Prijs Delkim TXI (niet het nieuwe model) ???


Plaats reactie
coenen joris
Berichten: 6
Lid geworden op: 31-01-2003 01:00

20-02-2003 19:13

Beste mensen,

De gegevens, prijzen, ... die ik hieronder vermeld, heb ik uit de discussie op de onderstaande pagina gehaald en heb ik dus niet zelf gezien daar ik helaas niet aanwezig kon zijn op Carp 2003.

<!-- BBCode auto-link start --><a href="http://www.karperwereld.nl/forum/viewtopic.php?mode=viewtopic&topic=4802&forum=33&start=0" target="_blank" class=bericht>http://www.karperwereld.nl/forum/viewtopic.php?mode=viewtopic&topic=4802&forum=33&start=0</a><!-- BBCode auto-link end -->

Het viel me bij het lezen van deze discussie vooral op dat de prijzen van de Delkim TXI (niet het nieuwe model !!!) op Carp 2003 van stand tot stand erg verschilden en vooral dat het prijsverschil tussen de laagste prijs (90 euro per stuk) en de hoogste prijs (190 euro per stuk) zo groot was !

In de komende weken wil ik nog enkele Delkims TXI nieuw bijkopen omdat ze naar ik vernomen heb eind maart waarschijnlijk uit de handel verdwijnen. Als ik dus een beetje uitkijk kan ik nog enkele TXI's bijkopen tegen een aanvaardbare prijs zodat ik geen honderden euro's meer betaal dan bijvoorbeeld in een andere winkel !

Wat ik nu aan jullie wilde vragen : waar (in welke winkel, op welke beurs, ...) kan ik nog van deze Delkims TXI nieuw kopen tegen een goede prijs ???

Vermeld in je reactie zeker de prijs van 1 Delkim TXI en ook de naam van de winkel. Indien je liever niet op het DB reageert kan je jouw reactie ook e-mailen naar <!-- BBcode auto-mailto start --><a href="mailto:joriscoenen@hotmail.com." class=bericht>joriscoenen@hotmail.com.</a><!-- BBCode auto-mailto end -->

Allemaal alvast heel erg bedankt voor jullie reactie.

Mvg

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: coenen joris op 2003-02-20 19:22 ]</font>
Gebruikersavatar
Dennis van den Bogaert
Berichten: 4400
Lid geworden op: 25-02-2002 01:00
Locatie: Den Haag
Contacteer:

20-02-2003 20:03

90 euro ?????????????????
Zal wel gewoon een tx zijn geweest !
Denk dat de reeele prijs ergens rond de 155 euro ligt.
Dennis
PROUD TO HAVE BEEN A WATERLANDER ;-)

BETER GOED 2DEHANDS DAN NIEUWE BAGGERZOOI !
Gebruikersavatar
Michel Hollaar
† in memoriam †
Berichten: 2326
Lid geworden op: 06-02-2003 01:00
Locatie: Hellevoetsluis

20-02-2003 20:19

Inderdaad 90,-- EURO bij stand van
de Heul uit Schiedam

dit was de laatste TXI die zij hadden en daarom voor deze miniprijs wegging
Plaats reactie