Daiwa Opusbull 5000 of Tica Scepter GE8000


Plaats reactie
Gebruikersavatar
Dries Jacke
Berichten: 2360
Lid geworden op: 01-04-2007 09:29
Locatie: Friesland

29-01-2008 13:55

Ik ga dit voorjaar zonder baitrunner vissen en mijn oog viel op 1 van deze 2 molens. De prijsklasse is precies hetzelfde.

Van Tica heb ik goede dingen gehoord en van Daiwa ook (wil nog weleens verschillen per molen)


Wie heeft ervaringen met deze molens en kan mij wat nuttige info geven, om eventueel 1 van de 2 molens aan te schaffen. Voor mij is heel belangrijk de slip!

Alvast bedankt voor de reacties.
Wouter van Boekel
Berichten: 68
Lid geworden op: 22-07-2006 09:07
Locatie: Langenboom
Contacteer:

29-01-2008 21:10

tica is super ik heb nu ook scepters wel nieuwere versie, ze hebben een dikkere as als daiwa en shimano. de slip doet niet onder voor die van de 4500 van shimano. ik weet dit uit ervaring omdat ik voordat ik ze kocht twijfelde tussen 4500b en scepter daarom heb ik ze een tijdje allebei van mensen geleend. en toen gekozen voor scepter. maar met de daiwa heb ik geen ervaring
Ksn gewoon doen !!!
Ron Som
Berichten: 328
Lid geworden op: 16-06-2003 02:00
Locatie: Berkel
Contacteer:

29-01-2008 21:10

Als het je echt om de slip gaat zou ik ook eens de Mitchell molens in overweging nemen.
Vis eigenlijk vanaf het begin al met dit merk en ben tot op de dag van vandaag nog nooit teleurgesteld geweest over de slip kwaliteit.
Heb zelf vele andere molens gehad waaronder daiwa en tica maar telkens weer terug naar de mitchell.
Vis nu al weer een aantal jaren met de Armada Pro's en met heel veel plezier :D
Afbeelding

Succes met je zoektocht.

Ron (baitrunner, wat is dat :wink: )
Is het internet ook op zondag open?????
Plaats reactie