Fox banksticks vraagje


Plaats reactie
Gebruikersavatar
Carlo Knipschild
Berichten: 157
Lid geworden op: 01-03-2004 10:22
Locatie: zuid Limburg

12-01-2010 15:59

Beste vissers,

Ik ben van plan mijn rvs setje te gaan te vervangen voor het lekker lichte en gecoate aluminium.
Nu sta ik op het punt om voor de Fox CAM ACTION Powerpoint banksticks te gaan,
echter duidt Fox op een 3/8BSF schroefdraad, nu weet ik dus even niet meer welke schroefdraad dit betreft..??
Ik meen in mijn achterhoofd dat het Engelse schroefdraad is, maar gaat dit dan ook belemmeren met de beetmelders (FOX MX)?
De andere variant de Fox EURO Banksticks hebben dit dus niet blijkbaar, maar ik wil graag de cam action versie hebben i.v.m hun dikte verschil.
Je zou zeggen dat Fox hun eigen ruiten dus niet gaat ingooien door met andere schroefdraad te komen als hun beetmelders zelf hebben, maar wil het toch wel even weten voor de zekerheid aangezien ik de banksticks via het internet ga bestellen..
Who knows??

Alvast bedankt,

Chris 8)
Kijk net even verder dan je neus lang is!
antonie bartels
Berichten: 348
Lid geworden op: 20-09-2009 15:33
Locatie: thuis

12-01-2010 16:12

ik weet het niet zeker maar als het goed is is de schroefdraad overal hetzelfde. of het nou solar matrix of wat dan ook is, zijn als het goed is allemaal hetzelfde
en het zou best dom zijn om andere schroefdraad te nemen zodat de eigen piepers er niet meer op passen
Gebruikersavatar
Carlo Knipschild
Berichten: 157
Lid geworden op: 01-03-2004 10:22
Locatie: zuid Limburg

12-01-2010 19:09

Ja daarom lijkt me dat ook onlogisch dat ze andere schroefdraad gaan gebruiken dan als de beetmelders.
Maar het is juist zo vreemd dat Fox dit alleen bij de CAMLOCK modellen gebruikt, en dit zorgt bij mij toch wel voor verwarring.. :-?
Kijk net even verder dan je neus lang is!
Plaats reactie