Navigator voerboot


Plaats reactie
Gebruikersavatar
Kjeld Cousijn
Berichten: 68
Lid geworden op: 14-08-2006 16:21
Locatie: Blokker
Contacteer:

17-07-2010 15:21

Zijn er mensen, die in het bezit zijn van deze boot en mij kunnen vertellen hoe deze bevalt? Hierbij denk ik aan zaken als: snelheid, wendbaarheid, betrouwbaarheid (ooit last gehad van storingen?), hoe houd de boot zich in extreme omstandigheden (Op groot water met veel wind bijv.)?. Alle info is welkom!
Gebruikersavatar
Niek Boonman
Berichten: 87
Lid geworden op: 05-02-2008 11:05
Locatie: Wolphaartsdijk

17-07-2010 20:37

Zelf ben ik al enige tijd in het bezit van de Navigator Maverick 2.4ghz

Ik ben zeer positief over de boot. Vaart lekker snel en is goed wendbaar kan prima op de moeilijkere stukken komen.
De boot is ook zeer zuinig je kan er met gemak 2 uur mee varen.

Van storing heb ik geen last de boot doet het altijd ook op verre afstans. De laadbakken zijn ruim en lekker lang je kan voldoende voer kwijt.

Het verwisselen van de accu is een eitje.

Enige nadeel van de boot vind ik het handvat die is namelijk van hard plastic gemaakt. Integenstelling tot de boot die is van zeer sterkt materiaal gemaakt. Wanneer je de boot optilt met accu of zelfs zonder kan je deze beter aan de zijkant vastpakken dan aan het handvat.

Nog een voordeel van de boot dat die lekker diep in het water ligt het is ook een trimaran als je dat zo schrijft.
Mocht je dus op ruiger water varen dat is dan geen enkel probleem.
Op youtube staan er ook filmpjes van dan kan je de boot zien varen.
Gebruikersavatar
Kjeld Cousijn
Berichten: 68
Lid geworden op: 14-08-2006 16:21
Locatie: Blokker
Contacteer:

17-07-2010 21:24

Niek, wat versta jij onder enige tijd? Weet dat de meeste voerboten de eerste tijd wel goed meegaan, maar ben ook benieuwd naar de langere termijn. In ieder geval bedankt voor je reactie.
Gebruikersavatar
Niek Boonman
Berichten: 87
Lid geworden op: 05-02-2008 11:05
Locatie: Wolphaartsdijk

18-07-2010 20:48

Volgens mij is er ook al een topic over deze boot.
Zelf heb ik hem nu sinds begin maart.
Gebruikersavatar
Raymon Reterink
Berichten: 824
Lid geworden op: 28-06-2007 09:15
Locatie: Hoorn
Contacteer:

18-07-2010 21:11

Niek Boonman schreef:Enige nadeel van de boot vind ik het handvat die is namelijk van hard plastic gemaakt. Integenstelling tot de boot die is van zeer sterkt materiaal gemaakt. Wanneer je de boot optilt met accu of zelfs zonder kan je deze beter aan de zijkant vastpakken dan aan het handvat.


De vorige handvaten watern van hardpvc en is inmiddels al aangepast. Ik heb er een nieuwe versie opzitten. Dit nieuwe handbvat is niet kapot te krijgen 8) Als je dit handvat van de deksel afschroeft kan je deze geheel dubbel vouwen zonder problemen. Met de oude versie kon dat niet en was het mogelijk om deze in tweeen te breken. Nu dus niet meer :D
Elke karper is er één is mijn motto

http://WWW.KARPEREN.NET
Ron Passant
Berichten: 85
Lid geworden op: 07-02-2002 01:00
Locatie: Rotterdam

22-07-2010 15:20

Hoi,

Ook ik ben een trotse eigenaar van de navigator en hij bevalt uitstekend.
De 2 hookreleasen gebruik ik alleen voor het toplood om uit te varen indien nodig
Ik heb zelf in 1 van de loskleppen een puntje weg geveild met de dremel waardoor er geen spanning op staat als het lood en onderlijn onderlangs in het voerbakje ligt. Heb dit al vanaf het begin gedaan en bevalt mij prima, vaar toch 1 lijn per keer uit.
De accu gaat lang mee, hij is wendbaar, stabiel en goede service.
Ik heb zelf het roer vervangen door een grote wat zeer makkelijk zelf te doen is waardoor je een korte draaicirkel krijgt.
Je koopt no nonsens boot zonder problemen, oke hij valt in de duudere prijsklasse maar je heb gewoon geen problemen.
Ik heb hem nu al sinds het 2e jaar dat de boot op de markt is en hij is voor mij gewoon top!!!
Wat jammer is dat er geen tas voor te krijgen is maar ik heb een grote sporttas op de kop getikt en isolatieschuim bij de bouwmartk en daar vervoer ik de boot in.
Succes met je keuze,

groetjes Ronald
Koen de Been2
Berichten: 331
Lid geworden op: 19-09-2009 17:37
Locatie: Brabant

25-07-2010 21:10

Ik gebruik em nu zeker 4 jaar intensief.

Geen problemen mee.....Superboot! 8)

Ik ga er niet verder op in, heb er meer als genoeg over geschreven :wink:
Gebruikersavatar
Edward Jakobs
Berichten: 363
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00
Locatie: Bergen (Limburg)

26-07-2010 07:20

Ronald Bassant schreef:Wat jammer is dat er geen tas voor te krijgen is maar ik heb een grote sporttas op de kop getikt en isolatieschuim bij de bouwmartk en daar vervoer ik de boot in.

Ik heb een rugtas van de grote baitcruiser op de kop getikt via marktplaats.
Daar past de naviagtor precies in ! :D
Gr.
Edward
Plaats reactie