nieuwe baitboat


Plaats reactie
Gebruikersavatar
Henk Janssen
Berichten: 1249
Lid geworden op: 02-02-2002 01:00

23-08-2007 11:12

Hallo,
er is (alweer) een nieuwe voerboot op de markt gekomen,
de boboot ~~bullet~~
Buiten het feit dat je een behoorlijke veer moet laten 2000 euro,zou ik graag de vaareigenschappen willen zien.
Misschien heeft iemand hem al,graag FILMPJE.
gezien de vorm van het onderwaterschip(romp) zal hij met een beetje golfslag behoorlijk in de golven gaan duiken, mede ook door de vorm van de boeg.
groet Henk
Gebruikersavatar
joris Leferink
Berichten: 837
Lid geworden op: 15-12-2002 01:00
Locatie: Haaksbergen

23-08-2007 22:40

Als ik jou was zou ik voor dat geld een Anatec of een microcat halen.

Ik vind het maar een kermis atractie die dingen.

Groeten Joris
Gebruikersavatar
Lukas den Admirant
Berichten: 521
Lid geworden op: 21-11-2006 20:04
Locatie: Hoogeveen

23-08-2007 22:47

joris Leferink schreef:Als ik jou was zou ik voor dat geld een Anatec of een microcat halen.

Ik vind het maar een kermis atractie die dingen.

Groeten Joris


nog beter, draai voor die 2000 euro 400 kilo boilies 8)
sorry voor deze reactie maar als ik miljonair was zou ik nog neit zon ding aanschaffen alleen vangwege de prijs, bovendien vind ik het geen leuke manier van vissen.
Maar als je hem ECHT nodig bent zou ik hem gewoon kopen :P

gr lukas,
Gebruikersavatar
remon van dusschoten 2
Berichten: 921
Lid geworden op: 08-07-2007 08:19
Locatie: nijkerk
Contacteer:

24-08-2007 20:09

als hij groen was was het al een heel ander gezicht drie voer bakke is niet gek.alhoewel een voervijzel is ook niet gek heb je wel honderd voerbakke
steun de ksn wordt lid

http://www.watersense.nl
Gebruikersavatar
Henk Janssen
Berichten: 1249
Lid geworden op: 02-02-2002 01:00

24-08-2007 21:17

Ik wil hem ook niet aanschaffen.
ik ben al jaren gelukkig met mijn standaard baitboat van AT

Ik vind alleen de prijs van die bobooot een beetje over de top,ook met die fishfinder erop.
En het feit dat je er geen opties vanaf kan halen, slikkken of stikken dus
ik weet het wel
not dus
Jaco Boudestijn
Berichten: 4
Lid geworden op: 27-08-2007 14:51
Locatie: Krimpen aan de Lek
Contacteer:

27-08-2007 15:08

Beste Henk en andere.

Hierbij nodig ik je/jullie uit om eens met de boboot te komen varen. Ik kan jullie natuurlijk niet via deze weg overtuigen, maar ben ervan overtuigd dat ik dat wel aan de waterkant kan. Hoe dan ook hoop ik dat jullie mijn boten een kans geven.
Wat betreft de vaareigenschappen, kan ik je vertellen dat deze echt goed is, maar nogmaals dit zal je zien wanneer je er pas echt mee vaart.

Jaco. :D
Gebruikersavatar
Henk Janssen
Berichten: 1249
Lid geworden op: 02-02-2002 01:00

28-08-2007 20:29

hoi jaco, heb je geen filmpje ,
wat de volgeladen boot doet met een golfje van rond de 30 cm.
als ik de vorm met oa mijn boot baitboat van AT vergelijk is hij nogal spits,en mijn boot duik in een golf als deze rond de 40cm is volgeladen en dan heeft de mijne een stompe neus.
daarbij vind ik de boot behoorlijk aan de prijs voor een schroef aangedreven boot.

maar dat is mijn mening, ik kan met mijn bootje lezen en schrijven, dus ik heb geen behoefte aan een nieuwe boot.

groet henk
Jaco Boudestijn
Berichten: 4
Lid geworden op: 27-08-2007 14:51
Locatie: Krimpen aan de Lek
Contacteer:

28-08-2007 21:34

Henk,

De film wordt nog gemaakt en is binnenkort op de site te zien.
Wat betreft het in een golf duiken, kan ik kort zijn. Dit doet de boot niet, mede juist door zijn spitse vorm. Ik heb met de boot getest met een wind rond kracht 8. Daarbij ook met een gerenomeerde en veel verkochte boot gevaren. Beide boten voorzien van 1.5kg ballast. De bullet bleef gewoon varen, daar waar de andere boot niet meer van de kant af kwam.
De prijs is natuurlijk enorm, maar kan je vertellen dat ondanks dat de winstmarge zeer klein is. Alles wat in de boot gebruikt wordt zijn topspullen en kwaliteit kost geld. Daarbij is een prijs vergelijk met andere boten hier terecht, want koop je een boot met dezelfde opties die op de boboot zitten, dan ontloopt dat elkaar niet veel.
De reden dat ik alleen full option boten maak is puur om boten op voorraad te kunnen bouwen, zodat klanten direct over een boot kunnen beschikken. Tevens maakt dit het produktie proces een stuk eenvoudiger.

Hoe dan ook blijft mijn aanbod om eens te komen varen open staan, ook al ben je niet op zoek naar een boot. Lijkt me gewoon intressant en leerzaam om een kritisch persoon en ervaren gebruiker van een ander merk boot na het varen zijn mening te horen over de bullet.

Jaco :lol:
Plaats reactie