zodiac repareren


Plaats reactie
hans haselaars
Berichten: 49
Lid geworden op: 22-09-2009 17:54
Locatie: limburg, kinrooi

08-06-2010 21:47

Kan je als de bodem en de tube een dikke 20cm van elkaar los zijn gekomen, terug herstellen?

weet iemand een plaats in limburg waar ze dit doen?

mvg
Gebruikersavatar
Dion van der Does
Berichten: 574
Lid geworden op: 28-09-2009 14:37

09-06-2010 00:23

Hoe groot is de zodiac? Als het een kleintje is (waar ik van uit ga met vissen) dan is het niet te doen.
De prijzen zijn hoog, tenzij je het zelf doet.
Tight Lines !
Gebruikersavatar
Sven van Anrooy
Berichten: 7339
Lid geworden op: 26-01-2004 16:58
Contacteer:

09-06-2010 06:51

In principe is het wel te doen denk ik. Heb zelf ook regelmatig met mijn oude wrak in de garage gestaan om één en ander te repareren. Het is wel een lastige reparatie, en zo sterk als de fabriekssituatie zal het bij zelfklussen nooit worden.

Als de oorzaak is dat de bodem is losgekomen door het natte opruimen en het niet correct drogen van de boot kom je met een ander probleem in aanraking. Dan gaat waarschijnlijk de rest binnen niet afzienbare tijd ook losser zitten of loskomen en dan kun je weer opnieuw beginnen.

Als het een ongelukje is na een wilde sprong en de boot is voor de rest altijd correct onderhouden dan moet het geen probleem zijn. Ik denk dat een willekeurige watersportdealer je wel op weg kan helpen een adres te vinden of dat ze het zelf doen. Beetje googlen en je komt wss al een heel eind.
Het juiste water, de juiste plek en dan het juiste aas...

Geniet van mijn afwezigheid..

WC-PB: 1kg+ / 76cm
hans haselaars
Berichten: 49
Lid geworden op: 22-09-2009 17:54
Locatie: limburg, kinrooi

09-06-2010 10:54

ja tis een boot die ik misschien wou gaan kopen, maar omdat zoals gezegd de kans groot is dat het verder ook gaat loskomen ga ik heb niet kopen.

bedankt voor de reacties
Gebruikersavatar
Sven van Anrooy
Berichten: 7339
Lid geworden op: 26-01-2004 16:58
Contacteer:

09-06-2010 11:25

Wijs besluit. Als je zo'n boot nu krijgt is het wel leuk een poging te wagen, maar een kapotte rubberboot kopen is niet echt slim.

Ben blij dat ik zelf een nieuwe heb aangeschaft. Had ik jaren eerder moeten doen in plaats van de plakspullen te blijven hanteren..
Het juiste water, de juiste plek en dan het juiste aas...

Geniet van mijn afwezigheid..

WC-PB: 1kg+ / 76cm
Plaats reactie