dag, wij hebben 2 dagen geleden een ultimate baitcruiser mini gekocht en daar heb ik een paar vragen over. ik zou wel graag willen weten of het voorbootje een beetje bevalt of waar ik op moet letten bij gebruik. en of er - of + aan zijn.
mvg, jordy
dag hoor.
informatie over baitcruiser mini
-
een beetje oftopic, mare kun je niet beter vragen naar bevindingen voordat je de boot koopt? zijn trouwens toch ook zat topics over te vinden?
Carpfishing, a way of life!
-
ja ik heb hier endaar ook wel gevraagd wat de ervaringen waren met de baitcruiser en de meerderheid zij dat het wel een degelijk en puik ding was,, maar zou graag nog wat meer weten hoe jullie over die voerboot denken..
mvg, jordy
mvg, jordy
- Remko Berendsen
Heb je zeker verkeerd gelezen is gewoon een boot die vaak kapot gaat en als het een ouwe ultimate is dan word reparatie ook wat lastiger.
GR Remko
GR Remko
- leen goudappel
Jorrit,waarom denk je dat je vorige topic gesloten is???????
Er is zoveel over geschreven over deze boot. Kleine moeite effe doen ZOEKFUCTIE staat genoeg als je de bootnaam intikt.
Er is zoveel over geschreven over deze boot. Kleine moeite effe doen ZOEKFUCTIE staat genoeg als je de bootnaam intikt.
.
Damp,zonnetje vogeltjes en de rust,dat is wat een mens belust
Damp,zonnetje vogeltjes en de rust,dat is wat een mens belust
- Kenny Willems
- Contacteer:
Jealousy is a motherfucker... A weak Jealous motherfucker... If you are jealous, you're just a weak motherfucker!!