fire line

Plaats reactie
mark hofman.

02-12-2002 15:20

heeft iemand van jullie ervaring met berkley fire line zowel als voorslag of gewoon heel de spoel vol?

mark
Kevin van Etten

04-12-2002 19:35

Hoi mark

Ten eerste wil ik zeggen dat je met gevlochten lijn moet gaan vissen als je echt je voordeel erin ziet vis je bij opstakels heel ver dan zou ik zeggen ja maar je moet weten dat van fireline je ogen gaan slijten als je geen ogen hebt die er tegen kunnen ten 2de en misschien het belangrijkst je moet er mee kunnen vissen want op fireline zit geen rek dus je moet rekening houden met de karper dus ga AUB niet sleuren en hangen in de hengel want dan het de karper straks geen lippen meer over en dat willen we niet wat je kan doen is voorslag gebruiken maar dan zou ik niet voor fireline gaan maar voor fox als je naar de site van fox gaat zal er vast meer over staan.
fox heeft hele goede lijnen op de markt gebracht die speciaal zijn voor de voorslagen maar dat moet je zelf maar even kijken ik ken namelijk ook die namen van fox niet omdat ik het niet gebruik

groeten
Henri van der Wal
Contacteer:

04-12-2002 23:11

Menu: navigatie-zoeken: type: fireline & je vindt genoeg over fireline op dit forum...
Meldpunt Spiegelkarpers Fryslan : spiegelkarpersinfriesland@live.nl
http://www.ksnregiofryslan.nl

http://www.sunrisebaitservice.com - Quality Carpfood
Donald Stevens

06-12-2002 09:48

fox gevlochten lijn is de grootste bagger wat er op de markt is uitgebracht
je oordeelt weer van, het is fox dus het is goed.
heb nu al een paar keer gezien dat de kevlar wikkeling die er om heen zit spontaan los laat....zeer goed dat fox...not!!
en nog ff een vraag ???? heb jij wel ervaring met gevlochten lijn????
zal vast wel niet.
dus hou je vooroordelen lekker bij je
Edwin Wouters

06-12-2002 10:20

Donald,
dan moet je iets meer geld uitgeven en de submerge lijn van fox kopen. Hier zit nl de kevlar IN de gevlochten lijn meegeweven.
Of een goede schaar gebruiken bij de goedkopere fox versie.
groet,
edwin
ps, lekkere spontane reactie van je :smile:)
mark hofman.

13-12-2002 19:07

submerge van fox is erg goed paar maten vissen ermee. maar een beete te duur voor mij.

ik ben niet echt van plan om het te gaan gebruiken, maar was effe beniewd naar ervaringen ,omdat het niet zoon dure gevochten lijn is.

donald sympatieke gozer ben jij!

mark
Ruud Laros

14-12-2002 10:27

fireline niks mis mee gaan je ogen echt niet van slijten vis hier nu 5 jaar mee en heb nog nooit klachten gehad .

1 van mijn vismaten heeft die fox troep erop gehad en is inderdaad bagger voor een hoop geld.

hij vist nu weer met berkley.

gr. ruud
Henk Janssen

14-12-2002 23:33

He ruud,
dat klopt ik vis al jaren met gevlochten lijn en draag nog steeds geen bril.
groet henk
Ik ben en blijf een Leie-naar,tegendraads altijd beter wetend
Plaats reactie