fox kwik change pop up weights


Plaats reactie
damian mijboom
Berichten: 255
Lid geworden op: 14-06-2006 17:22

05-03-2008 20:15

hoe krijg je in vredes naam die fox kwik change pop up weights op je lijn

als ik ze op de lijn doe en dan dat rubber strak trek en erin wil doen krijg ik hem er echt niet in ,of dat loodje schiet weg :evil: :evil:

dit gebeurt me thuis al dus laat staan aan de waterkant dan horen ze het in keulen donderen vrees ik :lol:

dus wie heeft er ervaring mee
Gebruikersavatar
Hans Sluijter
Berichten: 413
Lid geworden op: 27-07-2006 11:57
Locatie: Steenderen

05-03-2008 21:12

Ik gebruik deze loodjes ook wel eens en ik weet wat je bedoelt. Het was even wennen in het begin. Je moet het rubber zover mogelijk uittrekken en dan gaat het er echt wel in. Ik pak altijd een lang stuk van dat rubber ( dat is makkelijker om uit te trekken). Dat trek ik dan zo ver mogelijk uit. Het loodje heb ik dan voor me op tafel liggen met het spleetje omhoog en druk dan het rubber in het spleetje. ( lekkere zin die laatste haha :P ) succes
Gebruikersavatar
Jody Ketelaar
Berichten: 19
Lid geworden op: 19-03-2007 09:15
Locatie: Assen
Contacteer:

06-03-2008 08:51

Ik vind het wel handige loodjes maar je moet er wel ff aan wennen. Als je eenmaal het rubber in het lood heb kun je ze ook zo weer van de lijn afhalen en er later weer opzetten zonder de lijn te beschadigen.
I live in my own little world.. But its oke they know me here..
berx gilbert
Berichten: 116
Lid geworden op: 17-11-2006 17:35
Locatie: genk

07-03-2008 18:41

hallo allen ,
wie weet waar ik de pop up loodjes kan bemachtigen van af bb en kleiner .
ik heb zo een distributeur gekocht met een hele rits van verschillende gewichten , nu gebruik ik veel de bb en het maatje kleiner maar ik vind ze nergens in de winkel .
ze hebben alleen de swan , aaa en de bb
deze laatste is nog te verkrijgen maar de kleinere worden blijkbaar niet verdeelt door fox .

grt gilbert
als karpers en vrouwen niet op de stek (?) zijn kun je ze niet vangen
zeg da ik et gezeet em
Plaats reactie