delkim kapot?


Plaats reactie
Frans Bax
Berichten: 87
Lid geworden op: 27-09-2006 15:54
Locatie: Veldhoven
Contacteer:

09-07-2007 14:05

misschien dat dit niet het juiste board is, maar ik zit met een probleempje.
Een van mijn delkims is defect. Het ledje blijft constant branden en er komt een heel raar geluidje uit. Het lijkt net of de batterij leeg is, maar ook wanneer ik er een nieuwe in doe, blijft het rare geluid.

Weet iemand misschien wat het probleem kan zijn?

bvd

Frans
Thiemen den Hollander
Berichten: 35
Lid geworden op: 03-01-2002 01:00

09-07-2007 14:26

Beste Frans,

Ik heb hetzelfde probleem eens gehad. Laat hem even een dagje drogen, batterijcompartiment open en de batterij eruit.

Mocht het probleem zich de volgende dag nog voordoen, zou ik toch even langs de winkelier gaan.
Arjan Kolbach
Berichten: 22
Lid geworden op: 31-12-2006 17:43
Locatie: Gelderland

09-07-2007 15:55

Thiemen den Hollander schreef:Beste Frans,

Ik heb hetzelfde probleem eens gehad. Laat hem even een dagje drogen, batterijcompartiment open en de batterij eruit.

Mocht het probleem zich de volgende dag nog voordoen, zou ik toch even langs de winkelier gaan.


Laat je Delkim maar een nachtje drogen
Je zult zien dat hij het daarna weer doet.

Ik heb het ook een keer gehad toen was de Delkim in een emmer met hennep gevallen
1 dag laten drogen en hij doet het weer.

Groet Arjan Kolbach :wink:
Frans Bax
Berichten: 87
Lid geworden op: 27-09-2006 15:54
Locatie: Veldhoven
Contacteer:

09-07-2007 16:09

bedankt voor de reacties, ik heb hem nu binnen liggen zonder batterij en klepje.
Maar ik heb hem niet in het water laten vallen, hij heeft wel twee dagen in de regen gestaan. Daar zou hij in principe toch gewoon tegen moeten kunnen, nietwaar?

groet,
Frans
Arjan Kolbach
Berichten: 22
Lid geworden op: 31-12-2006 17:43
Locatie: Gelderland

09-07-2007 16:15

Frans Bax schreef:bedankt voor de reacties, ik heb hem nu binnen liggen zonder batterij en klepje.
Maar ik heb hem niet in het water laten vallen, hij heeft wel twee dagen in de regen gestaan. Daar zou hij in principe toch gewoon tegen moeten kunnen, nietwaar?

groet,
Frans


Als je gaat vissen moet je altijd even het klepje na kijken het schuift zeer snel omlaag!

groet
Frans Bax
Berichten: 87
Lid geworden op: 27-09-2006 15:54
Locatie: Veldhoven
Contacteer:

09-07-2007 16:18

Arjan Kolbach schreef:
Frans Bax schreef:bedankt voor de reacties, ik heb hem nu binnen liggen zonder batterij en klepje.
Maar ik heb hem niet in het water laten vallen, hij heeft wel twee dagen in de regen gestaan. Daar zou hij in principe toch gewoon tegen moeten kunnen, nietwaar?

groet,
Frans


Als je gaat vissen moet je altijd even het klepje na kijken het schuift zeer snel omlaag!

groet


dankje voor de tip 8)
erwin schot
Berichten: 66
Lid geworden op: 24-02-2004 13:04
Locatie: scheveningen

11-07-2007 16:25

nachtje goed te drogen leggen helpt misschien
anders zit er niets anders op dan het terug te sturen via de winkelier naar delkim
reken er maar op dat je hem 10 weken kwijt bent
het blijft gevoelig spul
echter heb ik met me delkims nog geen problemen maar ben er wel huiverig voor.

ik vraag me af waarom ze een delkim niet sealen zoals knuckelhead
er zijn inmiddels zoveel soorten piepers in de handel maar een fatsoelijk waterdichte waarvan het design mooi is en het draadloze systeem lekker werkt en die elk piepje doorgeeft bestaat niet. zou mooi zijn als ze de technieken van de diverse merken piepers eens combineren
van Gorp Sjors
Berichten: 638
Lid geworden op: 31-10-2005 11:55
Locatie: Oever zuid-willems huisnr.(stek) 4.....
Contacteer:

11-07-2007 16:50

Ook met een delkim heb je kans hele kleine dat hij door water / vocht kuren kan krijgen...

Enkel laat een merk als delkim zich echt niet kennen, en wordt je probleem gewoon vaak opgelost door het verstrekken van een nieuwe pieper.... Zelf heb ik problemen gehad met mijn ontvanger, echter ik heb geluk dat mijn vaste hengelsportzaak zij van "stuur hem vandaag maar naar ons, dan stuur ik je nu meteen een nieuwe die heb je dan morgen in huis"... Vervolgens lossen hun het wel weer op met delkim.

Suc6 ermee, en als hij kuren blijft houden gewoon mee terug naar de winkel gaan is mijn advies!

Gr. v. Gorp.
Life is wonderfull, but catching one makes it even more beautiful!..

http://www.aasvoorkarpers.nl
Gebruikersavatar
YueOn Liu
Berichten: 269
Lid geworden op: 23-07-2006 21:59
Locatie: Zwijndrecht

23-07-2007 22:33

van Gorp Sjors schreef:Ook met een delkim heb je kans hele kleine dat hij door water / vocht kuren kan krijgen...

Enkel laat een merk als delkim zich echt niet kennen, en wordt je probleem gewoon vaak opgelost door het verstrekken van een nieuwe pieper.... Zelf heb ik problemen gehad met mijn ontvanger, echter ik heb geluk dat mijn vaste hengelsportzaak zij van "stuur hem vandaag maar naar ons, dan stuur ik je nu meteen een nieuwe die heb je dan morgen in huis"... Vervolgens lossen hun het wel weer op met delkim.

Suc6 ermee, en als hij kuren blijft houden gewoon mee terug naar de winkel gaan is mijn advies!

Gr. v. Gorp.


Zeer nette zaak doen ze dat bij iedereen of alleen bij "echte bekende vaste klanten'
Seizoen 2008:
Doelstelling:
Geen grote karpers vangen maar Veel mooie karpers vangen.
Actief /passief verhouding 70%/30%
Gebruikersavatar
Peter kuipers
Berichten: 1254
Lid geworden op: 20-03-2007 20:17
Locatie: Dokkum

23-07-2007 23:13

Heb dit probleem ook gehad alleen lag het bij niet aan de nattigheid maar aan het stekkertje wat je op de batterij drukt. Het had geregent en het ledje brand en je krijgt een heel vaag piepje na meerdere malen de lijn door de pieper te halen ging het iets beter. Delkim uit en weer aan het zelfde probleem vervangen van batterij zelfde probleem. Ik weet niet hoe maar kreeg ineens het idee dat het stroom toevoer niet helemaal in orde was. Had nog een oude bejaarde pieper liggen heb toen het drukkertje er af geknipt en een stukje van de delkim draadjes gestript en het andere drukkertje(of hoe je het ook noemt) daar op aangesloten. Batterij aangesloten. Trek de lijn door de delkim en meteen een keihard geluid probleem opgelost. Mischien dat dit het probleem is.

Succes

gr peter
vr gr peter
Gebruikersavatar
YueOn Liu
Berichten: 269
Lid geworden op: 23-07-2006 21:59
Locatie: Zwijndrecht

23-07-2007 23:16

Peter kuipers schreef:Heb dit probleem ook gehad alleen lag het bij niet aan de nattigheid maar aan het stekkertje wat je op de batterij drukt. Het had geregent en het ledje brand en je krijgt een heel vaag piepje na meerdere malen de lijn door de pieper te halen ging het iets beter. Delkim uit en weer aan het zelfde probleem vervangen van batterij zelfde probleem. Ik weet niet hoe maar kreeg ineens het idee dat het stroom toevoer niet helemaal in orde was. Had nog een oude bejaarde pieper liggen heb toen het drukkertje er af geknipt en een stukje van de delkim draadjes gestript en het andere drukkertje(of hoe je het ook noemt) daar op aangesloten. Batterij aangesloten. Trek de lijn door de delkim en meteen een keihard geluid probleem opgelost. Mischien dat dit het probleem is.

Succes


gr peter


ik neem aan dat je geen garantie meer had? geldt btw voor de nieuwe en oude delkims?
Seizoen 2008:
Doelstelling:
Geen grote karpers vangen maar Veel mooie karpers vangen.
Actief /passief verhouding 70%/30%
Daniels Benny
Berichten: 165
Lid geworden op: 27-06-2007 11:41

26-07-2007 14:06

Peter kuipers schreef:Heb dit probleem ook gehad alleen lag het bij niet aan de nattigheid maar aan het stekkertje wat je op de batterij drukt. Het had geregent en het ledje brand en je krijgt een heel vaag piepje na meerdere malen de lijn door de pieper te halen ging het iets beter. Delkim uit en weer aan het zelfde probleem vervangen van batterij zelfde probleem. Ik weet niet hoe maar kreeg ineens het idee dat het stroom toevoer niet helemaal in orde was. Had nog een oude bejaarde pieper liggen heb toen het drukkertje er af geknipt en een stukje van de delkim draadjes gestript en het andere drukkertje(of hoe je het ook noemt) daar op aangesloten. Batterij aangesloten. Trek de lijn door de delkim en meteen een keihard geluid probleem opgelost. Mischien dat dit het probleem is.

Succes

gr peter


Hallo , zelfde probleem gehad met een fox , fox en delkim werken waarschijnlijk samen , en op het laatste van de rit verdelen zij de poen :lol:
Grtzz
Benny
Gebruikersavatar
Peter kuipers
Berichten: 1254
Lid geworden op: 20-03-2007 20:17
Locatie: Dokkum

26-07-2007 14:13

YueOn Liu schreef:
Peter kuipers schreef:Heb dit probleem ook gehad alleen lag het bij niet aan de nattigheid maar aan het stekkertje wat je op de batterij drukt. Het had geregent en het ledje brand en je krijgt een heel vaag piepje na meerdere malen de lijn door de pieper te halen ging het iets beter. Delkim uit en weer aan het zelfde probleem vervangen van batterij zelfde probleem. Ik weet niet hoe maar kreeg ineens het idee dat het stroom toevoer niet helemaal in orde was. Had nog een oude bejaarde pieper liggen heb toen het drukkertje er af geknipt en een stukje van de delkim draadjes gestript en het andere drukkertje(of hoe je het ook noemt) daar op aangesloten. Batterij aangesloten. Trek de lijn door de delkim en meteen een keihard geluid probleem opgelost. Mischien dat dit het probleem is.

Succes


gr peter


ik neem aan dat je geen garantie meer had? geldt btw voor de nieuwe en oude delkims?


Nee ik had geen garantie meer. Als je garantie hebt ga je gewoon terug naar de winkel toch? dan zie ik het probleem niet?
vr gr peter
Plaats reactie