Prologic Bait and Scent Bag


Plaats reactie
Stefan Warbout
Berichten: 74
Lid geworden op: 02-07-2006 15:35

22-05-2008 11:39

Wie kan mij vertellen wat de voor en nadelen van deze tas zijn ?
Ik twijfel of ik hem zal aanschaffen, duur is hij niet.

Afbeelding

- Excellent shoulder bag that instantly clips round the waist to become a large hip worn belt pouch
- Soft padded detachable shoulder strap
- Strong double stainless steel zips
- 2 padded side pockets
- Large front compartment with 5 bait pots
- Robust waterproof reinforced base
- Large padded main section has a waterproof detachable inner bag

De tas kost €23.95
Maar, is er genoeg ruimte aan de binnenkant ? Ruimte voor kleine spulletjes zoals, pennetjes, haken etc. en een opbergdoos ? Ik wil hem gaan gebruiken voor het struinen met het pennetje.
Vet veel groetjes!
Toon Teniers
Berichten: 102
Lid geworden op: 17-04-2008 21:31

22-05-2008 16:04

Ik heb ongeveer dezelfde tas van JRC. De grootte is hetzelfde, afgaande op het aantal aaspotjes aan de voorzijde.
Ik gebruik deze ook voor te pennen. Of er genoeg ruimte is moet je zelf beslissen denk ik. Voor mij heeft deze alleszinds bij goed weer meer dan genoeg ruimte. In de zijvakken is genoeg plaats voor mijn camera, portefeuille, haken, loodjes en tang. In de ruimte vooraan steek ik men eten en drinken. Het grote vak vul ik dan met 2 tackleboxen met pennen en allerhande prullen, en verschillende soorten ass/voeder. Meestal prop ik er ook nog wel een regenjas bij in.
Natuurlijk krijg je in een grotere tas meer spullen, maar ik vind dat deze een ideale grootte heeft voor te struinen en is niet eens zo duur.
Gebruikersavatar
wubs wljan
Berichten: 251
Lid geworden op: 24-11-2006 21:13
Locatie: luttel city

22-05-2008 19:04

hallo stefan
er is ook een nieuwe tas uit van starbaits,die is speciaal voor het pennen.
- 6 van die bait pots
- een rig houder
- een groot vak waar je aas in kan doen dit is gelijk dat het koel wordt gehouden.
- onder de tas zit ook een vak die rits je open en daar kun je ook spullen in doen
Afbeelding
ik krijg deze als het goed is volgende week.
mischien ook een idee voor jou hij staat ook in de nieuwe starbaits catalogus.
veel succes met je zoektocht.
TIGHT LINES blankmeester
Stefan Warbout
Berichten: 74
Lid geworden op: 02-07-2006 15:35

22-05-2008 22:31

hallo, bedankt voor jullie antwoorden tot zover.

ik ben niet echt een karpervisser, ik vis 3 wedstrijden (witvis) in de week maar omdat ik nu 5 dagen per week ga werken heb ik alleen 's avonds tijd. en ik ving net een leuk spiegeltje van 15/16 pond dus wil er wel mee door gaan !

wat kost die tas van starbaits ? ik vond 23 euro niet veel voor die tas, denk dat ik hem ga halen. heb die van prologic vandaag gezien, echt een gaaf ding en best veel ruimte nog !
Vet veel groetjes!
Gebruikersavatar
wubs wljan
Berichten: 251
Lid geworden op: 24-11-2006 21:13
Locatie: luttel city

23-05-2008 10:47

hallo die tas van starbaits kost rond de 50 euro.
succes met je keuze
TIGHT LINES blankmeester
don frolich
Berichten: 38
Lid geworden op: 20-02-2007 14:20
Locatie: tegelen

25-05-2008 21:07

Heb laatst 2 tassen van Prologic gehad met max hd4 print erop. Een zeer mooie tas om te zien. Ook ziet hij er handig uit met al die vakken en accecoire-vakken. Maar schijn bedriegt. Na een paar maanden lag het zijvak al los. De tas was niet te zwaar beladen en de stiknaden zagen er eigenlijk ook degelijk uit. Maar toch was deze aan de buitenkant helemaal losgegaan. Ik heb toen van de winkelier een nieuwe tas uit mogen zoeken, en heb toen de zelfde gepakt. Toen ik thuis kwam bleek dat 1 kantje helemaal niet dichtgenaaid was. Heb toen maar besloten om een tas van Soul te pakken. deze voelde heel wat degelijker en sterker aan, de vakken zijn allemaal verhard. En tot nu toe nog geen problemen ermee gehad.

Misschien heb ik pech gehad met de tassen van Prologic, maar ik hoef ze niet meer.
Stefan Warbout
Berichten: 74
Lid geworden op: 02-07-2006 15:35

25-05-2008 21:32

don frolich schreef:Misschien heb ik pech gehad met de tassen van Prologic, maar ik hoef ze niet meer.


zijn er mensen die dit ook hebben gehad met tassen van Prologic ?
Vet veel groetjes!
Plaats reactie