lekker liggen!!!


Plaats reactie
mario lagerwerf
Berichten: 67
Lid geworden op: 17-07-2002 02:00
Locatie: de lier z-h

24-02-2003 19:12

Hallo allemaal ik ben iemand die zeer veel de nacht door brengt op een sretcher.
Nu is de mijne aan vervanging toe dus de vraag is wat is volgens jullie een goede sretcher waar van ik jaren plezier kan hebben.
Groetjes Mario!!!
Gebruikersavatar
Dirk Sahner
Berichten: 258
Lid geworden op: 04-05-2002 02:00
Locatie: landgraaf

24-02-2003 21:53

Kijk eens voor een chub cassien zeer stevig, zeer goed doek, goeie elastiken ik heb hem nu 5 jaar en er is nog niks aan
Gebruikersavatar
Tieme Santes
Berichten: 82
Lid geworden op: 29-01-2002 01:00

24-02-2003 22:00

Ik heb zelf een JRC 6-poot en die bevalt echt prima!Net wat John zegt;topkwaliteit
Hans Wols
Berichten: 60
Lid geworden op: 01-05-2002 02:00

24-02-2003 22:37

Om een advies te krijgen, waar je werkelijk
wat aan hebt, is het vast zinvol om je
lichaamslengte en gewicht aan te geven.
De Mike Tysons hebben bij wijze van spreken
een wat andere stretcher nodig dan de Regilio Tuurs, toch?

Met vriendelijke groet,

Hans
jo wuyts
Berichten: 236
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00

24-02-2003 23:39

hallo Mario,

Ik heb een fox ultra en een chub savay voor het vrouwtje beide topdingen om in de liggen,prefereer eigenlijk de fox omdat die een beetje doorzakt tegenover de de chub want die is ietsje harder om op te liggen.
Het is maar net wat je verwacht van een bedchair hé . :wink:

Groeten Jo
coenen joris
Berichten: 6
Lid geworden op: 31-01-2003 01:00

25-02-2003 15:45

Mario,

Ik ben ook al enkele maanden aan het uitkijken naar een nieuwe stevige bedchair maar ik heb al ondervonden dat het niet eenvoudig is om een geschikte bedchair te vinden voor iemand die 1m90 groot is en rond de 90 kg weegt.

Afgelopen weekend heb ik op een karperbeurs de volgende bedchairs eens grondig bekeken en getest en dit zijn mijn bevindingen :


1) JRC Terry Hearn Stealth Bedchair (driepoot)

- vrij stevig en licht (7.7 kg)
- groen aluminium frame
- iets smaller dan de JRC Terry Hearn Cocoon Bedchair (driepoot)
- iets lager dan de JRC Terry Hearn Cocoon Bedchair (driepoot)
- binnenwerk van de verstelknoppen voor de rugleuning gedeeltijk in metaal
- ingewerkt hoofdkussen
- volledig verstelbare moddervoetjes


2) JRC Terry Hearn Cocoon Bedchair (driepoot)

- vrij stevig en licht (7.8 kg)
- groen aluminium frame
- iets breder dan de JRC Terry Hearn Cocoon Bedchair (driepoot)
- iets hoger dan de JRC Terry Hearn Cocoon Bedchair (driepoot)
- ingewerkt hoofdkussen
- volledig verstelbare moddervoetjes


3) Kevin Nash Lounge Lizard Bedchair (driepoot)

- vrij stevig en licht (7.8 kg)
- groen aluminium frame
- iets langer dan beide bedchairs van JRC
- ingewerkt hoofdkussen
- volledig verstelbare moddervoetjes


Mijn conclusie : de 3 bedchairs die ik hierboven beschreven heb zijn alle 3 van topkwaliteit maar ik ga voor de Kevin Nash Lounge Lizard Bedchair (driepoot) die nog maar enkele weken te koop is.

Redenen :

- het is eigenlijk hetzelfde model als de JRC Terry Hearn Stealth Bedchair (driepoot)
- breder en langer
- groter hoofdkussen dat bovendien een echt kussen is dat je er ook uit kan halen en als los kussen kan gebruiken, bij de modellen van JRC gaat het om een soort foamvulling die je niet echt als los kussen kunt gebruiken maar er wel uit kan halen
- rond het frame zit een zeer stevige coating zodat er geen krassen op komen en zeer schuurbestendig is terwijl het frame bij de modellen van JRC gewoon een dun groen laagje lak kreeg, niet echt krasbestendig dus.
- hij kost ongeveer 240 euro en daar heb je geen JRC voor met dezelfde eigenschappen

Foto's :

<!-- BBCode auto-link start --><a href="http://www.ehmanns.de/bedchairs.html" target="_blank" class=bericht>http://www.ehmanns.de/bedchairs.html</a><!-- BBCode auto-link end -->
<!-- BBCode auto-link start --><a href="http://www.nashteam.net/catalogue_11_CHAIRS%20ET%20BEDCHAIRS.htm" target="_blank" class=bericht>http://www.nashteam.net/catalogue_11_CHAIRS%20ET%20BEDCHAIRS.htm</a><!-- BBCode auto-link end -->
Plaats reactie