Cobra voerschep


Plaats reactie
Gebruikersavatar
Mathieu de Witte
Berichten: 739
Lid geworden op: 25-02-2005 14:14
Locatie: 's-Gravenpolder

09-08-2007 12:49

Nadat ik de voerschep geleend had van een vismaat heb ik hem per ongeluk gebroken op een stomme manier maargoed.

Nu vind ik het wel zo fair om gewoon een nieuwe te kopen en dan wel gewoon dezelfde.

Maar aangezien het een cobra voerschep is heb ik geen idee waar ik die kan halen!
Gewoon via internetshop lijkt mij het handigste, aangezien ik in zeeland woon en dus niet er ''ff om ga rijden''.

Dus weet iemand een winkel die deze schep in het assortiment heeft en deze ook kan verzenden via de post? Google heeft mij tot nu toe nog niks op geleverd net zoals de search hier :wink:

Grtz!

Mathieu
Volg The Carp Brothers Incorporated op facebook! --> Link

Carp Brothers Incorporated the movie! : http://youtu.be/paFsduV61_E
Danny Mieremet

09-08-2007 13:45

Bel eens met Zunnebeld in Zwolle (200km vanuit Zeeland).
Die hebben ze wel. Maar een ding is zeker, kapot gaat de schep zowieso weer... De kwaliteit is om te janken.
Tevens levert Zunnebeld de voerscheppen van metaal!!!! Deze gooi je never nooit niet kapot. Daar moet je dan wel even 20,- eetjes voor neertellen.
Als je ze het aardig vraagt sturen ze het vast wel naar je op.

Lijkt me sterk dat ze die dingen niet bij jou in de buurt verkopen :-?

Gr Mieremet
Gebruikersavatar
Henk ter Maat
Berichten: 6499
Lid geworden op: 23-01-2002 01:00
Locatie: Didam

09-08-2007 23:01

Ben al een jaar op zoek naar een Cobra scheppie..worden niet meer gemaakt, geleverd en verkocht.
Uit het assortiment dus.
Groet'n Henk..

still growing Old.
Gebruikersavatar
Bert Vooijs
Berichten: 1871
Lid geworden op: 22-12-2005 23:41
Locatie: Amsterdam

10-08-2007 01:34

Semi on- of off-topic:

Wat is in Allah's naam een voerschep en welke voordelen heeft die schep boven een pijp of een pult?

Onwetende groeten van Bert.
ff v==
Matthijs Gerrietsen
Berichten: 569
Lid geworden op: 10-01-2004 17:08

10-08-2007 08:26

Bert Vooijs schreef:Semi on- of off-topic:

Wat is in Allah's naam een voerschep en welke voordelen heeft die schep boven een pijp of een pult?

Onwetende groeten van Bert.


Ooit partikels met een boiliewerppijp gegooid...... :lol: :lol:

De voerschep is zo'n beetje de allrounder onder de voer attributen. Het is te gebruiken voor van allerlei azen. Voor zowel licht al zwaar aas. Maar echt ver komt het aas niet. Een metertje of 40, 50 is toch wel het maximum. Het voer dat wel ver komt met deze voerschep zijn de zware voerballen, voor het graskarper vissen, die kunnen wel een afstand halen van 75 meter. Maar voor de rest is de voerschep heel erg handig om niet al te ver mee te voeren, maar voor namelijk om grote hoeveelheden aas het water in te gooien voor bij voercampagnes. (bron: http://www.dutchcarp.nl)

Ik heb de schep van Cobra al jaren, komt overigens ook bij Zunnebeld vandaan.
Piet bijkerk
Berichten: 300
Lid geworden op: 09-02-2007 15:06

10-08-2007 10:58

Ik zou voor een metalen voerschep gaan,ik heb er ooit eens een kopot getrapt...... :o
En 20 euro is misschien niet goedkoop maar je hebt er jaren een voermaat bij :D

Groetjes Piet
Een pessimist is een optimist die slecht geïnformeerd is.
Gebruikersavatar
Coen Aarts
Berichten: 825
Lid geworden op: 09-02-2007 13:41
Locatie: Valkenswaard
Contacteer:

10-08-2007 16:16

Heb geen goede ervaringen met voerscheppen. Twee maten van mij hadden dezelfde gekocht. Allebij na twee keer vissen kapot. Zal wel iets van Ultimate geweest zijn. Komt zoveel kracht op dat de huls met schroefdraad scheurt.

Ik zoek dus een goede stevige voerschep. Eentje van metaal zou stevig genoeg moeten zijn. Weet alleen niet welk merk deze verkopen. Kan wel van een gerenomeerd merk bestellen, zoals Nash. Het nadeel is alleen dat je overal zo lang op moet wachten. Zal je zien dat je hem kapot gooit na paar maanden wachten op je voerschep.

Dus kent iemand een goede stevige voerschep?
Gebruikersavatar
Coen Aarts
Berichten: 825
Lid geworden op: 09-02-2007 13:41
Locatie: Valkenswaard
Contacteer:

10-08-2007 16:16

Heb geen goede ervaringen met voerscheppen. Twee maten van mij hadden dezelfde gekocht. Allebij na twee keer vissen kapot. Zal wel iets van Ultimate geweest zijn. Komt zoveel kracht op dat de huls met schroefdraad scheurt.

Ik zoek dus een goede stevige voerschep. Eentje van metaal zou stevig genoeg moeten zijn. Weet alleen niet welk merk deze verkopen. Kan wel van een gerenomeerd merk bestellen, zoals Nash. Het nadeel is alleen dat je overal zo lang op moet wachten. Zal je zien dat je hem kapot gooit na paar maanden wachten op je voerschep.

Dus kent iemand een goede stevige voerschep?
richard emperpoll
Berichten: 50
Lid geworden op: 04-08-2007 14:36
Locatie: heerenveen

10-08-2007 16:23

schrik niet coen!
die van mij heb ik ong 3a4 jaar geleden gekocht bij....raven :o
gebruik hem vrij vaak (duivenvoer) en hij heeft mijnog nooit in
de steek gelaten! het is trouwens van hun eigen merk..... jaaaaa :D
Matthijs Gerrietsen
Berichten: 569
Lid geworden op: 10-01-2004 17:08

10-08-2007 17:54

richard emperpoll schreef:schrik niet coen!
die van mij heb ik ong 3a4 jaar geleden gekocht bij....raven :o
gebruik hem vrij vaak (duivenvoer) en hij heeft mijnog nooit in
de steek gelaten! het is trouwens van hun eigen merk..... jaaaaa :D


Whaha, dus er bestaan toch spullen bij Raven/Vlemmix die langer dan een jaar meegaan!! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
richard emperpoll
Berichten: 50
Lid geworden op: 04-08-2007 14:36
Locatie: heerenveen

11-08-2007 09:51

ja matthijs,net als hun boiliestoppers ook een echt kwaliteitsproduct!! :D
diëgo truijen
Berichten: 399
Lid geworden op: 19-08-2006 22:38
Locatie: someren

11-08-2007 13:18

Mathieu,

Gaat het om die fel oranje schep? Deze heb ik vorig jaar gekocht voor 19.95 zonder steel bij een dierenwarenhuis hier in het dorp. Heb een tijdje terug bij meulendijks in helmond precies z'n zelfde gezien met steel voor 39,95 is wel best veel geld voor z'n schep maar k heb er nog nooit problemen mee gehad en veel mee gevoert moet ik zeggen :) . Succes met de aankoop.

Gr. Diëgo
Als ze me missen.
Dan ben ik vissen.

http://www.carpproducts.nl neem een kijkje vele artikelen online voor mooie prijzen.
Gebruikersavatar
Coen Aarts
Berichten: 825
Lid geworden op: 09-02-2007 13:41
Locatie: Valkenswaard
Contacteer:

11-08-2007 16:36

Het nadeel is dat ik dan van Eindhoven naar Tilburg moet rijden voor een voerschep vind dit toch iets overdreven.

Kent niemand een goede voerschep van een bekend merk, zodat ik deze bij mijn lokale hengelsportzaak ken bestellen?
Franca Dobbe
Berichten: 407
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00
Locatie: Nootdorp
Contacteer:

13-08-2007 22:23

Hoi.

Ik heb de voerscheppen vandaag zien liggen bij Carps-Cabin.
Zijn wel vernieuwd, ze hebben nu gaatjes voor het vocht er uit te laten.
Misschien heeft Koster in Delft ze ook wel,dan kan je ze op laten sturen.
Misschien hebben jullie hier wat aan.

Franca.
Gebruikersavatar
Coen Aarts
Berichten: 825
Lid geworden op: 09-02-2007 13:41
Locatie: Valkenswaard
Contacteer:

05-11-2007 19:58

Je bedoel dit product van Gardner:

Gardner GTBS Baiting Spoon
Afbeelding

Zie overigens geen gaatjes in deze voerschep zitten. Zie dat Gardner hun site heeft vernieuwd en heb hun nieuwe catalogus doorgekeken. Zag ze op http://www.ultracarp.nl niet staan, alleen aas van UCP.

Denk toch dat ik voor een metalen ga. Is veel steviger. Ga Zunnebeld even mailen, http://www.faunaland.nl/zunnebeld/rubriek2.php
Gebruikersavatar
Coen Aarts
Berichten: 825
Lid geworden op: 09-02-2007 13:41
Locatie: Valkenswaard
Contacteer:

12-11-2007 21:18

Ik heb een mail terug gekregen van Zunnebeld. Het is een Commoran Voerschep van aluminium voor 24,90 euro. Hieronder een link en foto:
http://www.cormoran.de/co/de/produkte/s ... -model.htm
Afbeelding

Denk dat ik voor deze ga. Zijn de ervaringen hiermee positief?
Gebruikersavatar
martijn dekker
Berichten: 383
Lid geworden op: 22-10-2003 02:00
Locatie: Geldermalsen
Contacteer:

12-11-2007 22:55

Volgens mij heb ik ook een plastieken schep van Raven,
was zeker een goede serie want ze zijn niet kapot te krijgen.
En dat voor nog geen 10 ouderwetse guldens!
Penvissen.... met geen pen te beschrijven.
Plaats reactie