Anatec Mono voerboot


J van eeuwijk
Berichten: 10
Lid geworden op: 15-01-2008 21:51
Locatie: Papendrecht

18-01-2008 20:34

Ik ben opzoek naar een nieuwe voerboot ik heb veel goede verhalen gelezen over de Anatec Mono hij is goed te betalen en dat is ook wel mooi mee genomen. Heeft iemand er ervaring mee????
Het leven is net als geld je kunt het op velen manieren besteden, maar je kunt het maar 1 keer uitgeven.
sander dekamper
Berichten: 665
Lid geworden op: 31-08-2004 23:06

18-01-2008 20:46

Hallo ,

Dit is gewoon een perfecte boot waar je geen spijt van krijgt.
Ik ben er DIK tevreden over!!.
Kijk anders even op http://www.fishfun.nl of op http://www.dekarperpagina.nl


gr Sander.
henry hummmel
Berichten: 524
Lid geworden op: 20-10-2007 15:57
Locatie: ter apel
Contacteer:

18-01-2008 22:36

jongens ik kan jullie naar diverse problemen met de anatec voerboot maar 1 ding zeggen koop gewoon en baiter voerboot want voor mij is dit de beste boot .
scheelt je een hoop elende .
Gebruikersavatar
Marco Brand
Berichten: 95
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: H.I.AMBACHT

19-01-2008 07:13

Hallo

Ik heb de anatec mono sinds vorig jaar zomer,en mij bevalt hij prima.
Er zit gewoon goede kwaliteit electronica in.
Het is een snelle boot,met een doseerbare voerbak.

groeten
Jan Peter Teerling

19-01-2008 11:09

Hoor niks anders dan goede verhalen over het bootje.Er zit alleen maar betrouwbare Duitse electronica in,je krijgt er niks voor niks 2 jaar garantie op.Vriend van mij vaart er al een dik jaar mee (na div. andere bootjes gehad te hebben) en is er zéér tevreden mee.Kan uit eigen ervaring zeggen dat de service bij Fishfun super is!

Ga me er ook zo'n snel bootje halen :D
Laatst gewijzigd door Jan Peter Teerling op 19-01-2008 11:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Reinder van Lune
Berichten: 389
Lid geworden op: 06-12-2006 08:49

19-01-2008 11:16

De Anatec is een super boot, waar onderhand geloof ik al 13 jaar knowhow in zit.
Bevalt prima, en fishfun heeft nu een speciale beursaanbieding aangekondigd: Anatec voerboot met inbouw fishfinder rf-15 voor 999,-

zie http://www.fishfun.nl
Gebruikersavatar
stefan andriessen
Berichten: 1604
Lid geworden op: 07-10-2007 18:30
Locatie: gouderak zuidholland
Contacteer:

19-01-2008 11:33

ik ga em zondag halen op de beurs :wink:
J van eeuwijk
Berichten: 10
Lid geworden op: 15-01-2008 21:51
Locatie: Papendrecht

20-01-2008 12:22

Nou dat klinkt allemaal wel positief. Ik ga hem denk ik zaterdag halen op de beurs bedankt alvast.

Gr.
Het leven is net als geld je kunt het op velen manieren besteden, maar je kunt het maar 1 keer uitgeven.
Dominic Berendsen
Berichten: 56
Lid geworden op: 15-03-2007 10:11

20-01-2008 22:46

http://www.allevoerbotenopeenrij.nl/nieuws.html

Ik lees op deze site alleen iets anders over de Anatec... De romp zou snel scheuren ofzo. En hij is zelfs uit productie geweest.
Ik zou eerst alles nog maar eens goed doornemen. Want het is een hoop met geld die je uit geeft.

Groetjes
Laatst gewijzigd door Dominic Berendsen op 20-01-2008 22:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Danny Loch
Berichten: 148
Lid geworden op: 14-01-2006 11:39
Locatie: Bergen op Zoom

20-01-2008 22:50

Voor dat geld is er echt geen beter boot!!! en de service is ook supers!! Deze boot is stabiel en vaart lekker snel .Vaar er nu een jaar mee en zou geen andere willen! Voor vragen mag je altijd mailen!

M.v.g. Danny
sander dekamper
Berichten: 665
Lid geworden op: 31-08-2004 23:06

20-01-2008 23:16

Heb al een aantal bootjes van de "bekende" merken gehad , die volgens de "cijfers" heel erg goed moesten zijn maar het toch niet waar konden maken..............
Brengen voor een service beurt en dan wacht je er gewoon een x aantal maanden op.
En dan valt er een onderdeel gewoon niet in de garantie.
Zo kan ik nog wel even doorgaan .

Kan je vertellen bij de jongens van fishfun ben je verzekerd van een TOP service!!
Aan de anatec mono heb je gewoon een prima boot!
En als je al ziet wat er standaard bij zit , dat moet je vaak bij de andere merken altijd weer los bijkopen en dan word het totale plaatje weer prijzig zat.

gr Sander.
Laatst gewijzigd door sander dekamper op 20-01-2008 23:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Kees de Kock
Berichten: 3
Lid geworden op: 09-07-2007 22:36
Locatie: BoZ

20-01-2008 23:27

Dominic Berendsen schreef:http://www.allevoerbotenopeenrij.nl/nieuws.html

Ik lees op deze site alleen iets anders over de Anatec... De romp zou snel scheuren ofzo. En hij is zelfs uit productie geweest.
Ik zou eerst alles nog maar eens goed doornemen. Want het is een hoop met geld die je uit geeft.

Groetjes


Is een buitengewoon goede boot waar ik al bijna een jaar met volle trevredenheid mee doe varen, helemaal niks mis mee.

gr Kees
Johan Willemsma
Berichten: 90
Lid geworden op: 18-01-2008 11:12

21-01-2008 09:26

Eric Gerrits is de eigenaar/beheerder van de site http://www.allevoerbotenopeenrij.nl , maar verkoopt zelf ook voerboten op zijn andere website: http://members.home.nl/erik-gerrits

Das slim . . . maar niet zo handig lijkt mij om aan te tonen dat je onafhankelijk bent :oops: :oops: :oops:

Oeps . . .

Dominic Berendsen schreef:http://www.allevoerbotenopeenrij.nl/nieuws.html

Ik lees op deze site alleen iets anders over de Anatec... De romp zou snel scheuren ofzo. En hij is zelfs uit productie geweest.
Ik zou eerst alles nog maar eens goed doornemen. Want het is een hoop met geld die je uit geeft.

Groetjes
Jan Peter Teerling

21-01-2008 12:43

[quote="Johan Willemsma"]Eric Gerrits is de eigenaar/beheerder van de site http://www.allevoerbotenopeenrij.nl , maar verkoopt zelf ook voerboten op zijn andere website: http://members.home.nl/erik-gerrits

Das slim . . . maar niet zo handig lijkt mij om aan te tonen dat je onafhankelijk bent :oops: :oops: :oops:

Oeps . . .


Een slager die zijn eigen vlees keurt dus.. :lol:

Microcat een halve ster meer dan een Pondskater en de Baitliner??
Ik zou die site maar met en korreltje/bus/pak/berg zout nemen,klaarblijklijk niet iemand met verstand van zaken.Laten we dat onafhankelijk nog even buiten beschouwing!!
Gebruikersavatar
Danny Loch
Berichten: 148
Lid geworden op: 14-01-2006 11:39
Locatie: Bergen op Zoom

21-01-2008 13:15

sander dekamper schreef:Heb al een aantal bootjes van de "bekende" merken gehad , die volgens de "cijfers" heel erg goed moesten zijn maar het toch niet waar konden maken..............
Brengen voor een service beurt en dan wacht je er gewoon een x aantal maanden op.
En dan valt er een onderdeel gewoon niet in de garantie.
Zo kan ik nog wel even doorgaan .

Kan je vertellen bij de jongens van fishfun ben je verzekerd van een TOP service!!
Aan de anatec mono heb je gewoon een prima boot!
En als je al ziet wat er standaard bij zit , dat moet je vaak bij de andere merken altijd weer los bijkopen en dan word het totale plaatje weer prijzig zat.

gr Sander.


Amen!! volledig mee eens!!
Johan Willemsma
Berichten: 90
Lid geworden op: 18-01-2008 11:12

21-01-2008 13:37

Ben ook benieuwd wie er tot dat zogenaamde testteam behoren.
Om tot een goed oordeel over een voerboot te komen lijkt het mij dat er meerdere mensen de betreffende boot testen. Smaken verschillen niet waar ??!!

Het zou mij niets verbazen dat er helemaal geen testteam is . . .

Erg triest . . . .

Jan Peter Teerling schreef:
Johan Willemsma schreef:Eric Gerrits is de eigenaar/beheerder van de site http://www.allevoerbotenopeenrij.nl , maar verkoopt zelf ook voerboten op zijn andere website: http://members.home.nl/erik-gerrits

Das slim . . . maar niet zo handig lijkt mij om aan te tonen dat je onafhankelijk bent :oops: :oops: :oops:

Oeps . . .


Een slager die zijn eigen vlees keurt dus.. :lol:

Microcat een halve ster meer dan een Pondskater en de Baitliner??
Ik zou die site maar met en korreltje/bus/pak/berg zout nemen,klaarblijklijk niet iemand met verstand van zaken.Laten we dat onafhankelijk nog even buiten beschouwing!!
erik gerrits
Berichten: 6
Lid geworden op: 12-03-2007 13:24

21-01-2008 14:01

Wat een slechte test (valt best wel een beetje mee) allemaal terweeg kan brengen. Ik zal me hier dan ook niet over uitlaten. Wel gek dat er alleen maar vriendjes van een zekere mr fishfun reageren.

Onst test team bestaat uit:
een modelbouw club
mensen met jarenlange ervaring op het gebied van modelbouw
karpervissers

Dus een club van meer dan 10 mensen.
Meer dan genoeg lijkt mij.

De test van de anatec zal nog verder worden aangepast omdat wij uit zeeer betrouwbare bron hebben vernomen dat in de romp van de anatec te weinig weekmakers zitten) Kenners onder u weten wat er dan naar verloop van tijd met een anatec gebeurd.

Nee aan kennis is bij ons geen gebrek.
Dus fishfun dit is het laatste bericht van onze kant.
Wel vinden wij het een beetje zielig dat u op deze manier met kritiek omgaat.

Bij ons liggen vele mails die onze test alleen maar bevestigen.
Uiteindelijk is van uw hetse maar 1 persoon de klos en dat bent u zelf.

Toch wensen wij u nog veel succes met de anatech maar wij gaan de test niet zo schrijven als u hem graag hebben wilt.

Verdere reakties zullen wij op dit forum omtrent dit onderwerp dan ook niet meer plaatsen.

Het voltallige testteam van allevoerbotenopeenrij.
Johan Willemsma
Berichten: 90
Lid geworden op: 18-01-2008 11:12

21-01-2008 14:54

Het is en blijft gewoon een feit dat de site http://www.allevoerbotenopeenrij.nl helemaal GEEN onafhankelijke site is.
Simpel weg vanwege het feit dat jij een online shop op het internet hebt waar je zelf voerboten op verkoopt.
Je snijdt jezelf toch in de vingers als je je 'eigen' boten afkraakt, en je hebt tevens een voordeel op je 'collega' botenbouwers als je op de site allevoerbotenopeerij iets minder positief over hun boten bent dan eigelijk zou moeten.

Ik heb voor de rest geen relatie met de firma fishfun, of hun voerboot Anatec, maar wat ik wel weet is hetgeen waar jij nu mee bezig bent absoluut niet door de beugel kan.

Tevens is het opvallend dat er van alles wordt neergekalkt op de site allevoerbotenopeenrij wat niet concreet is onderbouwd. Het is een soort Prive/Story onder de voerbotensite's, een hoop van horen zeggen, maar weinig tot niets concreets.

Onafhankelijk :oops: :oops: :oops:
Kees de Kock
Berichten: 3
Lid geworden op: 09-07-2007 22:36
Locatie: BoZ

21-01-2008 15:09

erik gerrits schreef:Wat een slechte test (valt best wel een beetje mee) allemaal terweeg kan brengen. Ik zal me hier dan ook niet over uitlaten. Wel gek dat er alleen maar vriendjes van een zekere mr fishfun reageren.

Onst test team bestaat uit:
een modelbouw club
mensen met jarenlange ervaring op het gebied van modelbouw
karpervissers

Dus een club van meer dan 10 mensen.
Meer dan genoeg lijkt mij.

De test van de anatec zal nog verder worden aangepast omdat wij uit zeeer betrouwbare bron hebben vernomen dat in de romp van de anatec te weinig weekmakers zitten) Kenners onder u weten wat er dan naar verloop van tijd met een anatec gebeurd.

Nee aan kennis is bij ons geen gebrek.
Dus fishfun dit is het laatste bericht van onze kant.
Wel vinden wij het een beetje zielig dat u op deze manier met kritiek omgaat.

Bij ons liggen vele mails die onze test alleen maar bevestigen.
Uiteindelijk is van uw hetse maar 1 persoon de klos en dat bent u zelf.

Toch wensen wij u nog veel succes met de anatech maar wij gaan de test niet zo schrijven als u hem graag hebben wilt.

Verdere reakties zullen wij op dit forum omtrent dit onderwerp dan ook niet meer plaatsen.

Het voltallige testteam van allevoerbotenopeenrij.


Erik,

Je hebt natuurlijk eerst goed je 'huiswerk' gedaan omtrent eventuele veelvoorkomende gebreken bij de Anatec's, voordat je overging tot het wereldkundig maken van deze 'ellende'. Ik mag dan ook aannemen dat je ons kan voorzien van wat duidelijke foto's van de diverse Anatec's met hun problemen. Dit zou dan ook tevens aantonen hoe groot de problematiek rondom deze boot dan wel of niet is, want praatjes zijn er al genoeg verschenen. Tijd voor wat tastbare duidelijkheid dus, maar dan liefst wel objektief en niet zomaar uit de lucht gegrepen :lol:

gr. Kees

ps Ben geen direkte vriend van Fishfun,wel een fan van deze goede boot.
Jan Peter Teerling

21-01-2008 15:23

erik gerrits schreef:
De test van de anatec zal nog verder worden aangepast omdat wij uit zeeer betrouwbare bron hebben vernomen dat in de romp van de anatec te weinig weekmakers zitten


Beste Erik,
Wie is die:zeeer betrouwbare bron dan,mss een bron vermelding maken?Of is die bron net zo "Onafhankelijk" in zijn uitspraken zo als jou?

Ik denk dat die bron van jouw zich links van je rechterwijsvinger bevind,of rechts van je linkerwijsvinger. :wink:
Gebruikersavatar
Davy Meulenberg
Berichten: 628
Lid geworden op: 06-06-2007 13:33

21-01-2008 17:46

Wel toevallig dat alleen de crew en gebruikers van de anatec commentaar hebben op "allevoerbotenopeenrij"

Valt mij wel heel erg op, kreeg laatst ook van iemand, noem geen namen, een pb'tje met daarin, dat ik beter voor de anatec kon gaan en ze hadden een mooie beursprijs, toen ik terug stuurde dat ik al overtuigd was om een andere boot te nemen, kreeg ik terug of die boot ook de volgende opties had en of die dit kon en dat kon.

owja ik ben trouwens geen vriend van "allevoerbotenopeenrij" ik ben gewoon onafhankelijk!

Kan iemand me trouwens uitleggen, wat "voerbotenopeenrij" er mee opschiet om fishfun in een slecht daglicht te zetten?
Volgens mij geen redens daarvoor
lukas kramer
Berichten: 16
Lid geworden op: 08-01-2006 17:32

21-01-2008 18:29

ANATEC IS EEN GOED MERK EN VERDER STOPPEN MET DIT GEZEIK.
DE PVDV
Gebruikersavatar
Davy Meulenberg
Berichten: 628
Lid geworden op: 06-06-2007 13:33

21-01-2008 18:36

Zal heus wel een goed merk zijn, hoor je mij ook helemaal niet zeggen.

Maar de gene die juist aan het zeiken zijn zijn de mensen van anatec of degene die een anatec hebben verder hoor je niemand.
Gebruikersavatar
Danny Loch
Berichten: 148
Lid geworden op: 14-01-2006 11:39
Locatie: Bergen op Zoom

21-01-2008 18:50

Davy,

Hoe kan je nou een mening over een boot geven, zonder dat je er een bezit. Het is toch logisch dat de mensen die zo'n boot bezitten een tegen antwoord geven, in de zin dat er niets op aan te merken is. En dan zit jij te verkondigen dat de eigenaren lopen te zeiken! Het lijkt mij vrij logisch je als bezitter of verkoper achter je product staat!

M.v.g. Danny
Johan Willemsma
Berichten: 90
Lid geworden op: 18-01-2008 11:12

21-01-2008 18:52

Davy Meulenberg schreef:Wel toevallig dat alleen de crew en gebruikers van de anatec commentaar hebben op "allevoerbotenopeenrij"

Valt mij wel heel erg op, kreeg laatst ook van iemand, noem geen namen, een pb'tje met daarin, dat ik beter voor de anatec kon gaan en ze hadden een mooie beursprijs, toen ik terug stuurde dat ik al overtuigd was om een andere boot te nemen, kreeg ik terug of die boot ook de volgende opties had en of die dit kon en dat kon.

owja ik ben trouwens geen vriend van "allevoerbotenopeenrij" ik ben gewoon onafhankelijk!

Kan iemand me trouwens uitleggen, wat "voerbotenopeenrij" er mee opschiet om fishfun in een slecht daglicht te zetten?
Volgens mij geen redens daarvoor


Zoals ik al reeds eerder vemelde, ik heb niks met fishfun/anatec te maken, en hun ook niet met mij. Ik ben ook niet de trotste bezitter van deze voerboot, maar hoogstwaarschijnlijk wel na aankomend weekend.

Geef in ieder geval toe dat je na het lezen van voorgaande postings ook vraagtekens hebt bij allevoerbotenopeenrij.nl en Dhr. Gerrits . . ik iniedergeval wel !
Het feit dat Dhr. Gerrits zich nu wijzelijk stilhoudt spreekt ook voor zich . . .

Gegroet,
Johan