keuze tenten


Plaats reactie
hendrik carpentier
Berichten: 14
Lid geworden op: 18-11-2007 20:28
Locatie: kerkenhoek 17 beveren

05-08-2008 20:54

hallo

ik zit te twijvel tussen 3 tenten van fox onder andere : F1 SHELTER en EASY DOME XS of EASY DOME T2
heeft er iemand al enige ervaring (zowel je goede al slechte) met deze tenten en welke raden jullie aan van deze 3 tenten ?
weten jullie de prijzen van deze tenten ( hengelsport bever )
alvast bedankt
Gebruikersavatar
Sander Raaijmakers
Berichten: 311
Lid geworden op: 07-10-2006 20:01
Locatie: Mierlo

05-08-2008 21:54

Hoi, ik wil me er niet veel mee bemoeien alleen 1 ding.
Ik heb me ooit verdiept in de easydome t2 & t3 (vorig jaar)
En mijn conclusie was uiteindelijk dat het het geld waard was om toch voor de t3 te kiezen.
De preziezen verschillen weet ik zo niet meer.
Ben uiteindelijk toch voor de Sti gegaan.

Sander.
Te mogen leven is een gunst. Te weten hoe is een kunst.
Gebruikersavatar
Wesley van Baest
Berichten: 98
Lid geworden op: 28-08-2007 12:17
Locatie: Tilburg

06-08-2008 16:22

Hey,

Als je zo eens op het forum kijk dan zie je tog aardig wat mindere dingen over de fox tenten. Ken de F1 voor de rest niet maar voor 430 euro kun je een erg leuke tent van TNT halen wat nagenoeg dezelfde stof heeft als een trakker. Heb deze zelf ook en het onweer van 2 weekenden terug stond ik in en geen druppel of nix gevangen staat als een huis!! Of spaar dan even door ik persoonlijk zou voor dat geld niet voor een Fox gaan. Spaar dan even door en koop een trakker voor 170 euro meer dan weet je zkr dat je een super tent hebt of anders een Aqua. Die van TNT is 420 euro 2 persoons versie. Zijn te koop bij BFP products of watersportcentrale. Beide even duur. Verdiep jezelf in een paar andere merken en verbreed zo je opties eens.

Grtn Wesley
P.B. 2008: 48 pond Leder!!!
Plaats reactie