info dieptemeter


Plaats reactie
De Koker Stijn
Berichten: 63
Lid geworden op: 11-01-2002 01:00
Locatie: België
Contacteer:

09-03-2003 08:19

Hallo, ik ben van plan om heel binnenkort over te gaan op de aanschaf van een diepetemeter/visvinder. Ikzelf dacht hierbij aan de eagle fishmark 320. Heeft iemand ervaring met dit toestel of andere toestellen? Ik zoek ook ervaringen met andere toestellen qua prijs/kwaliteit en de geschiktheid met betrekking tot het karpervissen. Kortom, welkeen zouden julie zich aanschaffen en waarom? Ik wil nl. er aardig wat geld aan uitgeven maar teveel echter ook niet, ik bedoel hiermee dat ik geen geld wil uitgeven aan features waar ik als karpervisser toch geen gebruik zal van maken. Wat ik echter wel wil is wat nuttige features/comfort voor de karpervisserij en ben daarbij bereid om er wat geld voor neer te leggen.

Elke zinnige, nuttige reactie is welkom.

M.V.G Stijn
Gebruikersavatar
Sjoerd Groot
Berichten: 2227
Lid geworden op: 05-06-2002 02:00
Locatie: Enschede
Contacteer:

09-03-2003 17:56

Ik heb de Eagle fish ID 128,

Een zeer eenvoudige dieptemeter die duidelijk de bodem + diepte aangeeft in ft. of meters.
Ook heeft hij nachtverlichting en geeft hij zwemmende vissen weer ( waarje overigens niet teveel waarde aan moet hechten.

Makkelijk in de bediening. Het enige minpuntje is dat er'geen 'greyline' op zit, die de hardheid van de bodem weergeeft.

Ikzou dus voor een soortgelijk eenvoudig type gaan, maar waar dan wel een greyline functie op zit.

Met metende groet, Sjoerd
Plaats reactie