Ultimate Culture Rodpod?


Gebruikersavatar
leen goudappel
Berichten: 6376
Lid geworden op: 09-07-2008 17:11
Locatie: Trakker Armo

22-12-2009 20:45

tja dan is de keuze nu al vrij snel gemaakt he. Lijkt me wel duidelijk want voor 75 euro kom je niet echt ver dan
.


Damp,zonnetje vogeltjes en de rust,dat is wat een mens belust
Jeffrey van der Wou
Berichten: 1049
Lid geworden op: 21-09-2009 22:38
Locatie: Zuid-Holland

22-12-2009 21:48

4 Solar RVS Banksticks :lol:
ben derave
Berichten: 57
Lid geworden op: 30-10-2009 12:53

23-12-2009 01:53

zoals ik al eerder zei mijn zoontje zijn prologic lux rod pod
is nog goedkoper en beter (heeft beide gehad),maja als je dan toch perse die zooi van ultimate wil... als je er maar content over zijt is het goed zeker
Gebruikersavatar
Frans Klomp
Berichten: 542
Lid geworden op: 24-05-2008 11:17
Locatie: Nuenen

23-12-2009 10:05

leen goudappel schreef:Mooi podje hoor,niks mis mee.

Zelfde stabiliteit als een pod van 300 euro!


Hierop was dus mijn reactie: Heb je hem al vergeleken met solar of proline rodpods. Ik zeg ook niet dat de topicstarter een rodpod van 300 euro moet gaan halen. Maar deze rodpod is zeker niet te vergelijken met Solar en Proline dat klopt. Maar het ging mij er over uit wat Leen schreef. Maar ik zal er nu over op houden, wordt toch niet begrepen hier.
De vangsten maken de visser nog niet!
Gebruikersavatar
leen goudappel
Berichten: 6376
Lid geworden op: 09-07-2008 17:11
Locatie: Trakker Armo

23-12-2009 17:17

Hierop was dus mijn reactie: Heb je hem al vergeleken met solar of proline rodpods. Ik zeg ook niet dat de topicstarter een rodpod van 300 euro moet gaan halen. Maar deze rodpod is zeker niet te vergelijken met Solar en Proline dat klopt. Maar het ging mij er over uit wat Leen schreef. Maar ik zal er nu over op houden, wordt toch niet begrepen hier.[/quote]

Maare toch blijft het zo,van wat ik erover zeg! De Rodpod van Solar en al die andere merken worden alleen zo duur,omdat er toevallig een goed duur gesponsord merk op staat. Solar kan net zo snel kapot als 1tje van ultimate of jrc of wat dan ook!
.


Damp,zonnetje vogeltjes en de rust,dat is wat een mens belust
Kris Hoekstra
Berichten: 172
Lid geworden op: 24-09-2009 15:31

24-12-2009 14:59

Wat een gelul allemaal over de kwaliteit zeg.

Ik had eerst mijn zinnen gezet op een Fox Stalker (als het goed is) en een Euro Pod ook van Fox. Ik heb van vele mensen gehoord dat deze net als de goedkopere rodpods veel last heeft van lamme pootjes.

Waarom ik dan evengoed een goedkopere rodpod koop? Ten eerste omdat ik er maar heel weinig mee vis, want ik vis bijna altijd met banksticks. Ten tweede ga ik niet overdreven veel geld uitgeven voor zo'n rodpod. Ik ben nog maar een beginner....

Dat een rodpod van Solar en 1 van RVS goed is kan ik wel begrijpen. Die RVS rodpods staan inderdaad als een huis. Helaas komt het gewicht ook overeen met een huis en dat vind ik een groot nadeel. Al die troep moet wel steeds meegenomen worden en vaak is dat lopend.

Ik zal gerust wel merken dat hij van mindere kwaliteit is, maar wat wil je dan voor die paar tientjes? Mochten de pootjes lam worden, heb ik altijd nog een vader die machine/bankwerker is, en me vast wel wil helpen die pootjes te verstevigen.

Ik wordt altijd zo moe van iedereen die beweert dat goedkopere artikelen meteen rotzooi is. Er zit inderdaad genoeg troep tussen, maar ook Fox en andere dure merken leveren nog altijd spullen die nooit zo'n hoge prijs mogen hebben!

Dit topic kan trouwens wel op slot, ik ben voorzien van een goedkope wankele rodpod!

Kris.
Gebruikersavatar
martijn coolen
Berichten: 118
Lid geworden op: 24-09-2009 20:05

26-12-2009 22:11

echt een klote ding (Culture Pod van Ultimate.) leuk voor beginers maar daar hout het ook meteen mee op!!!!
niet gevist is altijd geblankt
Jeffrey van der Wou
Berichten: 1049
Lid geworden op: 21-09-2009 22:38
Locatie: Zuid-Holland

26-12-2009 22:24

Inderdaad!