Foudraal


Plaats reactie
Frits Hess-Busselaar
Berichten: 73
Lid geworden op: 28-04-2003 02:00
Locatie: Hoogezand

24-02-2007 09:20

Hallo allemaal ,

ik wil binnenkort een nieuw foudraal aanschaffen en nu was mijn oog gevallen op de Fox Quiver Combo Plus .Nu lees ik , dat men ook zeer tevreden is over Trakker Rod Sling System .
Kan iemand mij vertellen wat het verschil is tussen beide foudralen .Heeft iemand misschien betere foto`s van de trakker .

alvast bedankt .

frits
Piet bijkerk
Berichten: 300
Lid geworden op: 09-02-2007 15:06

24-02-2007 11:45

Wat het verschil is tussen deze twee weet ik niet,wat ik wel weet is dat ik zeer tevreden ben over de Fox quicver combo.
Ik heb dit foudraal meer dan vier jaar,ik heb er vier sleeves aan hangen,drie voor de hengels en een voor de spotrod.
In het binnencompartiment vervoer ik m"n paraplu en overwrap.
Doe er je voordeel mee.
Groetjes ........een karpervisser.
Gebruikersavatar
Coen Aarts
Berichten: 825
Lid geworden op: 09-02-2007 13:41
Locatie: Valkenswaard
Contacteer:

24-02-2007 18:07

Ik zie het voordeel van een quiver niet echt. Waarom kies je niet gewoon voor de vaste versie:

Clickable
Afbeelding
diëgo truijen
Berichten: 399
Lid geworden op: 19-08-2006 22:38
Locatie: someren

24-02-2007 19:49

Coen.

Losse pouches hebben vind ik 2 voordelen. Voordeel een is dat de lijne nooit door elkaar raken(wat in een foudraal snel gebeurt). Voordeel 2 is als je bijv. veel doe drijven of penvissen is een foudraal aan de groten kant.

@ Frits.
Ik heb zelf de fox royale pouches, zonder die zak je er aan vast kunt klikken. Wil ik over een tijdje aanschaffen. Als ik m ergens 2de hands tekoop zie ok iets ken een hengelsport winkel kan regelen.

Groeten Diëgo
Als ze me missen.
Dan ben ik vissen.

http://www.carpproducts.nl neem een kijkje vele artikelen online voor mooie prijzen.
Plaats reactie