op nul zetten het is maar 300 gram maar toch