voerboot ombouwen en kopen


Plaats reactie
Gebruikersavatar
Joost Beekhuizen
Berichten: 52
Lid geworden op: 02-10-2007 10:50
Locatie: Heteren (vlakbij Arnhem)

11-03-2008 11:53

hey mensen


Ik wil binnnenkort eens een voerboot aanschaffen
Ik hoor goede verhalen over de carpcatcher en powercatcher boten en omdat hier een voervijzel op kan

Ik heb meer vertrouwen als het voer wat meer verspreid ligt en dit makkelijker kan met een voervijzel vandaar

nou heb ik een aantal vraagjes

als ik nou de carpcatcher koop waar nog geen voervijzel en fishfinder op zit is dit dan moeilijk om zelf later een keer op de voerboot te bouwen of beter door iemand laten doen? hoeveel zou dat ongeveer gaan kosten iemand leuk adresje anders?

een cuda 168 ( geen portable) heb ik nog liggen deze kan omgebouwd worden naar draadloos zag ik maar waar kan ik dat kopen en hoe bevestig ik dit dus op de boot? (of de cuda 168 verkopen en een andere fishfinder kopen :roll: )

oja kan ik met een voervijzel van deze boten ook los voer droppen en halve doorgeknipte boilies?

bedankt voor jullie hulp alvast :P
Laatst gewijzigd door Joost Beekhuizen op 12-03-2008 16:46, 4 keer totaal gewijzigd.
Peter Bruil
Berichten: 80
Lid geworden op: 02-11-2004 22:59
Locatie: Doetinchem

11-03-2008 13:08

Ik heb zelf een powercatcher. Als ik het goed moet er bij de voervijzel rekening gehouden worden bij de bouw van de boot. Dus deze is later niet te plaatsen. Een dieptemeter is later wel te plaatsen en hoeft dus niet direct te gebeuren. Met eeen voervijzel kun je van alles verplaatsen, ook doorgeknipte boilies.

Voor welke boot je ook gaat, ze hebben allebei hun eigen specialiteiten, voor mij is het de powercatcher geworden, omdat je deze met 1 hand kunt bedienen (geen roer). Wel heb ik er direct de digitale voltmeter op laten zetten. Dit is natuurlijk wel makkelijk om te kijken of je nog een keer kunt uitvaren.

Ik heb er in ieder geval veel plezier van, suc6 met je keuze.
Peter Nys
Berichten: 541
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00
Locatie: Belgie (Tongeren)
Contacteer:

11-03-2008 13:24

hoi,

De bt boten kunnen allemaal uitgebreid worden. Je kan dus nu makkelijk het basis model kopen en achteraf laten uitbreiden met vijzel, zonnepaneel,dieptemeter etc... Je kan dit zelf doen als je er verstand van hebt, maar je kan het ook aan Tony schrijver zelf laten doen. Je krijgt er ook een zeer goeie service...

Wat ik je wel wil aanraden is dat je best onmiddelijk een 4 kanaals zender erbij neemt. Deze heb je later toch nodig als je wil uitbreiden.

Mvg

Peter
Gebruikersavatar
Joost Beekhuizen
Berichten: 52
Lid geworden op: 02-10-2007 10:50
Locatie: Heteren (vlakbij Arnhem)

14-03-2008 17:08

bedankt voor de reactie ik had geinformeerd naar iemand op marktplaats die in fishfinders voor voerboten doet.
Hij vroeg 380 euro voor het ombouwen van mijn fishfinder en het gene wat op de carpcatcher moet worden bevestigd.

wat vinden jullie van die prijs?
weet iemand ergens ook een ander goed eventueel goedkoper adresje hier voor?

gr joost
Plaats reactie