Ervaring met ProLogic Wilderness warmtepak?


Plaats reactie
Ray Schra
Berichten: 1306
Lid geworden op: 04-01-2002 01:00

02-11-2007 23:07

Zag deze vorige week in de winkel hangen:

Afbeelding

Ziet er goed uit, maar heeft iemand er ervaring mee?

Twijfel tussen dit pak en de Trakker bundle deal.

Alvast bedankt.

Gr. Ray
Gebruikersavatar
Martijn de Boer
Berichten: 350
Lid geworden op: 03-12-2005 19:52

03-11-2007 08:36

Ray,

Ik ben in bezit van de max-4 versie van dit pak. Deze is kwa eigenschappen hetzelfde, alleen dan camou.
Deze jas en broek brevallen me echt uitstekend! Nooit meer koud, vaak zelfs eerder veel te warm! dus dan de binnenvoering eruit en de temperatuur is weer prima!
In het voorjaar en najaar laat ik s'nachts mijn slaapzak thuis, dit pak houdt me dan met gemak warm! Zelfs als ik helemaal geen tent opzet.
De jas is ook echt goed winddicht en waterafstotend, en vooral ademend! Dat is iets wat ik als "slecht weer visser" erg belangrijk vind. (ik vis ook weleens als de zon schijnt hoor :) )
Verder alleen maar positieve dingen, de elastiek, het neopreen, er is echt wel aan het comfort van de visser gedacht bij Prologic!

Ik heb alleen (na 1 jaar gebruik) pas 2 minpuntjes kunnen ontdekken:
- Er zit geen extra flapje bovenaan de rits, waardoor je met dichtgeritste jas dus een ijskoude rits tegen je kin aan hebt
(ik los dit op door de fleece binnenvoering wel helemaal dicht te trekken, maar de jas de bovenste 5 cm open te laten)
- de twee trekkoordjes aan de zeikant (op heuphoogte) om de jas trak te trekken. De touwtjes zijn wel een probleem, want zodra je dus je jas bij je heup hebt aangespannen, zullen de touwtjes maximale lengte worden en blijf je tussen de struiken, in de trein, op de fiets OVERAL aan vast hangen met die touwtjes....
(Dit heeft mijn ma opgelost door aan de binnenkant van de jas 2 lusjes te maken zodat ik de touwtjes aan de binnekant van de jas draag)

Succes met je keuze.

Groeten, Martijn
Als ze me missen... ...dan ben ik vissen!!
Plaats reactie