Carporter de Luxe


Plaats reactie
Gebruikersavatar
Dries Jacke
Berichten: 2360
Lid geworden op: 01-04-2007 09:29
Locatie: Friesland

18-05-2008 22:02

ik ben van plan om een nieuwe trolley te gaan halen.

Nu kwam ik bij deze uit. Heeft iemand er ervaring mee?

Afbeelding
hans van loghem
Berichten: 524
Lid geworden op: 19-10-2006 21:33
Locatie: rheden

18-05-2008 22:20

Als je de fox trackta bekijkt is die beter als deze, alleen al dat ze de carpporter bij die ENE henghelsportzaak verkopen zou mij al tegen houden om hem daar te kopen!!!!!!!!!!!!
Leven is als een neus, haal eruit wat er in zit!!!!!!!!!
Gebruikersavatar
Dries Jacke
Berichten: 2360
Lid geworden op: 01-04-2007 09:29
Locatie: Friesland

19-05-2008 08:50

verklaar je nader Hans. Hier snap ik even niks van.
Gebruikersavatar
Dennis Toet
Berichten: 42
Lid geworden op: 11-02-2004 21:00

19-05-2008 09:43

ik ben ook op zoek naar een goeie trolley maar deze heeft zijn wiel op de voorkant staan beter is dat deze zich in het midden bevind aangezien je nu al het gewicht op je armen draagt

ik heb me oog laten vallen op een trakker trolley (x trail) maar ben er nog niet helemaal uit
Gebruikersavatar
Edward van Berkum
Berichten: 2799
Lid geworden op: 19-04-2002 02:00
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

19-05-2008 13:15

Top spul die Carp-Porters, zeer tevreden prestige mk2 porter.
Die heeft geen wiel aan de voorkant, maar in het midden, hierdoor heb je 100% geen last met tillen, je hoeft hem mits goed beladen alleen maar op te liften.
Zeer stabiel, uiterst wendbaar en echt geen zwaar lomp ding!

Hans, wat bedoel je met je post....
Verder vergelijk het buizenframe maar eens met een van fox... dan weet je precies waar het verschil zit...
En verder, kan elke hengelsportzaak het importeren uit engeland en verkopen hoor, mits ze maar de moeite nemen... en dat doet de hengelsportreus dan ook erg goed, bovendien werd ik zeer goed geholpen bij het maken van een keuze en testen van modellen waaronder de trackta , en waren zij zeer vriendelijk, dus vanwaar je reactie?

Trackta is overigens ook niet slecht, alleen koos voor de mk2 porter vanwegen de sidebars, extra steun achterop voor je foudraal, en goede gewicht en degelijkheid.... tja ze zijn aan de prijzige kant, maar heb je dan ook wel iets moois voor terug...
Band van de Tracks is wel immens overigens, en systeem om wiel los te halen ingenieus, maar qua degelijkheid komt het niet in de buurt van een carp-porter.

Verder info of vragen hoor ik graag van jullie...

Zoek ook even op prestige of carp-porter .... en check ook even deze website http://www.prestige-engineeringuk.co.uk/mk2porter.asp

Groet,

Edward
Henk Teunissen
Berichten: 1180
Lid geworden op: 14-05-2002 02:00
Locatie: Doetinchem

19-05-2008 17:54

Hans,je maakt mij ook nieuwsgierig wat er met DIE hegelsportzaak is,mag ook per PB,groeten Henk
hans van loghem
Berichten: 524
Lid geworden op: 19-10-2006 21:33
Locatie: rheden

19-05-2008 18:12

Laten we zeggen dat ik zeer slechte ervaringen heb met de genoemde hengelsportzaak. Als ik nu de enigste was geweest zou ik er hier niets over zeggen, maar er zijn veel meer mensen die er slechte ervaringen hebben. Maar ja hij is de enige in de buurt die alles heeft, dus ook een monopolypositie heeft op de andere kleinere of net startende winkels. Maar even ontopic mijn maat heeft hem ook de carporter kort gezegd : een superding!!!!!!!!!!
Leven is als een neus, haal eruit wat er in zit!!!!!!!!!
Gebruikersavatar
Edward van Berkum
Berichten: 2799
Lid geworden op: 19-04-2002 02:00
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

19-05-2008 19:45

Hans,

Tja... wat dat betreft heb ik dus echt geen klagen gehad qua service, kom er dan ook niet dagelijks... maar ben er wel speciaal voor de carp-porter heen gereden en er een mooi dagje van gemaakt...

Verder carp-porter all the way...

Edward
Gebruikersavatar
Remko Berendsen
Berichten: 671
Lid geworden op: 26-10-2006 20:25
Locatie: Westervoort

26-05-2008 17:30

Ik ben ook in bezit van een carporter en wil echt nooit meer wat anders!!! dat ding is oersterk en alles past er op en loop er met 2 vingers in de neus mee weg.
Voor op de verharde paden heb ik 2 extra wielen die er op kunnen dan kun je de carporter gewoon duwen.

En over De Hengelsportreus kan ik vrij kort zijn, Het is gewoon een erg goede winkel die erg klant vriendelijk zijn en beschikken over zeer breed arsortiment ken geen betere winkel en als iets niet in de winkel is dan kan het vaak wel voor je besteld worden.

Ik kom er al rond de 10 jaar denk ik en heb nog nooit problemen gehad, Ik denk dat de mensen die er problemen gehad hebben gewoon erge mierenzeikers zijn en eens in de spiegel moeten kijken dan zien ze het probleem denk al heel snel.

gr remko
Plaats reactie