TXR of Senzora


Plaats reactie
Gebruikersavatar
Carlo Knipschild
Berichten: 157
Lid geworden op: 01-03-2004 10:22
Locatie: zuid Limburg

06-04-2008 17:41

Ben eens aan het rondkijken voor een draadloos systeem voor rond de 150euro.
Nu zag ik het topic over de Gardner ATT maar deze valt toch al af ivm de prijsklasse.
Nu is het dus zo of een geheel nieuw systeem (Prologic Senzora bijv) of een goede 2de hands TXR. :roll:
Wat zou je doen en kennen de systeems evt nadelen?
Kijk net even verder dan je neus lang is!
Gebruikersavatar
Davy Meulenberg
Berichten: 628
Lid geworden op: 06-06-2007 13:33

06-04-2008 19:24

Chris, ikzelf zit met hetzelfde!
Ik had hier een topic over geopend en er waren wat negatieve maar ook positieve ervaringen over.
Ik zit dus sterk te twijfelen tussen een senzora draadloze set, of een fox rx of lxr set (nieuw of 2e hands)
ik heb de senzora's in de winkel bekeken, en moet zeggen het ziet er allemaal mooi uit.
Plus je hebt er garantie op, en als het kapot mocht gaan kun je ze omruilen.
Dus ikzelf denk dat ik toch voor de senzora's ga, en als het eventueel niks is, breng ik ze terug en ga ik uiteindelijk toch voor de rxen.
Want voor de prijs van de rxen nieuw, kan ik 4 senzora setjes halen.
Wannie Wedduh?!
Gebruikersavatar
Carlo Knipschild
Berichten: 157
Lid geworden op: 01-03-2004 10:22
Locatie: zuid Limburg

06-04-2008 22:08

Davy dat ben ik gelijk met je eens.
Maar ik ben wel aan het kijken voor een los draadloos-systeem dus geen gehele set met optonics (even voor de duidelijkheid :wink: )
Kijk net even verder dan je neus lang is!
Gebruikersavatar
Patrick Hitija
Berichten: 405
Lid geworden op: 20-03-2004 22:24
Locatie: Holland

13-04-2008 13:19

Mannen,

Ik heb wat bijdrage's gedaan in http://www.karperwereld.nl/board/viewtopic.php?f=38&t=47243
m.b.t. het pro logic setje.
Maar de motivatie werd me snel ontnomen gezien de reactie's....

dus bij deze ..:
jullie hebben 'm zelf al gezien begreep ik, als de batterijen erin zitten en het wat "gewicht" krijgt voelt het allemaal nog wat steviger..

er zitten 2 kabelsets bij t.w. 1 van ca. 60 cm/voor op de buzzerbar
en 1 van ca. 10 m/ voor een opstelling wat verder uit mekaar( of een combi hiervan....)

Dus tot zover ben ik niet ontevreden ...., maar de praktijktest( en daar gaat het toch om!) laat nog even op zich wachten( helaas, kutbaas :roll: )

Dus waar ik nog benieuwd naar ben:
- batterij levensduur
-ontvangst/bereik
- weersbestendigheid
( EN natuurlijk of het "vet cool" eruit ziet 8) )

Dus als jullie benieuwd zijn kan ik met wat weekjes wel wat meer bevindingen geven...

hoor't wel

grtz

pet
live the life you love and
love the life you live ..
Martin Taal
Berichten: 67
Lid geworden op: 14-06-2002 02:00
Locatie: Leidschenveen (beter bekend als D'Haag)

13-04-2008 22:42

Hallo,

Ik heb onlangs een setje Pro logics Senzora´s (wireless) aangeschaft (omdat mijn FOX LXR receiver er mee ophield en samen met mijn Fox microns, probleem met de ledjes, ter reparatie is opgestuurd), voor iets van Euro 180,00.

Prijs/kwaliteit verhouding van de Senzora´s is prima.
De gevoeligste stand had wel iets gevoeliger gemogen en verder er zit een kleine (korte) vertraging tussen de pieper en de ontvanger.

Groet,
Martin
Gebruikersavatar
maurice van driel
Berichten: 276
Lid geworden op: 30-03-2008 17:19

22-04-2008 14:50

heb inmiddels ook een set 4+1 aangeschaft ... ziet er goed uit . en genoeg mogelijkheden voor mij. . niks verkeerds mee .. in ieder geval weer een aantal jaren plezier van...en hopelijk meer ..de prijs en de kwaliteit is ook goed te noemen.. en t geluid is ook ok..
Plaats reactie