Ivo voerboot Big Dropper


Plaats reactie
Henk Teunissen
Berichten: 1180
Lid geworden op: 14-05-2002 02:00
Locatie: Doetinchem

28-02-2008 20:49

Hallo,wie gebruikt de voerboot van Ivo Druyts,de zg. Big Dropper en wat zijn de meningen daarover,en wie heeft er evt.een te koop?
Groeten henk
Gebruikersavatar
lust frank
Berichten: 816
Lid geworden op: 24-09-2004 22:50
Locatie: Koolskamp - België
Contacteer:

29-02-2008 00:07

Hoi Henk,

Ik gebruik deze nu al een paar jaartjes en moet zeggen naar alle tevredenheid. Ik heb tot nu toe nog geen betere voerboot gevonden.

Je kan deze op heel grote afstand inzetten en is zeker heel stabiel bij het varen. Door gebruik te maken van een V-mixer is de boot goed te besturen door middel van één joystick.
Is ook heel gemakkelijk dat je tijdens het varen kan overschakelen naar de andere batterij. Ik gebruik zelf een 12V en een 6V batterij. Op 12V vaart de boot snel maar heb je het nadeel dat de batterij wel vlugger plat is. Op 6V vaart de boot trager, maar deze batterij gaat dan wel ontzettend lang mee.

Een tevreden Ivo gebruiker,
Frank
----------------------------------------------------
bezoek onze site en forum http://www.carpmates.be
----------------------------------------------------
http://www.fishing.be
----------------------------------------------------
K. van den Herik

29-02-2008 07:41

Henk,

Idem, alleen heb ik hem iets korter.

Ook handig dat je aan en uitzetten op elke willekeurige manier kan doen.

De dieptemeter werkt bij mij prima. Nu ben ik op een water bezig waarbij ik een slecht signaal krijg bij de overgang van 6 meter en naar dieper. Waar het aan ligt weet ik niet, niet aan de afstand.

Op kk pak ik de buurman die 400 meter verder zit.


MVG

Klaas
sjakie lips
Berichten: 191
Lid geworden op: 05-05-2004 20:45

01-03-2008 10:58

is inderdaad een perfecte boot met legio mogelijkheden en heb je een probleem dan kun je onmiddelijk bij ivo terecht en klaas ik heb de zelfde problemen met de diepte meter maar neem effe contact op met ivo want die heeft de oplossing voor dit probleem gevonden en gaat ook mijn boot dit voorjaar aanpassen
het heeft iets te maken met de antenne plaatsing dacht ik
Plaats reactie