rodpods gestolen!


Plaats reactie
Gebruikersavatar
Bastian van Gelder
Berichten: 22
Lid geworden op: 08-10-2009 18:29

19-06-2010 21:38

Hey mede-forumbezoekers,

Helaas heb ik vanavond geconstateerd dat er is ingebroken in mijn kajuitboot. De kajuit was afgesloten, maar toch zijn ze binnen gekomen. Schade: 2 fox a-pods met berkleysteunen weg... lagen uit het zicht in een afgesloten ruimte in de boot. Mocht iemand ze tegen komen op een verkoopsite of mocht iemand tips hebben, dan hoor ik het graag!

Rodpods waren incompleet, dwz zonder banksticks. Gemonteerd op Berkley quick set rod holders, waaraan ze met bouten vast zijn gemaakt. De kajuitboot ligt in een jachthaven op de binnenmaas (ZH)..

alvast bedankt!

mvg,

Bastian
Gebruikersavatar
leen goudappel
Berichten: 6376
Lid geworden op: 09-07-2008 17:11
Locatie: Trakker Armo

19-06-2010 21:41

:-? Waar gaat dit heen :-?
.


Damp,zonnetje vogeltjes en de rust,dat is wat een mens belust
wouter mer
Berichten: 825
Lid geworden op: 20-09-2009 10:46
Locatie: Oegstgeest

19-06-2010 22:02

boten zijn altijd erg gevoelig voor inbraak.

worden hier zelfs regelmatig kappen van buitenboord motoren gejat... geen idee wat ze er mee willen maar het is wel lekker makkelijk meegenomen natuurlijk, geen slot enz.
Gebruikersavatar
Sven van Anrooy
Berichten: 7339
Lid geworden op: 26-01-2004 16:58
Contacteer:

20-06-2010 12:14

Ik zou zoiets ook nooit in mijn boot laten liggen. Ik heb zelf ook een kajuitjachtje (niet voor het vissen) maar daar laat ik ook niks van waarde in liggen. Ook al kan die op slot. In havens is 's nachts alle tijd om op het gemak te breken.

Neemt niet weg dat het zonde is, moesten ze puur pods hebben en verder niks dan is het misschien wel een bekende die weet dat die shit erin ligt.
Het juiste water, de juiste plek en dan het juiste aas...

Geniet van mijn afwezigheid..

WC-PB: 1kg+ / 76cm
Plaats reactie