diesfstal schepnet


Plaats reactie
Gebruikersavatar
jeffrey van osch
Berichten: 1844
Lid geworden op: 22-04-2008 00:01
Locatie: s-Hertogenbosch

18-07-2008 12:40

mede karpervissers ( en peppies )

ik ben vanacht bij ons op een mooi water wezen vissen ,
eerst ff wezen buurten bij mijn karpervissers buren ( 3 paraplu's tegen elkaar wat nix 2 rotzooi en een feeder hengel ) maar goed iedereen is een keer begonnen .
na 2 uur al de 1e run .. een klein spiegeltje .
opnieuw uitgevaren , en ja hoor 3 uur later weer een run ik me tent uit , sla aan , mis k*t zooi .
net binnen gedraait krijg ik een volle fluiter op me andere hengel , ik roep me vriendin : kom dit is een sterke leg het schepnet in het water !
na een dril van een dik kwartier ligt ie in het net wauw wat een mooie volschub .
afijn ik gooi me beide hengels willekeurig in omdat het al donker was en helemaal geen zin meer had om uit te varen .
na weer een uurtje of 3 nog een run op de hengel die ik zomaar heb in gegooid en niet eens heb bijgevoerd , weer een mooie spiegel .
weer ingegooid en na 1 uur : piep ,piep ....
nee he dacht ik brasem pak mijn hengel en aan de kant zie ik het ja hoor een platte .
weer in gegooid alles nettjes weggelegd ( onthaakmat + schepnet )
wordt ik net wakker zegt me vriendin waar is het schepnet ?
ikke zoeken en zoeken ff naar de buren gegaan .. weg .
k*t zooi zag ik nog een tent iets verderop .. en die wisten mij te vertellen dat ''mijn buren'' al vroeg waren vertrokken ..
hmmz..
maargoed nu heb ik dus geen wychwood schepnet meer van hooguit 2 maanden oud ..
terwijl ik best vaak aan dat water zit en er nooit wat gebeurt .. kloten dieven .. ( ik noem geen namen ..kuchkuchburenkuch )
al met al wel een geslaagde sessie maar jammer dat er van die mensen rond lopen .

mvg jeffrey
Zij die zich verliezen in hun passie zijn minder verloren dan hij die de passie verliest .
www.Force1baits.nl
roy pluim
Berichten: 186
Lid geworden op: 19-11-2006 22:03
Locatie: zwolle
Contacteer:

20-07-2008 15:02

Gewoon klote dat mensen niet van elkaars spullen af kunnen blijven.
Lag het schepnet ver van je tent af ??

MGV Roy Pluim
Gebruikersavatar
jeffrey van osch
Berichten: 1844
Lid geworden op: 22-04-2008 00:01
Locatie: s-Hertogenbosch

21-07-2008 23:07

2 meter :evil: kun je nagaan
Zij die zich verliezen in hun passie zijn minder verloren dan hij die de passie verliest .
www.Force1baits.nl
Plaats reactie