Anatec Mono of Smartboat


Plaats reactie
Gebruikersavatar
Romeo Pieck
Berichten: 14
Lid geworden op: 31-01-2008 19:04
Locatie: Den Helder

12-06-2008 21:12

Hooi,
De titel zegt het eigenlijk al, ik ben namelijk op zoek naar een voerboot en was in eerste instantie van plan om een bootje van Ultimate aan te schaffen maar daar ben ik vanaf gestapt.
Na een hoop zoek- en speurwerk zijn de Anatec Mono of de Smartboat overgebleven.
Beide bootjes lijken me vergelijkbaar maar de Smartboat biedt meer uitbreidingsmogelijkheden.
Voordat er mensen gaan roepen dat ik de search moet gebruiken, deze is meermalen uitvoerig geraadpleegt.
Wat ik eigenlijk mis op het forum is een topic waar mensen een review kunnen schrijven over hun voerboot.

Ben benieuwd naar de reacties.
Groet,
Romeo
Gebruikersavatar
Davy Meulenberg
Berichten: 628
Lid geworden op: 06-06-2007 13:33

13-06-2008 16:56

Smartboat!!!

Me schoonvader heeft er ook een, superbootje, en lekker klein!
niet twijfelen gewoon doen!
Wannie Wedduh?!
van Gorp Sjors
Berichten: 638
Lid geworden op: 31-10-2005 11:55
Locatie: Oever zuid-willems huisnr.(stek) 4.....
Contacteer:

13-06-2008 17:03

Ik zeg ook Smartboat!!

Heb hem nu al een hele tijd, en nooit geen problemen mee!

Ook is Mark (de bouwer van de bootjes) een man die weet waarover hij praat, en altijd (mocht er wat zijn..) voor je klaar zal staan.

Suc6 met je keuze, IK heb hem een tijdje terug al gemaakt, en geen spijt van... :wink:

Gr. v. Gorp.
Life is wonderfull, but catching one makes it even more beautiful!..

http://www.aasvoorkarpers.nl
Gebruikersavatar
Raymon Reterink
Berichten: 824
Lid geworden op: 28-06-2007 09:15
Locatie: Hoorn
Contacteer:

13-06-2008 23:51

Ik zeg ook Smartboot. Heb hem een week of twee/drie geleden aangeschaft Full option dus met extra voerbakken, dieptemeter en verstralen en bevalt prima :wink:

Dat is mijn ervaring 8)
Elke karper is er één is mijn motto

http://WWW.KARPEREN.NET
Gebruikersavatar
Raymon Reterink
Berichten: 824
Lid geworden op: 28-06-2007 09:15
Locatie: Hoorn
Contacteer:

13-06-2008 23:55

Romeo Pieck schreef:Wat ik eigenlijk mis op het forum is een topic waar mensen een review kunnen schrijven over hun voerboot.

Ben benieuwd naar de reacties.
Groet,
Romeo


Zal er ook wel niet komen, de meeste topics stranden namelijk in discussies over diverse boten uitgevoerd door mensen die weer elkaar afzeiken of aandelen hebben in een bepaald merk.

Helaas :(

Ik wil met deze mededeling niet iedereen over één kam scheren (dus is voor diegene die zich aangesproken voelen)
Elke karper is er één is mijn motto

http://WWW.KARPEREN.NET
Gebruikersavatar
Romeo Pieck
Berichten: 14
Lid geworden op: 31-01-2008 19:04
Locatie: Den Helder

14-06-2008 09:50

Mogguh,
Dank voor de reacties, had inmiddels zelf ook al een beetje de knoop doorgehakt en het gaat de Smartboat worden.
Was gisteren ff langs Sanders om hem te gaan bekijken maar helaas hadden ze m nog niet binnen, volgende week dan maar :wink: .
Als hij dan werkelijk zo bevalt dan neem ik hem gelijk mee. In eerste instantie het instapmodel en daarna zie ik wel verder..

Eerst nog weer ff wachten..
Zag trouwens dat er inmiddels plaats is gemaakt voor het reviewen van bootjes in het topic van Tenten, Tassen, Foudraals en Voerboten. Volgens mij is dit recent toegevoegd, of heb ik hier overheen gekeken??

GRoeten 8)
Plaats reactie