wie van juliie vist er met ultimate?


Gebruikersavatar
Marcel Suchan
Berichten: 372
Lid geworden op: 19-09-2009 13:14
Locatie: jrc one man sti (Z-H)

01-08-2010 18:33

Ik vis nu al mijn 2e seizoen met een ajusteble pod van ultimate en ben er erg te spreken over.Mijn zoon vist nu al 2 seizoenen met een ultimate tent en daar is ook niks aan op te merken.Ik heb ook 3 seizoenen met ultimate molens gevist en ook al moest ik ze 2 x per seizoen nieuw vet geven ze deden het al tijd.Ik heb nog wat meer van ultimate in mijn bezit en daar ben ik ook wel te spreken over.

Nu ben ik wel erg benieuwd wat jullie van ultimate in bezit hebben en hoe jullie daarover te spreken zijn.
+=Ik ben geen echte karpervisser,maar vis op karper=+
Gebruikersavatar
jeroen van oenen
Berichten: 174
Lid geworden op: 19-03-2008 15:33
Locatie: Dalfsen

01-08-2010 18:37

de cheyenne dut het nog goed
jasper rosman
Berichten: 484
Lid geworden op: 07-04-2010 21:11

01-08-2010 19:04

cheyenne inderdaad, en een carry all, vind ze alle2 heel goed hoor,
stefan broks
Berichten: 1085
Lid geworden op: 01-08-2008 10:34
Locatie: schijndel

01-08-2010 19:50

heb ook jaren lang met ultimate hengels en molens gevist ze deden het altijd goed!! alleen bij 1 molen was het veertje dat je baitrunner bij het draaie terug schiet kapot gegaan maar deze molens hebben dan ook heel wat geleden
Gerrit Hees

01-08-2010 20:14

Ik heb Ultimate Novell hengels, banksticks en een Cheyenne bevallen mij hartstikke goed.
Gebruikersavatar
Hans Sluijter
Berichten: 413
Lid geworden op: 27-07-2006 11:57
Locatie: Steenderen

02-08-2010 15:09

Ik heb een Ultimate Dreamcatcher, een Ultimate regen/warmte pak en een Ultimate trolley. Prima spul!
Jo Martens
Berichten: 148
Lid geworden op: 29-06-2006 21:50
Locatie: Diepenbeek

02-08-2010 15:25

Ik snap het nut niet echt van deze topic.
Ik ben content van de Nash, Fox, Delkim, Solar,... Producten die ik gebruik.
Moet ik voor ieder merk een topic gaan maken?

Ik begrijp wel dat jullie het goed bedoelen. Maar ik vind dit overbodig...
Gebruikersavatar
simon linders
Berichten: 296
Lid geworden op: 07-02-2010 15:45

02-08-2010 16:39

ik wil het liefst zo veel mogelijk van ultimate.... hier ben ik toch nog zeer toevreden over.. ik heb de ultimate culture tas. ultimate cheyenne ovalwarp. ultimate culture pod. ultimate culture stoel. ultimate culture stretser. en nog wat anderen kleine ultimate dingetjes
Gebruikersavatar
leen goudappel
Berichten: 6376
Lid geworden op: 09-07-2008 17:11
Locatie: Trakker Armo

02-08-2010 20:02

Ultimate

Goed spul! Heeft zicht goed omhoog weten te werken!
.


Damp,zonnetje vogeltjes en de rust,dat is wat een mens belust
Gebruikersavatar
remon van dusschoten 2
Berichten: 921
Lid geworden op: 08-07-2007 08:19
Locatie: nijkerk
Contacteer:

03-08-2010 07:11

weten ook heel goed failiet te gaan kijk en dat heb ik nooit begrepen want zoals hier boven is te lezen zijn de producten goed heb zelf ook een tent van Ultimate waar ik al 4 jaar dik tevreden over ben en een oval die ook nog steeds zijn werk meer dan behoorlijk doet. Ik heb vorige week een weeksessie gedraaid en omdat mijn pb hengels niet meer helemaal compleet zijn heb ik met mijn Ultimate novell hengels gevist en daar was ik dan ook weer zeer tevreden over dus vindt ik het vreemd dat een zaak als Ultimate telekns moet doorstarten terwijl de producten op zijn zachts gezegd gewoon top zijn
steun de ksn wordt lid

http://www.watersense.nl
Gebruikersavatar
Marcel Suchan
Berichten: 372
Lid geworden op: 19-09-2009 13:14
Locatie: jrc one man sti (Z-H)

03-08-2010 08:55

Jo ik heb dit topic gemaakt omdat er veel mensen zijn die Ultimate altijd de grond intrappen.Wat op zich jammer is omdat mensen met een beperkte beurs zoals ik niet altijd de zogenaamde top merken kunnen kopen .
En dit in mijn ogen toch een redelijk goed product is voor een fatsoenlijke prijs.
Ik was gewoon benieuwd of er meer mensen zijn zoals ik die tevreden zijn over ultimate.

Ik begrijp wel dat jullie het goed bedoelen. Maar ik vind dit overbodig...[/quote]
Het is niet bedoeld om reclame te maken voor ultimate maar gewoon om te kijken wie er net als ik tevreden is producten van Ultimate.

IIk ben content van de Nash, Fox, Delkim, Solar,... Producten die ik gebruik.

En over deze producten worden volgens mij heel veel topics gemaakt .



Jo Martens schreef:Ik snap het nut niet echt van deze topic.
IIk ben content van de Nash, Fox, Delkim, Solar,... Producten die ik gebruik.



Moet ik voor ieder merk een topic gaan makenk ben content van de Nash, Fox, Delkim, Solar,... Producten die ik gebruik.
Moet ik voor ieder merk een topic gaan maken?

Ik begrijp wel dat jullie het goed bedoelen. Maar ik vind dit overbodig...
+=Ik ben geen echte karpervisser,maar vis op karper=+
bob brouwers
Berichten: 47
Lid geworden op: 03-04-2010 20:10

03-08-2010 10:39

ik vis er ook nog mee met de molens en ze bevallen mij hartstikke goed :D en de piepers van mijn vriend zien er ook goed uit en ze doen het goed.
Gebruikersavatar
Mike van den Eijnde
Berichten: 152
Lid geworden op: 12-11-2009 19:44
Locatie: Haarlem

03-08-2010 10:44

Ik heb van Ultimate ook best wat spulletjes en tot volle tevredenheid!
Ik moet er wel eerlijk bij zeggen dat de meeste spullen uit het hogere segment komen dus niet de instapmodeltjes.

- Carry-all
- Foudraal
- Tacklebox
- Buzzerbarbag
- Netfloat
- Bewaarzak
- Molentasjes
- Top- & butprotectors
- 2 x Novell Classic hengels
- en uiteraard de Cheyenne

De prijs/kwaliteitvehouding vind ik persoonlijk uitstekend (voor de genoemde materialen), maar ik zal niet zo snel molens, piepers, lijn, end tackle materiaal, rodpod, etc. van Ultimate kopen aangezien ik daar persoonlijk minder vertrouwen in heb :wink:
Gebruikersavatar
simon linders
Berichten: 296
Lid geworden op: 07-02-2010 15:45

03-08-2010 11:10

de ultimate culture fouderaal is ook zeer goed die ik heb... goed gevoerd
Gebruikersavatar
R de Winter
Berichten: 3066
Lid geworden op: 15-07-2010 15:05
Locatie: JRC Extreme Brolly
Contacteer:

03-08-2010 13:49

ik snap precies wat je bedoelt met ultimate, vroeger was het bagger en daardoor denken veel mensen dat het nog steeds zo is, maar ik heb er niks over te klagen en als je er gewoon normaal mee omgaat is het geowon goede kwaliteit/prijs verhouding..

Ik zelf heb de ultimate dreamcatcher duo en bevalt me prima net als me rodpod ven me melders dat zijn ultimate cultures en doen het super zien er goed uit en zijn waterdicht hehe ;) zou alleen niet de hengels nemen en de molens, want ja ik ken wat mensen die het wel hadden en die er niet fijne ervaringen mee hadden, maar goed bij jou bevallen ze wel dus zo zie je maar weer..

verder had ik vroeger ook 2 tassen en een fouderaal van het merk en dat was echt wel bagger tas was na 3/4 maanden al kapot en de fouderaal zat vol met gaten op den duur, want je legt hem overal neer en ja dan had hij wel van wat beter kwaliteit mogen zijn, maar goed ik betaalde er dan ook wel maar 20 euro voor :D


al met al is ultimate goed omhoog gekomen en is het zeker leuk spul voor iemand die niet teveel wil uitgeven aan zijn hobby of die het niet zo breed heeft..
Oja joh!!!
wouter mer
Berichten: 825
Lid geworden op: 20-09-2009 10:46
Locatie: Oegstgeest

03-08-2010 14:07

Weet niet wat je vroeger vindt, maar de originele eigenaar van Ultimate (nu Skarp) heeft altijd goed spul afgeleverd voor een hele gunstige prijs. Dit is ook waar Ultimate zijn goede naam ooit door heeft gekregen (in de zin van goede prijs/kwaliteit spulletjes)

Het probleem bij Ultimate is echter de afgelope jaren ontstaan doordat het werd gerund door wat meer onervaren mensen (gelijk dure autos gekocht enz, zonder echt te weten hoe het met het bedrijf ging). Door hen werd vaak ook gekozen voor een mindere kwaliteit voor de zelfde prijs of zelfs een hogere prijs, en ze dachten hier mee weg te komen, alleen kregen ze alles weer kapot terug.
Olger Glorie
Berichten: 642
Lid geworden op: 02-10-2009 18:57

07-08-2010 19:34

ik gebruik nu sinds een half jaar een weighsling van ultimate. Bevalt me prima, nog geen problemen mee gehad
SKP Twentekanaal: Meld uw vangsten terug!!
skp@ksnregiooost.nl
Gebruikersavatar
R de Winter
Berichten: 3066
Lid geworden op: 15-07-2010 15:05
Locatie: JRC Extreme Brolly
Contacteer:

08-08-2010 12:44

wouter mer schreef:Weet niet wat je vroeger vindt, maar de originele eigenaar van Ultimate (nu Skarp) heeft altijd goed spul afgeleverd voor een hele gunstige prijs. Dit is ook waar Ultimate zijn goede naam ooit door heeft gekregen (in de zin van goede prijs/kwaliteit spulletjes)

Het probleem bij Ultimate is echter de afgelope jaren ontstaan doordat het werd gerund door wat meer onervaren mensen (gelijk dure autos gekocht enz, zonder echt te weten hoe het met het bedrijf ging). Door hen werd vaak ook gekozen voor een mindere kwaliteit voor de zelfde prijs of zelfs een hogere prijs, en ze dachten hier mee weg te komen, alleen kregen ze alles weer kapot terug.


ben het niet echt met je eens en ik noem het ook niet allemaal rommel en vroeger is gewoon een paar jaar terug bij mij. Ik heb meerdere dingen gehoord en zelf mee gemaakt dat ze zowel goede spullen hebben maar ook een hoop bagger... ik zou dus nooit niet de hengels en molens meer van hun kopen.. maar zoals je leest heb ik ook ander spul van hun wat wel goed is hoor als je het maar gewoon normaal gebruikt, maar dat is met alles :D
Oja joh!!!
Jeremy Blomsteel
Berichten: 69
Lid geworden op: 17-06-2010 19:15
Locatie: Hurdegaryp

08-08-2010 13:18

ik heb alleen een ultimate bewaarzak maarja wat ken daar slecht aan zijn Xd
Gebruikersavatar
thijs wijnhoven
Berichten: 268
Lid geworden op: 02-02-2008 16:35
Locatie: Riethoven
Contacteer:

08-08-2010 15:37

Zeer happy met ultimate materiaal, heb zowat alles van ultimate:
foudraal
tas
boilietas
a-life cheyenne met overwrap
hengels xentrons worden binnenkort platiums 3 stuks 8)
weegzak
rvs steunen

degelijk spul en niet zo duur als andere merken, waarbij je het merk betaald:S
alleen de rvs steunen waren qua kwaliteit gewoon ruk, die moet ik met 2 componentenlijm nog bij elkaar houden :oops:
Heb me ook ooit eens een daiwa schepnet aangeschaft, ding van 100 euro met korting zelfs en het is gewoon bras, het net,de steel, de achterkant werkelijk alles wat kapot kan aan het net is het ook en het ding is een jaar oud. Maat van me heeft een soortgelijk model van ultimate en gewoon geen problemen mee, owja die was 50 euries :oops:
Gebruikersavatar
Brecht van de Ven
Berichten: 191
Lid geworden op: 19-09-2009 09:33
Contacteer:

08-08-2010 17:34

Wouter,

[/quote]Het probleem bij Ultimate is echter de afgelope jaren ontstaan doordat het werd gerund door wat meer onervaren mensen (gelijk dure autos gekocht enz, zonder echt te weten hoe het met het bedrijf ging). Door hen werd vaak ook gekozen voor een mindere kwaliteit voor de zelfde prijs of zelfs een hogere prijs, en ze dachten hier mee weg te komen, alleen kregen ze alles weer kapot terug.[/quote]

Ik denk dat jij in de war bent met Albatros...daar is zoiets aan de hand geweest.
Ultimate had en heeft betere en wat slechtere produkten. De prijs is daarintegen ook gunstig. Het probleem zat em (volgens mij..) in het feit dat ze "te" goedkoop waren. Waarom zal een rodpod, foedraal, tas of stretcher van JRC, Soul die ze er hetzelfde uitzien duurder moeten zijn dan die van Ultimate? Om wel een gezond bedrijf te krijgen, bij Ultimate dachten ze met lage prijzen, voldoende winst te maken en dat is tegengevallen.
Je ziet nu ook dat de prijzen van Ultimate wat gestegen zijn.

Gr. Brecht
wouter mer
Berichten: 825
Lid geworden op: 20-09-2009 10:46
Locatie: Oegstgeest

08-08-2010 18:02

Nee gaat echt over Ultimate
Gebruikersavatar
Brecht van de Ven
Berichten: 191
Lid geworden op: 19-09-2009 09:33
Contacteer:

08-08-2010 22:28

Ik denk daar anders over Wouter, maar maakt niet echt uit natuurlijk
......de investeerder die ultimate in 2006 weer heeft doorgestart (na faillisement, wat is ontstaan door te proberen ultimate in engeland van de grond te krijgen) had al zat geld (en dus al een mooie auto), dus lijkt me raar dat hij van de bedrijfsinkomsten nog een mooie auto is gaan kopen.

Dat is wel het verhaal wat rond gaat over de 2 heren die albatros toen overgenomen hebben. De oude eigenaar moest toen weer het bedrijf terugnemen om het te redden.

Maar goed...ben wel benieuwd wat voor nieuwe produkten ze volgend jaar op de markt gaan brengen!
Misschien leuk om te vragen wat voor produkten van Ultimate uit het verleden jullie graag terug willen zien??

Gr. Brecht
Gebruikersavatar
Fabian stukker
Berichten: 752
Lid geworden op: 14-08-2006 23:00
Locatie: Twente

09-08-2010 09:44

Ik vis zelf al wat jaartjes met de bionic's, de eerste serie geloof ik,

Ik ben normaal iemand die wel is een keer wat nieuws wil, andere molens, rodpodje, 2rod buzzerbars en ga zo maar door, ander tentje,
maar die hengeltjes, ik wou ze een tijdje geleden vervangen, maar toen ving ik er nog enkele vissen op, ik dacht, ik ga ze ook niet vervangen, Drillen naar mijn mening prachtig en gaan mooi krom.

Van mij mag die eerste serie bionic's weer terugkomen in de winkel! het liefst wel uitgerust met grotere ogen, dat is soms nu een belemmering. Heb er super ultegra's 10.000xsa onder hangen, en de lijn die de molen afgeeft moet wel door dat kleine starteroog, remt wel veel af, maar de actie van de blank maakt alles weer goed :oops:
Karper vissen is simpel, maar het moeilijkste wat er is, is simpel karpervissen
rick meulenberg
Berichten: 54
Lid geworden op: 17-08-2008 14:22

15-08-2010 15:20

Ben het helemaal met Fabian eens, die bionic's zijn super! Heb er 4 in me bezit, prijs/kwaliteit is eigelijk gewoon top te noemen! Als je kijkt naar die nieuwe bionic's, die zijn iets van tegen de 200 euro(correct me if i'm wrong) en die zijn niet veel beter dan de oude bionic's terwijl ik die voor 70 p.s. kocht! Daarbij heb ik een ultimate foudraal, culture, super gevoerd, die is echt stevig! En heeft veel vakken, zodat ik m'n rodpod, schepnet, weegzak, grondzeil, en 3 bewaarzakken er ook nog in kan doen, zodat ik in m'n tas(tja, die weegt alsnog enorm veel :oops: ) iets minder spullen kan doen! volgens mij is die tas ook van ultimate, zit nu 1 gaatje in, komt door het met de tas fietsen, en dan er telkens tegenaan trappen, mrja das eigen schuld, en niet materiaalproblemen ofso!
Vind iig dat ultimate zeer goede producten heeft!
Greets Rick! 8)