Korda is er schijnbaar met geheel vernieuwde sytemen en lood. Wie heeft het al gezien of misschien al geprobeerd in praktijk?
Groetjes Tim
KORDA VERNIEUWD
- Bart Janssen
- Contacteer:
Korda is inderdaad met nieuwe producten bezig geweest. Als het goed is kun je de meeste al aankopen op de beurs in Zwolle.
Ik heb beloofd verder niets over de producten te zeggen. Zitten wel wat interessante dingen bij.
Dus check it out op de beurs.
Groet
Bart.
Ik heb beloofd verder niets over de producten te zeggen. Zitten wel wat interessante dingen bij.
Dus check it out op de beurs.
Groet
Bart.
-
een copy van een copy en weer duurder zeker geef mij maar dat spul van pb en loc-jaw het werkt en is nog te betalen ook.
nick
nick
-
Op 2003-02-04 22:38, schreef nick turner:
een copy van een copy en weer duurder zeker geef mij maar dat spul van pb en loc-jaw het werkt en is nog te betalen ook.
nick
don't start what you can't finish
-
aha! ben ook zeer benieuwd!!
is alleen nog wachten totdat ze bij ultimate weggaan. Dan wordt de rotzooi misschien ook eens op tijd geleverd
is alleen nog wachten totdat ze bij ultimate weggaan. Dan wordt de rotzooi misschien ook eens op tijd geleverd
Oh oh oh,
Laat ze eerst maar eens wat consequenter worden in de maten van de inserts en die klote-shockleader-sleeves
, maar voor de rest is het prima spul.....
WB
Laat ze eerst maar eens wat consequenter worden in de maten van de inserts en die klote-shockleader-sleeves

WB