onderwatercamara


teun dekker
Berichten: 27
Lid geworden op: 14-06-2007 21:07
Locatie: swifterbant

08-03-2010 21:38

Sjoerd Bonenkamp schreef:Ga ik volledig in mee Corne.
Tis heel interessant hoor, al die onderwaterbeelden. Heb er zat gezien.
Ook heel leerzaam als je die beelden goed interpreteert. Persoonlijk hoef ik echt geen camera op mn stek zodat ik de vissen voorbij zie zwemmen. Neemt voor mij een heel belangrijk aspect van het vissen zelf weg, namelijk:
Beetje dromen en filosoferen hoort er toch ook bij? Zouden ze in de buurt zijn? Als ik me goed voorbereid en de nodige energie en tijd in een stek heb gestoken, vind ik het juist prachtig om "uit het niets" die fluiter te krijgen ipv in de tent op een scherm te kijken en te wachten tot ik die vis haak. Als ik vis lokaliseer in de buurt van mijn stek, dan komen ze vroeg of laat ook echt mijn voer wel tegen hoor. Vreten doen ze het ook (ik heb hele lekkere boilies. Eigen merk :wink: ) Vang ik niks, dan heb ik iets niet goed gedaan. Aan mij dus de taak uit te vinden wat dat is. Geen camera voor nodig.

Kortom: Ik vind onderwaterbeelden heel boeiend om thuis te bekijken, maar als ik ze tijdens het vissen zou gebruiken haalt dit voor mij een groot deel van de spanning weg.

volledig mee eens maar je hebt zeker ook geen dieptemeter ik doe hetzelfde maar nu met beeld mvg teun
sander dekamper
Berichten: 665
Lid geworden op: 31-08-2004 23:06

08-03-2010 21:59

kijk even bij http://www.fishfun.nl

die verkoopt ze ook.

gr Sander.
Tim van Zanten
Berichten: 109
Lid geworden op: 02-07-2008 17:55
Locatie: Leusden

23-04-2010 12:48

beste forummers,

ik heb gister ook zo'n onderwatercamerasetje binnengekregen met die bekende gele camera aan 20mtr kabel. als ik deze aanzet brand de verlichting constant. is er een mogelijkheid om dit uit te zetten? kan er namelijk niks vinden over in de handleiding. zijn deze camera's uit te zetten of wordt het aftapen?

gr. Tim,
Carpfishing, a way of life!
Jeffrey van der Wou
Berichten: 1049
Lid geworden op: 21-09-2009 22:38
Locatie: Zuid-Holland

23-04-2010 16:23

Hoi Tim,

Dat felle licht is niet uit te zetten dmv een knopje/schakelaar. Het felle licht werkt naar mijn idee als extra attractie voor de karper, het blijven tenslotte nieuwsgierige vissen :wink: