Teruglopers op Delkims?


tobias vlok
Berichten: 119
Lid geworden op: 24-07-2008 10:59

29-08-2008 15:33

Zeg ik een paar good old STD aanschaffen!!
Doe eens gek,GA VISSEN!!!
Gebruikersavatar
Michiel ter Beest
Berichten: 479
Lid geworden op: 17-03-2005 16:33
Locatie: Achterhoek
Contacteer:

01-09-2008 21:51

thijs wijnhoven schreef:en ook valt het op dat wanneer het regent en de lijn en trilsensor kletsnat zijn dat de delkim opeens een stuk minder gevoelig is.


Dat heb ik in 2,5 jaar bij me Delkim Plus nog never nooit meegemaakt, en ik kan je garanderen dat die al heel wat hoosbuien op hun mieter hebben gehad :lol:
Gebruikersavatar
YueOn Liu
Berichten: 269
Lid geworden op: 23-07-2006 21:59
Locatie: Zwijndrecht

10-09-2008 22:31

thijs wijnhoven schreef:Ik heb nu bijna een jaar de ev's, en ik vind het superfijne beetverklikkers die bij mij nog hopenlijk nog vele jaren in dienst mogen blijven, alleen ik heb nu al 2 problemen er mee gehad, ten eerste als er na een regenbui nat zand opspat tegen en tussen het aan/uit knopje dan blijft deze wel eens ooit hangen :roll: dus als je vergeet je delkim te laten drogen, ben je de volgende keer de pineut :x . en ook valt het op dat wanneer het regent en de lijn en trilsensor kletsnat zijn dat de delkim opeens een stuk minder gevoelig is.


blijkbaar abosorebeerd een waterdruppel of modder de trillingen.

Ik heb er zelf eigenlijk niet echt bij stil gestaan of ik de terugzakkers wel of niet waarneem... maar een zwaardere hanger/swinger moet het wel oplossen lijk mij..(mits jouw vorm van visserij dit toe laat)
Seizoen 2008:
Doelstelling:
Geen grote karpers vangen maar Veel mooie karpers vangen.
Actief /passief verhouding 70%/30%
Gebruikersavatar
Niek Harmens
Berichten: 37
Lid geworden op: 07-08-2003 02:00
Locatie: Olst

11-09-2008 07:24

daar heb je misschien wel gelijk in maar het gaat mij erom dat de Delkims het niet goed registreren, kijk ik betaal 90 euro voor zo'n optonic en dan moet ie ook goed zijn vind ik. Fox bijvoorbeeld hoor ik nooit zulke verhalen over of Prologic dat soort optonics, hoor het alleen over Delkim. En soms wil ik heel licht vissen omdat er een vorm van dressuur is en dan kan het niet, zoals je al zei dat dan de manier van vissen geen zwaardere wakers toelaat. Maar goed ik ga het nog even aankijken als zoiets me weer gebeurt dan denk ik maar dak ze terugbreng ofzo