Arca beetmelder set


Plaats reactie
Mike hiep
Berichten: 2
Lid geworden op: 23-04-2008 10:27

23-04-2008 10:37

Hallo mensen,
ik weet dat er al een aantal bericht zijn die over deze pieper set gaan, Alleen zijn deze alweer van een tijdje terug. Misschien zijn er nu meer mensen met deze set en dus meer meningen.

Wat ik graag zou willen weten wat jullie ervaring is met deze set en of er miss een alternatief is dat beter is dat in dezelfde prijsklasse ligt. En ja ik weet dat de fox en delkim producten beter zijn maar ik heb geen fox en delkim portomonnee :)
Gebruikersavatar
Martin Beek
Berichten: 813
Lid geworden op: 14-03-2003 01:00
Contacteer:

23-04-2008 10:45

viewtopic.php?f=38&t=47743&start=0&st=0&sk=t&sd=a&hilit=Arca+piepers

Ik denk dat je in dat topic het meeste vind. Weetniet of je die al bekeken had, daar worden ze namelijk onder een andere naam genoemd. Het zijn echter dezelfde als de Arca Specimen set.

Ikzelf was er niet zo blij mee, maar de winkelier waar ik ze bij teruggebracht heb en geruild voor een Prologic Senzora set zei dat dit het enige setje was dat hij terug had gekregen, en dat hij er toch heel wat verkocht had.

Ik denk dus dat dit een prima setje is voor als je geen Fox of Delkim portomonee hebt. Je moet wel van de losse piepjes houden. Volle fluiters behoren bij deze set tot het verleden :P
Gebruikersavatar
Michiel de Vries
Berichten: 1359
Lid geworden op: 13-10-2006 00:13
Locatie: Leiden

23-04-2008 12:11

dat is het enige nadeel, dat je niet echt een volle fluiter krijgt maar een orkest :P

maar voor de rest een top setje
waar je eventueel ook naar kunt kijken is een draadloos setje van ultimate, bijv Ultimate Striker WSX Set kost 120 euro
Gebruikersavatar
Peter kuipers
Berichten: 1254
Lid geworden op: 20-03-2007 20:17
Locatie: Dokkum

23-04-2008 19:37

for 150€ heb je ook 2 x delkim ev plus. Tenzij je beslist draadloos wil dan word het geen optie maar die delkims hoor je wel hoor ik slaap er niet door heen.
vr gr peter
Mike hiep
Berichten: 2
Lid geworden op: 23-04-2008 10:27

23-04-2008 20:39

De arca's zijn dus aardig voor zijn prijs. Aangezien ik niet wakker word van de piepers zonder een sounderbox naast mijn oor en ook op een spot vis waar ik minimaal 30 meter van me hengels zit is een draadloos setje het beste. Een draadje over de grond waar je lompe vismaat met ze maat 46 telkens tegen aan trap als hij een run heeft is ook niks.

Ik begrijp dat de delkims en Foxjes ook goed hard gaan maar das niet zo fijn voor de bewoners om de plas.

Misschien dat jullie ook een mening hebben over de volgende set : 2 delkim of fox piepers in combinatie met de ultimate onvanger en zender. waardoor ik later misschien nog kan overstappen op een ontvanger en zender van delkim ( als ik wel een delkim of fox portomonnee heb :lol: )
michael willem
Berichten: 42
Lid geworden op: 19-02-2008 20:13

24-04-2008 10:18

arca's geloof mij nu meer gewoon niet kopen naar 2dagen ze te hebben gebruikt deed mijn ontvanger het al niet meer en begonnen de problemen.
Gebruikersavatar
Michiel de Vries
Berichten: 1359
Lid geworden op: 13-10-2006 00:13
Locatie: Leiden

24-04-2008 12:06

michael willem schreef:arca's geloof mij nu meer gewoon niet kopen naar 2dagen ze te hebben gebruikt deed mijn ontvanger het al niet meer en begonnen de problemen.


ik vis er al een jaar probleemloos mee, en heeft aardige stormen, en behoorlijk veel regen gehad, en ze zijn nog steeds prima

en mike, als een ultimate ontvanger werkt op een fox of delkim, zou ik persoonlijk voor foxjes gaan, delkims zijn wel mooi enzo, maar vind 150 - 200 euro gewoon asociaal veel voor één pieper
Plaats reactie