Microcat Voerboot kapot


Plaats reactie
Gebruikersavatar
michel merza
Berichten: 53
Lid geworden op: 30-12-2005 21:55
Locatie: deventer
Contacteer:

08-03-2007 12:03

Hallo,

Ik heb een microcat voerboot. Deze heb ik 2.5 jaar geleden 2e hands gekocht van iemand. Deed het altijd als een trein maar nu werkt de besturing ineens niet meer :( Het is alleen de besturing, de rest van de functies werken gewoon. Heeft iemand enig idee waar ik de boot ter reparatie aan kan bieden?? Het liefst bij mij in de buurt (Deventer, Overijssel) Ik hoor graag van jullie.

M.v.g. Michel Merza
There is no certainty only opportunity.
Peter Baan
Berichten: 457
Lid geworden op: 03-01-2006 19:20

08-03-2007 17:10

Megafish te Roosendaal is Angling Technics dealer. Is niet in de buurt, maar iig iets
Jan Peter Teerling

08-03-2007 22:19

Michel,
Als ik het goed begrijp is alleen de afstands bediening kapot en niet je bootje.Is de afstandsbediening zit een kristal die kun je eruit halen,als je een nieuwe afstands bediening koopt (kan je kopen bij modelbouw winkels)kan je die overzetten.Je kan met de afstands bediening natuurlijk ook even naar die modelbouw winkel gaan,om hem daar na te laten kijken.Succes.
Gebruikersavatar
michel merza
Berichten: 53
Lid geworden op: 30-12-2005 21:55
Locatie: deventer
Contacteer:

09-03-2007 08:37

Heren, bedankt voor de reacties. Ik ga eerst even kijken of er iets niet goed zit bij de ontvanger als ik er bij kan komen. De afstandsbediening lijkt het trouwens gewoon te doen alleen de besturing van de boot dus niet. Kleppen kan ik gevoon openen en de lichten aan en uit zetten werkt ook. Ik houd jullie op de hoogte.
There is no certainty only opportunity.
Plaats reactie