Hulp gezocht FOX-LXR pieper


Plaats reactie
Flip Scheggetman
Berichten: 28
Lid geworden op: 03-09-2006 14:02
Locatie: Hoge Hexel

30-08-2007 11:27

Hallo, tijdens mijn laatste sessie in Frankrijk is een van mijn LXR's er mee gestopt. Altans er komt geen geluid meer uit. IK vermoed dat er een draadje van de speaker los zit, tijdens het binnen draaien van in elkaar gedraaide lijnen kreeg de buitenste LXR een behoorlijke klap.

Mijn vraag is wie kent er een adres, of een electronica wizard die hier uiteraard tegen betaling, eens naar kan kijken. Elke informatie is welkom.

Ik vis al een jaar of 10 met de LXR, en heb verder nog nooit een probleem gehad, misschien is er iemand die dit ooit ook heeft meegemaakt.

Mocht er iemand zijn die een LXR heeft liggen, kleur maakt niet uit, dan gaarne een mailtje.

Alvast bedankt en tight lines,.. Flip
Martijn Nederpel
Berichten: 4864
Lid geworden op: 28-02-2002 01:00
Locatie: leeuwarden

30-08-2007 11:58

flip

Je hoefd geen wizzard te zijn schroef hem open en kijk of er een draadje los zit. Als je het niet aandurft bezioek eens een plaatstelijke electronicazaak voor een klein bedrag willen zij er ook wel es naar kijken!
Flip Scheggetman
Berichten: 28
Lid geworden op: 03-09-2006 14:02
Locatie: Hoge Hexel

30-08-2007 19:40

Martijn, ik heb hem open gemaakt, dat was makkelijk. Maar volgens mij is er verder kennis nodig op het gebied van FOX-piepers, iemand die dit vaker doet, of eerder heeft gedaan.
Dus lokaal een electronica zaak, helpt ook niet, denk ik.

Tight lines, Flip
Plaats reactie