Karsten Tenten


Plaats reactie
Gebruikersavatar
Rein Dekker
Berichten: 161
Lid geworden op: 17-01-2002 01:00
Locatie: Oosterwolde
Contacteer:

01-02-2003 19:06

Wie o wie heeft er ervaring met een karsten tent?
Ik heb deze tent vorig jaar mogen bewonderen bij een stel Nl. karpervissers op Lac Du Der, en ik moet zeggen ik was onder de indruk.
Ik weet hij is niet goedkoop maar volgens mij is hij de prijs zeker waard.
Maar als er iemand slechte ervaringen mee heeft dan hoor ik dat graag.
Natuurlijk positive dingen wil ik ook graag horen.
Al met al alle info is welkom
Groetjes Rein

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Rein Dekker op 2003-02-01 19:13 ]</font>
Peter Silvertand
Berichten: 47
Lid geworden op: 21-01-2002 01:00
Locatie: Landgraaf

02-02-2003 12:25

Rein,

Mijns inziens id de Karsten het beste wat er op het gebied van lange(re) sessies te koop is.......
Kortere "mobiele" sessies zijn duidelijk in het voordeel van de aqua armadillo, ook een topper, ik gebruik ze beiden en zijn m.b.t. hun eigen specifieke eigenschapen onklopbaar...

Peter
Gebruikersavatar
Rein Dekker
Berichten: 161
Lid geworden op: 17-01-2002 01:00
Locatie: Oosterwolde
Contacteer:

02-02-2003 18:51

John,

Kijk maar eens naar deze site, misschien dat je daar iets aan hebt.
<!-- BBCode auto-link start --><a href="http://www.carpweb.com/discussie/messages/250/228.html" target="_blank" class=bericht>http://www.carpweb.com/discussie/messages/250/228.html</a><!-- BBCode auto-link end -->

Rein
Gebruikersavatar
Hans Brinkel
Berichten: 5271
Lid geworden op: 04-02-2003 01:00
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

05-02-2003 21:00

Karsten is gewoon de TOP, geen knullig gedoe met stokken e.d..opblazen en hij staat als een huis, de enigste tent die ook echt stormvast te zetten is.
Ik ben dermate tevreden over deze tenten en de service en de garantie die karsten geeft dat ik afgelopen jaar zelfs een gezinstent heb gekocht van Karsten.
Nadeel enkel zijn zware gewicht....maar eh.zoals Cruyff zegt elk nadeel heb zijn voordeel..of was het nou andersom??
Martijn Nederpel
Berichten: 4864
Lid geworden op: 28-02-2002 01:00
Locatie: leeuwarden

06-02-2003 14:30

enige nadeel?? misschien volg ik ut niet helemaal meer in de wereld van de karpervisserij maar heb wel door dat gewicht er niet meer toe doet als ik al die rvs rodpods en steunen zie en nu ook al het gewicht van de tenten....vraag me af hoe jullie dat allemaal voor een korte sessie mee slepen en in wat voor auto jullie rijden????

mvg martijn
Gebruikersavatar
Rein Dekker
Berichten: 161
Lid geworden op: 17-01-2002 01:00
Locatie: Oosterwolde
Contacteer:

06-02-2003 20:21

Martijn je hebt inderdaad gelijk dat wij veel mee nemem naar de waterkant, maar zo'n karsten tent gebruik ik hier niet om een weekendje te vissen.
Hij is meer bedoeld voor frankrijk, want als je een week of langer aan de waterkant zit is het toch maar lekker dat je in goede tent zit.
Het is ook in frankrijk niet altijd zomer, het kan er behoorlijk spoken.
Ja en dan om dat materiaal allemaal te gaan vervoeren valt ook echt niet mee.
Al rij ikzelf in een Landrover toch heb ik nog te weinig ruimte.
Nu hebben wij de vorige keer een bus gehuurd en dit voldoet ons mieters alles kan mee en we kunnen in een auto.

Jongens allemaal bedant voor jullie reactie ik denk dat ik er wel uit ben en dat het maar een Karsten moet worden.

Mg. Rein Dekker
ps. misschien tot op de karper beurs in Zwolle
Gebruikersavatar
Rogier Koopal
Berichten: 601
Lid geworden op: 06-03-2002 01:00
Locatie: Beilen
Contacteer:

06-02-2003 20:38

Rein vraagje.. Koop je alleen zo`n mega dure tent voor frankrijk,.. Dan neem ik aan dat je of heel vaak gaat of heel lang blijft? kan anders dan toch niet uit, zeker als je ook nog een armadillo hebt?

_________________
R.Koopal

* Go to heaven, fish like hell*

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Rogier Koopal op 2003-02-06 20:40 ]</font>
Gebruikersavatar
Rein Dekker
Berichten: 161
Lid geworden op: 17-01-2002 01:00
Locatie: Oosterwolde
Contacteer:

06-02-2003 21:10

Beste Rogier,
Inderdaad koop ik zo'n tent voor Frankrijk, bij mij speelt kwaliteit een belangrijke rol en als zoiets nou uit kan of niet doet er eigenlijk niet toe.
Wat kan er eigenlijk wel uit?
De een vist met goedkoop materiaal en vangt net zoveel karper of nog meer dan iemand met de duurste spullen.
Het gaat gewoon om het plezier van het karpervissen, en dan is het maar net wat heb je hier voor over?
Alleen ben ik ook nog eens een materiaal freak, en ja dan kan het wel eens een paar duiten gaan kosten.
Ps. ik heb geen armadillo tent ik denk dat je dit verkeerd hebt gelezen.

Groetjes Rein


<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: rein dekker op 2003-02-07 16:33 ]</font>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Rein Dekker op 2003-02-07 16:35 ]</font>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Rein Dekker op 2003-02-07 16:35 ]</font>
Gebruikersavatar
Rogier Koopal
Berichten: 601
Lid geworden op: 06-03-2002 01:00
Locatie: Beilen
Contacteer:

07-02-2003 19:47

Owkee.. Ik snap best dat je een dure tent koopt, maar dacht dat je hem naast een armadillo kocht... Dat snapte ik al niet..

Met niet uit kunnen vind ik een hele dure investering voor alleen een weekje.. Tuurlijk kan nix uit en ik ben ook materiaal geil maar wil dan ook met mijn materiaal vissen...

met vr gr
R.Koopal
Gebruikersavatar
Hans Brinkel
Berichten: 5271
Lid geworden op: 04-02-2003 01:00
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

07-02-2003 21:25

Martijn
inderdaad als het ff kan neem ik enkel een paraplu mee om uit de wind te zitten en neem ik zo weinig mogelijk mee als ik vis in Nederland. voor het buitenland heb ik liever gewoon kwaliteit...en bovenal een tent met een vast grondzeil...ook al mag dit niet overal.
wat auto betreft...ik heb een gewone middenklasser auto..niets bijzonders
Plaats reactie