proline ultra light bedchair XXL of fox warrior bedchair


Plaats reactie
Marc Claassen
Berichten: 125
Lid geworden op: 16-03-2010 17:28

20-05-2010 21:30

hallo mensen,

ik ben van plan een nieuwe stretcher te halen. ik was eerst van plan een stretcher van jrc van 100 ofzo ongeveer. maar ik ben tot de conclusie gekomen dat ik beter iets meer uit kan geven en vervolgens veel langer met men stretcher kan doen.
ik zat dus te twijfelen tussen de proline ultra light bedchair XXL en fox warrior bedchair.
iemand ervaring met een van deze 2 stretchers en welke zulle jullie pakken.
alvast bedankt :wink:


MC
ge kent de groete uit brabant kriege k*t!
Gebruikersavatar
Martien Spanjers
Berichten: 501
Lid geworden op: 12-08-2007 17:42
Locatie: Nuenen

21-05-2010 16:57

Hoi Marc,

Ik heb zelf vorig jaar op Carp Zwolle (2009) de ProLine Ultra light gekocht. Prima stretcher en ik slaap er prinsheerlijk op. Vorig weekend met mijn maat wezen vissen vanuit een huisje, waarbij hij ook een keer op de stretcher heeft gelegen (hij heeft vaak last van rug en gewrichten etc.) maar hij had na een nachtje slapen helemaal geen last van rug of wat.

Dus wat mij betreft een prima stretcher voor een mooie prijs. Geloof dat de adviesprijs € 189,= bedraagt, maar bv. bij DB Hengelsport voor slechts € 150,= (http://www.db-hengelsport.nl/epages/614 ... ts/PL13142)

Daarnaast prima service. Had vorige week ook ongelukje met stretcher, waarbij 1 van de poten beetje was verbogen. Ben ff naar ProLine zelf geweest, en kreeg meteen een nieuwe mee, zonder probleem. Dat noem ik nog eens service.
Pluk de dag
Plaats reactie