goedkope voerboot


Plaats reactie
Gebruikersavatar
ben scholten
Berichten: 3191
Lid geworden op: 10-02-2007 19:29
Locatie: den haag

24-07-2010 20:48

ben benieuwd of er vissers zijn die met de ervaring hebben.
heb zelf een scenboat van quartel.
kan me niet voorstellen dat dit wat is maar misschien kan het wel zo goedkoop en goed.
barst maar los.
http://www.voerboot.biz/
Vis is vis
Gebruikersavatar
ray dek
Berichten: 208
Lid geworden op: 23-09-2009 12:14
Locatie: den haag

25-07-2010 13:19

Ja ik weet er ook een fantastische karper hengel bij:
https://www.instantfisherman.com/flare/next
"wind op de kant is karper op het land"
Gebruikersavatar
ben scholten
Berichten: 3191
Lid geworden op: 10-02-2007 19:29
Locatie: den haag

25-07-2010 19:04

ja goeie reaktie hahahaha.
dat dat ding nog bestaat die had je vroeger op tel sell met amazing mike en de flying lure.
Vis is vis
Gebruikersavatar
Rob van Gorp
Berichten: 55
Lid geworden op: 07-04-2007 19:05
Locatie: Eersel

25-07-2010 19:32

ben scholten schreef:ben benieuwd of er vissers zijn die met de ervaring hebben.
heb zelf een scenboat van quartel.
kan me niet voorstellen dat dit wat is maar misschien kan het wel zo goedkoop en goed.
barst maar los.
http://www.voerboot.biz/


Er is volgens mij al een topic geweest over deze voerboot, ff zoeken met de zoekfunctie...


mvg rob
Gebruikersavatar
jan de jager
Berichten: 1501
Lid geworden op: 19-09-2009 17:53

25-07-2010 22:37

waar is er nog niet een topic over geweest???? altijd makkelijk gewoon de zoekmachine gebruiken!!! tsjah kan maar deze jongen of man heeft er een nieuw topic over gestart.

ik zou zeggen NOOIT doen, maar ach dat zeg ik, een goedkope voerboot is vaak niet eens voor de helft zo goed afgwerkt, overal bedrading niet waterafsluitend, condens veroorzaker, storingen, geen goed bereik, geen goed vaareigenschappen en vaak werkt alles maar voor korte duur met kort verlopende garantie. ik zal niet zeggen dat alle goedkopere voerboten zo zijn want voor zelfklussers en handige mensen maken van een goedkope voerboot als nog een goede voerboot. zo ken ik ook een man die een goedkoop voerbootje kocht van 350 euro heeft voor 200 euro aan materiaal er aan op geklust maar werkt nu perfect naar zijn wensen.

maar toch blijf ik erbij goedkoop is duurkoop, tweedehands is dan nog eerder een uitkomst voor een goede merk voerboot.

mvg; jan
Gebruikersavatar
Reinder van Lune
Berichten: 389
Lid geworden op: 06-12-2006 08:49

26-07-2010 09:00

Alleen de afstandbediening is al een lachertje . . .
Gebruikersavatar
Harry Koreman
Berichten: 105
Lid geworden op: 19-10-2009 12:33

26-07-2010 09:26

is dezelfde boot als de Jabo en de Baitboat (of hoe dat ding ook heet) in Engeland
Gebruikersavatar
Rik koster
Berichten: 5111
Lid geworden op: 26-09-2009 12:49
Locatie: zuid holland
Contacteer:

26-07-2010 18:14

lekker profesioneel ook die foto op die site,die gozer zit een beetje bier te zuipen,sixpack naast ze stoel.en dn nog een boord met vis erop geserveerd ? een bootje voor de polen mischien
? :P
Gebruikersavatar
derk zegers
Berichten: 146
Lid geworden op: 06-07-2003 02:00
Locatie: Nederland

26-07-2010 20:30

maat van mij heeft m in een rare bui snachts besteld op internet , ZELDEN zo'n PRUL gezien, na 1 keer brak de antenne al af, vaarde die al scheef, en bereik is denk ik zo;n 40 meter ! Tenzij je je handen zo hoog mogelijk in de lucht steekt dan krijg je er zomaar 10 meter extra bij !
Gebruikersavatar
R de Winter
Berichten: 3066
Lid geworden op: 15-07-2010 15:05
Locatie: JRC Extreme Brolly
Contacteer:

26-07-2010 21:25

Dit komt mooi uit want ik heb dus een vraag over een goedkope voerboot...

Weet het merk niet en het type niet dus kan hem ook niet vinden op het internet hoop dat iemand anders dat wel kan het gaat om het volgende bootje:
http://www.youtube.com/watch?v=dyLg9KiWnYk

En jongens ik begrijp volkomen dat je gaat lachen, maar wie weet wordt het wel de nieuwe rage :P

Verder heb ik dus hier nog een link van bootjes die ze in china maken zoals de meeste, maar die hier niet bekend zijn, maar naar mijn idee best veel goedkoper zijn dan die dingen die we hier hebben vooral die opblaasbootjes die drijvers kan je simpel weg vervangen door 40mm pvc buis ;) :

http://www.made-in-china.com/productdirectory.do?subaction=hunt&mode=and&style=b&word=bait+boat&comProvince=nolimit&code=mGnPJQxrMEmQ
Oja joh!!!
Gebruikersavatar
leen goudappel
Berichten: 6376
Lid geworden op: 09-07-2008 17:11
Locatie: Trakker Armo

26-07-2010 21:31

Die gele

Anatec broertje?
.


Damp,zonnetje vogeltjes en de rust,dat is wat een mens belust
Gebruikersavatar
R de Winter
Berichten: 3066
Lid geworden op: 15-07-2010 15:05
Locatie: JRC Extreme Brolly
Contacteer:

26-07-2010 22:02

leen goudappel schreef:Die gele

Anatec broertje?


Nee leen dat is niet zijn broertje dat is gewoon exact de zelfde..

zie deze link:http://devict.en.alibaba.com/

daar staan ze in alle kleuren die je maar wil en komen uit de zelfde fabriek alleen een stuk goedkoper dan hier.. maar goed zelf bouwen kost ook een hoop.

Vandaar mijn vraag waar je deze kan halen en of iemand hem ooit heeft gebruikt :p :
http://www.youtube.com/watch?v=dyLg9KiWnYk
Oja joh!!!
Gebruikersavatar
Rik koster
Berichten: 5111
Lid geworden op: 26-09-2009 12:49
Locatie: zuid holland
Contacteer:

26-07-2010 22:15

je mag mijn voerbootje ook wel kopen.200 euro alles erop en eraan. niets kapot of defect. ultimate minicruiser groetjes
Gebruikersavatar
leen goudappel
Berichten: 6376
Lid geworden op: 09-07-2008 17:11
Locatie: Trakker Armo

26-07-2010 22:29

Jah inderdaad! De zelfde inderdaad en ook in de exacte kleur!

Tis wat, verdienen op iets verdienen en weer op verdienen.
.


Damp,zonnetje vogeltjes en de rust,dat is wat een mens belust
Gebruikersavatar
R de Winter
Berichten: 3066
Lid geworden op: 15-07-2010 15:05
Locatie: JRC Extreme Brolly
Contacteer:

27-07-2010 10:05

Ja Leen zou gaat het in deze wereld,

En ik kan je vertellen een vriend van me is in china geweest en zag daar spullen voor meer dan de helft van wat het hier kost zoals audio van samsung en onkyo en pioneer enzo digitale cameras die kosten daar geen drol net zoals computer spullen en ook heel veel vispullen en ga zo maar door. ik snap best dat mensen hier invoer kosten moeten betalen en verzend kosten, maar meer dan de helft erop doen is te gek voor woorden.

Ik heb op een andere site gezien van modelbouw dat ze soms inkoop acties houden onder elkaar op het forum.. zouden we hier ook moeten doen eigenlijk, want je kan vet afdingen bij die jappen..

maar goed weer even ontopic:
ik denk dat als je een gewoon bootje koopt bij een modelbouwer van laten we zeggen 100 euro dat je die best kan ombouwen tot voerboot moet je alleen wel een 3 of meer kanaals zendert hebben.. en wil je zo'n scenboat hebben voor minder dan 100 euro dan kan dat ook.. moet je alleen wel in china bestellen zag ze al vanaf 67 dollar ;) en voor 173 dollar heb je er lampen en een fishfinder alles op 1 controller erbij ;) NIET KOPEN DUS!!!

ps: wil je een andere baitboat die wel werkt ook het model van anatec en de baitcruiser... ook dat kan kosten echt niet meer dan 241 euro.. heb de prijslijst gevraagd aan het bedrijf dat ze maakt in china ;)
Oja joh!!!
Gebruikersavatar
Friso Spring
Berichten: 44
Lid geworden op: 09-10-2009 12:50
Locatie: Haarlem

30-07-2010 09:42

Ik heb al 2 jaar een baitliner van Schrijver (400 euro), waar ik eigenlijk heel tevreden over ben. De eerste baitliners hadden een hoop kuren heb ik gehoord, maar deze is prima. Ben er ook een keer mee bij Tony Schrijver geweest, omdat ik de accu verkeerd om had aangesloten en de snelheidsregelaar doorfikte en Tony heeft er voor weinig een betere snelheidsregelaar ingezet. Service is dus ook nog eens goed. Tony vertelde dat er tegenwoordig een 2 keer zo sterke zender inzit en ik heb nog nooit geen bereik gehad en zover gevaren dat ik hem bijna niet meer zag. Verder ook nooit problemen mee gehad. Wel heb ik zelf wat aanpassingen gedaan. Zo heb ik loodjes op de bak gemonteerd, zodat hij ook kieperd als de lading wat naar achteren ligt. En ik heb stootblokjes gemaakt, zodat je niet zo'n harde bonk hoort als hij kieperd. Voor 100 euro heb ik er zelf een fishfinder ingebouwd, dus voor 500 euro heb ik een prima boot met fishfinder. Ik lach me rot!
Groetjes,
Friso
Gebruikersavatar
R de Winter
Berichten: 3066
Lid geworden op: 15-07-2010 15:05
Locatie: JRC Extreme Brolly
Contacteer:

30-07-2010 09:59

Friso Spring schreef:Ik heb al 2 jaar een baitliner van Schrijver (400 euro), waar ik eigenlijk heel tevreden over ben. De eerste baitliners hadden een hoop kuren heb ik gehoord, maar deze is prima. Ben er ook een keer mee bij Tony Schrijver geweest, omdat ik de accu verkeerd om had aangesloten en de snelheidsregelaar doorfikte en Tony heeft er voor weinig een betere snelheidsregelaar ingezet. Service is dus ook nog eens goed. Tony vertelde dat er tegenwoordig een 2 keer zo sterke zender inzit en ik heb nog nooit geen bereik gehad en zover gevaren dat ik hem bijna niet meer zag. Verder ook nooit problemen mee gehad. Wel heb ik zelf wat aanpassingen gedaan. Zo heb ik loodjes op de bak gemonteerd, zodat hij ook kieperd als de lading wat naar achteren ligt. En ik heb stootblokjes gemaakt, zodat je niet zo'n harde bonk hoort als hij kieperd. Voor 100 euro heb ik er zelf een fishfinder ingebouwd, dus voor 500 euro heb ik een prima boot met fishfinder. Ik lach me rot!
Groetjes,
Friso



en voor 425 euro heb je een nieuwe skarp s60 ;) en zag op internet zelfs 1 staan nieuw voor 350 :P (zonder garantie)
Oja joh!!!
Gebruikersavatar
Harry Koreman
Berichten: 105
Lid geworden op: 19-10-2009 12:33

30-07-2010 11:50

ik vind dat je de skarp boot ondanks dat hij nog niet zolang verkocht wordt, best vaak te koop wordt aangeboden. Zegt dat iets over de gebruikerstevredenheid of over de kwaliteit?
Gebruikersavatar
R de Winter
Berichten: 3066
Lid geworden op: 15-07-2010 15:05
Locatie: JRC Extreme Brolly
Contacteer:

30-07-2010 12:33

Harry Koreman schreef:ik vind dat je de skarp boot ondanks dat hij nog niet zolang verkocht wordt, best vaak te koop wordt aangeboden. Zegt dat iets over de gebruikerstevredenheid of over de kwaliteit?



uhm misschien onkunde van de koper haha :P nee ik weet het niet niet iedereen is er dus blijkbaar tevreden mee ;)
Oja joh!!!
Gebruikersavatar
Rick van Sinderen
Berichten: 713
Lid geworden op: 17-07-2010 20:23

30-07-2010 14:30

[img=http://a.imageshack.us/img818/971/vb5.jpg]

Ik ben maar weer 's begonnen met het bouwen van een budgetbootje, als er interesse voor is wil ik wel een beetje uitleggen hoe je dat doet.

Groeten Rick
Many men go fishing all of their lives without knowing that it is not fish they are after.
Gebruikersavatar
Henk Janssen
Berichten: 1249
Lid geworden op: 02-02-2002 01:00

31-07-2010 00:05

Ik snap het mischien niet , maar men koopt een goedkope voerboot, om daarna te mekkeren dat de Kwaliteit Uitermate Teleurstellend is.

Ik heb nu alweer een jaar of 14 dezelfde baitboat van Angling Technics deze heeft toen een behoorlijke rib uit me lijf gekost, maar buiten een nieuwe accu nog steeds perfect voor hetgene waarvoor het gemaakt is.
Het heeft geen hippe naam ,geen kermis verlichting op de boot maar gewoon een zaklamp die ik aan en uit kan doen en ja een rode fietsachterlicht.
sinds kort een visvinder maar verder is het gewoon een voerdropper.
greetz
Ik ben en blijf een Leie-naar,tegendraads altijd beter wetend
Gebruikersavatar
R de Winter
Berichten: 3066
Lid geworden op: 15-07-2010 15:05
Locatie: JRC Extreme Brolly
Contacteer:

31-07-2010 14:07

Henk Janssen schreef:Ik snap het mischien niet , maar men koopt een goedkope voerboot, om daarna te mekkeren dat de Kwaliteit Uitermate Teleurstellend is.

Ik heb nu alweer een jaar of 14 dezelfde baitboat van Angling Technics deze heeft toen een behoorlijke rib uit me lijf gekost, maar buiten een nieuwe accu nog steeds perfect voor hetgene waarvoor het gemaakt is.
Het heeft geen hippe naam ,geen kermis verlichting op de boot maar gewoon een zaklamp die ik aan en uit kan doen en ja een rode fietsachterlicht.
sinds kort een visvinder maar verder is het gewoon een voerdropper.
greetz



ja dat snap ik dus ook niet van mensen dat ze gaan zeiken... ik zelf ben opzoek naar een goedkopere boot zodat alles eruit kan en zelf mijn spullen erin zet.. want ben niet echt handig om een casco te bouwen of iets :D maaruh een rib uit je lijf en dan met fietslampje en zaklamp... sorry hoor maar dat kan toch echt niet meer hoor henk hahaha :P
Oja joh!!!
Gebruikersavatar
Henk Janssen
Berichten: 1249
Lid geworden op: 02-02-2002 01:00

31-07-2010 14:35

Nee ik weet het,
ik loop niet echt voorop met mijn spullen en helaas ook niet volgens de laatste modetrents :lol:
en ook geen op afstand bestuurbare verlichting, geen voervijsel,geen snelle kleuren maar eenvoudig zwart, geen GPS.
sorry :lol: :lol: :lol:
ps
maar na 14 jaar kan ik wel zeggen kwaliteit
greetz
Ik ben en blijf een Leie-naar,tegendraads altijd beter wetend
Gebruikersavatar
R de Winter
Berichten: 3066
Lid geworden op: 15-07-2010 15:05
Locatie: JRC Extreme Brolly
Contacteer:

31-07-2010 14:51

Henk Janssen schreef:Nee ik weet het,
ik loop niet echt voorop met mijn spullen en helaas ook niet volgens de laatste modetrents :lol:
en ook geen op afstand bestuurbare verlichting, geen voervijsel,geen snelle kleuren maar eenvoudig zwart, geen GPS.
sorry :lol: :lol: :lol:
ps
maar na 14 jaar kan ik wel zeggen kwaliteit
greetz



haha ja dat kan je zeker als je hem ook vaak gebruikt:P nee maar ik hoef ook geen super snelle kleuren en de meeste zijn eigenlijk toch zwart ;) en verlichting boeiend ik zou ook een maglite eropzetten en een fietslampje rood achterop ;) en gps.... wat is dat haha, wat ik zoek gewoon een goedkope romp van orca ofzo en bouw de rest wel zelf weet ik zeker dat het goed is :D
Oja joh!!!
Plaats reactie