Chub rapid xs


Plaats reactie
Gebruikersavatar
Ron van Houtum
Berichten: 975
Lid geworden op: 09-05-2005 18:24
Locatie: 's-Hertogenbosch

04-06-2007 08:23

Wie heeft ervaring met deze tent?
Ik heb een tent (danau villa dome) maar is een 2 pers.
Ik wil op plekken gaan vissen waar ik die tent niet kwijt kan.
Dus zag ik deze tent

Zoekfuctie gebruikt
Ton Muusse
Berichten: 26
Lid geworden op: 19-07-2005 17:34
Locatie: zaanstad

07-06-2007 08:36

Ik was ook al op zoek naar ervaringen dus wie heeft ze en wil ze delen.

Graag zou ik ook van mensen vernemen waar deze tent te zien is in de regio Noord-Holland.

Alvast bedankt,

Ton
Rob Bergmeester
Berichten: 6
Lid geworden op: 18-05-2007 00:40
Locatie: Erica

06-07-2007 01:48

Ook ik ben erg benieuwd naar ervaring met de chub rapid xs.
Ik wil graag een snel opzetbare tent en zat in de eerste instantie te denken aan de protect tarantula, maar ik heb een hekel aan condensvorming met nat weer.Op dit moment blijven er voor mij twee tenten over nl. de fox easy dome x en de chub rapid xs.
Doorslagevend is voor mij : kwaliteit, gewicht en redelijk compact.
Een vriend van mij heeft de Continental Easy Dome X gekocht, een geweldige tent maar wat een bombarie om mee te nemen (past door de lengte niet eens op de achterbank).
Ik zie jullie reacties graag tegemoet.
Alvast bedankt, Rob.
Gebruikersavatar
Dennis Toet
Berichten: 42
Lid geworden op: 11-02-2004 21:00

06-07-2007 21:40

ik heb deze tent al 2.5 jaar in het bezit
en ben er dik tevreden over ,hij is binnen 5 min op te zetten alleen het inpakken duurt wat langer 10 min want tis een compact tasje van denk een meter lang
hij heeft echt onwijse harde stormen al overleefd winkracht 8 cker regen alles en blijft goed enkelt schud ie aardig heen en weer maar blijft staan wel met de scheerlijnen goed geplaatst natuurlijk
condens heb je niet in de binnentent maar de voortent zit wel altijd condens ,maar is voor mij geen probleem want het druppelt niet en stoeltje en het voer blijfd droog
verder zit er nog een oogje in de tent waar ik altijd me gaslamp aan kan hangen vind ik zelf wel makkelijk

overigens is er nog geen 1 lus/oog gebroken van deze tent omdat je hem rond om vast zet met haringen
Gebruikersavatar
Roy van Goor
Berichten: 865
Lid geworden op: 02-02-2002 01:00
Locatie: maasbracht

07-07-2007 15:43

hoi,

ik heb de 2 mans versie..en het enige minpunt is idd de te kleine draagtas
verder een goeie tent
gr roy
Plaats reactie