Koffie maken aan de waterkant


Gebruikersavatar
michel Tja
Berichten: 3561
Lid geworden op: 17-12-2004 08:24
Contacteer:

29-07-2010 09:29

Andre Jacobs schreef:, maar van b.v. de smaken black en dark roast kan ik niet genoeg krijgen :).


mijn favoriet van senseo is "colombia" ,dark roast en black vind ik ook wel te zuipen.de rest niet.

PS,
" i like my sugar with coffee and cream"
:D

en aan het water kook ik gewoon water en gebruik ik oplos cappuchino van de LIDL uit een blik. hoeft alleen nog een berg suiker in..
Heeeeeeeeeeeeeee Tjaaaaaaaaaa steek nog een peuk op, je bent chagrijnig.
Eek a Mouse - Ganja Smuggling
http://www.youtube.com/watch?v=YNOwqTYQ8f0
R.I.P Deniz :(
Ewoud Kuijvenhoven
Berichten: 183
Lid geworden op: 10-08-2008 07:39

30-07-2010 17:15

Senseo is de MacDonalds onder de koffie, smaakt overal hetzelfde maar is eigenlijk gewoon bagger. Uit gemakzucht gemaakt en niet met liefde. Er smaakt niks beter dan koffie waar je zelf je kennis tijd en "moeite" in heb gestopt. Geldt ook voor een hamburger trouwens.
Koffie langs de waterkant? Opgieten in het filter en dan die heerlijke geur opsnuiven die er vrijkomt. Daar begint het genieten al.
Gebruikersavatar
Patrick Visser
Berichten: 546
Lid geworden op: 26-11-2007 16:22
Locatie: Hoorn (the netherlands)

30-07-2010 19:33

ik kook wat melk, en dan 2 theelepeltjes nescafe rood, beetje suiker, en je heb koffie a la maroc :lol:
geel he
Gebruikersavatar
Marcel Suchan
Berichten: 372
Lid geworden op: 19-09-2009 13:14
Locatie: jrc one man sti (Z-H)

31-07-2010 10:20

Helemaal mee eens ik vind senseo persoonlijk niet om weg te hoeken.


Ewoud Kuijvenhoven schreef:Senseo is de MacDonalds onder de koffie, smaakt overal hetzelfde maar is eigenlijk gewoon bagger. Uit gemakzucht gemaakt en niet met liefde. Er smaakt niks beter dan koffie waar je zelf je kennis tijd en "moeite" in heb gestopt. Geldt ook voor een hamburger trouwens.
Koffie langs de waterkant? Opgieten in het filter en dan die heerlijke geur opsnuiven die er vrijkomt. Daar begint het genieten al.
+=Ik ben geen echte karpervisser,maar vis op karper=+