Aqua tenten info gevraagd


Plaats reactie
Gebruikersavatar
Lesley van Dinter
Berichten: 1642
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Twente

20-03-2007 15:46

Hallo,

Wie kan me vertellen wat de aqua tenten op het moment kosten? Is er mischien een nederlandse website van de verdeler waar ik de prijzen en modellen kan bekijken? Ik ben op zoek naar een ruime 1-pers. tent die ik kan vergroten met een extreme overwrap. Als dit niet mogelijk is, een 2-pers. met overwrap. Wie heeft er wat info?

MVG, L.v.Dinter
©
Matthijs Gerrietsen
Berichten: 569
Lid geworden op: 10-01-2004 17:08

20-03-2007 16:15

Gebruik de zoekfuncties es! Mail dan Henk Martens ff die kan je soooo een prijslijst opsturen! http://www.aquaproducts.co.uk staat alles wel op, niet Nederlands duszz..

Vis zelf met de M3 met extended wrap. Gekocht op de beurs en inmiddels een aantal nachten mee gevist. Bevalt superszz! :lol:
Gebruikersavatar
Martijn Julien
Berichten: 1119
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00
Locatie: Purmerend

20-03-2007 16:37

Ik ben al heel wat jaren een trotse bezitter van een Armo 1-man. Wat de tent nu moet kosten, dat weet ik niet. De mijne heb ik nog betaald met guldens ;)

De vraag is: wat vind jij een ruime 1 persoons tent en wat verwacht je daar van?
Zelf vind ik de tent niet echt heel ruim. Als je wat langere sessies vist, kan dat bijvoorbeeld met voedselvoorraden best lastig zijn.
De tent groter maken met behulp van de extended wrap is mij tot nu toe niet goed bevallen. Er passen precies 2 stretchers in met het voeteneind richting deur. De loopruimte is dan waardeloos, en de bergruimte nihil.
Misschien dat een 2-man een betere optie voor je is. In deze kan je makkelijk 2 stretchers kwijt, kan je nagaan wat voor hok je hebt met de extended wrap ;)

Verder trouwens echt een top tent. Van het weekend heb ik zonder problemen het behoorlijk hevige weer overleeft. Met andere tenten was het echt spannend geworden op de plek waar ik zat te vissen ;)
Gebruikersavatar
Lesley van Dinter
Berichten: 1642
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Twente

20-03-2007 19:17

Martijn Julien schreef:Ik ben al heel wat jaren een trotse bezitter van een Armo 1-man. Wat de tent nu moet kosten, dat weet ik niet. De mijne heb ik nog betaald met guldens ;)

De vraag is: wat vind jij een ruime 1 persoons tent en wat verwacht je daar van?
Zelf vind ik de tent niet echt heel ruim. Als je wat langere sessies vist, kan dat bijvoorbeeld met voedselvoorraden best lastig zijn.
De tent groter maken met behulp van de extended wrap is mij tot nu toe niet goed bevallen. Er passen precies 2 stretchers in met het voeteneind richting deur. De loopruimte is dan waardeloos, en de bergruimte nihil.
Misschien dat een 2-man een betere optie voor je is. In deze kan je makkelijk 2 stretchers kwijt, kan je nagaan wat voor hok je hebt met de extended wrap ;)

Verder trouwens echt een top tent. Van het weekend heb ik zonder problemen het behoorlijk hevige weer overleeft. Met andere tenten was het echt spannend geworden op de plek waar ik zat te vissen ;)


Hmm, bedankt voor je bruikbare informatie. Ik was er al bang voor dat de 1-man krap zou worden met 2 stretchers.. :-? Maar een 2-man is mischien iets te veel van het goede. Voor enkele nachtjes op kleine stekken voldoet dan een kleinere tent. Ik zoek nog even verder naar andere mogelijkheden. Ik lees op forums de meest uiteenlopende ervaringen met andere merken zoals bijv. de JRC Quad (Continental), Chub Cyfish, Fox Frontier, Dave Lane TX Bivy etc. De Aqua tenten worden over het algemeen als beter beoordeeld maar daar hangt dan ook het prijskaartje aan.. Ik heb de storm afgelopen weekend ook overleeft maar mijn Fox easydome werd een keer zo plat geblazen door de enorme wind, om over de bijkomende nattigheid maar niet te spreken. Nu moet er maar een echte tent komen! :D

MVG, Lesley
©
Gebruikersavatar
Kenny Willems
Berichten: 3415
Lid geworden op: 20-05-2006 15:46
Locatie: Duiven
Contacteer:

20-03-2007 19:32

Aqua Armo mk 2, 2 persoons is geloof ik nu tussen de 500 en 600 euro.

Dacht zelf 550 €.
Gebruikersavatar
Luc belterman
Berichten: 310
Lid geworden op: 26-02-2007 22:57

20-03-2007 20:47

Kenny Willems schreef:Aqua Armo mk 2, 2 persoons is geloof ik nu tussen de 500 en 600 euro.

Dacht zelf 550 €.


haha ja , kun je het ook niet fout hebben er pcies tussen in haha! :wink:
Matthijs Gerrietsen
Berichten: 569
Lid geworden op: 10-01-2004 17:08

20-03-2007 21:57

Lesley van Dinter schreef: andere merken zoals bijv. de JRC Quad (Continental), Chub Cyfish, Fox Frontier, Dave Lane TX Bivy etc. De Aqua tenten worden over het algemeen als beter beoordeeld maar daar hangt dan ook het prijskaartje aan.. Ik heb de storm afgelopen weekend ook overleeft maar mijn Fox easydome werd een keer zo plat geblazen door de enorme wind, om over de bijkomende nattigheid maar niet te spreken. Nu moet er maar een echte tent komen! :D


Ben zelf ook lang aan het twijfelen geweest over welke tent ik aan zou gaan schaffen. Aqua kost wat, maar dan heb je ook wat. Verschil met bijv. een JRC is goed merkbaar als je de tenten naast elkaar zet en vergelijkt. Vismaat van mij heeft de ST1. Verschil is echter in de portemonnee ook goed merkbaar! Heb zelf dus gekozen voor iets langer doorsparen en dan toch een Aqua.

Met de extended passen er zoals al gezegd, echt net 2 stretchers in. Als je alleen in de tent zit, is de tent echter stukker ruimer dan de Easy dome! Succes met de keuze en gebruik de zoekfuntie nog maar es!

Is al veel geschreven en gediscusseerd hier over tenten!

8) 8) 8) 8)
John Pannekoek
Berichten: 2757
Lid geworden op: 18-02-2002 01:00
Locatie: Leidschendam

20-03-2007 22:35

Je hebt mail!!!
Groet,

John
Chris Kroesen
Berichten: 677
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00

10-04-2007 18:46

net op de aqua site gekeken, er is nu een super wrap.
die maakt van je 1 persoons aqua een 2 persoons tent.
dit lijkt mij wel een ideale optie, heeft iemand deze op de beurs zien staan ? of al in bezit ?
laat het even weten aub.
groeten chris
Plaats reactie